Jij bent gewoon belachelijk fel in je kritiekquote:Op maandag 11 april 2016 14:43 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Nee deze film is gewoon een belediging van het publiek. Ik ga ongeveer om de week naar de bios, The Dark Knight is mijn favoriete super hero movie.... dit is de EERSTE film ooit waarbij ik halferwege de zaal wilde verlaten.
Je taalgebruik sluit aan bij je nick. Mooi.quote:Op maandag 11 april 2016 14:43 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Nee deze film is gewoon een belediging van het publiek. Ik ga ongeveer om de week naar de bios, The Dark Knight is mijn favoriete super hero movie.... dit is de EERSTE film ooit waarbij ik halferwege de zaal wilde verlaten.
Misschien zijn dat voor hem niet de echte Batman en Superman?quote:Op maandag 11 april 2016 18:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Zegmaar wat net vier weken draait?
Zo lust ik ze ook wel.quote:Op maandag 11 april 2016 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien zijn dat voor hem niet de echte Batman en Superman?
Ben je zeker dat je ze lust? Ik heb het idee dat ze nogal slecht verteerd worden.quote:
Meer dat je net als bij fan fiction het probleem hebt dat altijd een gedeelte van de fans het geweldig vindt maar de meerderheid het juist waardeloos. Dan kun je wel roepen dat het niet de "echte" is, maar zoals bij James Bond ben je gewoon aan de tijdsgeest verbonden per versie. En als je dat niet trekt heb je gewoon een rondje pech.quote:Op maandag 11 april 2016 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ben je zeker dat je ze lust? Ik heb het idee dat ze nogal slecht verteerd worden.
Het zijn nochtans vrij eenvoudige redenen waarom iemand iets niet goed vindt.
Ik ben eerlijk. Nogmaals The Dark Knight is voor mij de beste superhero film allertijden. Ik hou van DC. Man of Steel vond ik okay.quote:Op maandag 11 april 2016 14:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon belachelijk fel in je kritiek
Als je echt eerlijk was zou je niet zo negatief zijn
Als je deze film goed vindt neem ik je mening niet serieus.quote:Op maandag 11 april 2016 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je taalgebruik sluit aan bij je nick. Mooi.
Man of Steel vond je OK maar deze film trek je niet om een of andere vage reden. Terwijl in MoS juist de enorme disconnectie met het publiek en het gebrek aan context voor de enorme schade het zwakste punt was wat nu allemaal opgelost is met deze film eraan vast.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:28 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Als je deze film goed vindt neem ik je mening niet serieus.
Word of mouth?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:18 schreef KingRadler het volgende:
snap niet waarom film Domestic America nog altijd tegen valt.
Wel goed opgelost inderdaad door nog meer gebouwen tegen de vlakte te slaan en daarvoor even snel te zeggen dat de meeste mensen daar al weg waren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Man of Steel vond je OK maar deze film trek je niet om een of andere vage reden. Terwijl in MoS juist de enorme disconnectie met het publiek en het gebrek aan context voor de enorme schade het zwakste punt was wat nu allemaal opgelost is met deze film eraan vast.
Jij denkt dat ze dat effe allemaal gaan omgooien, ofzo? Even nieuwe scènes schieten en een andere versie uitbrengen?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:35 schreef Retarded het volgende:
Ik hen ervan overtuigd dat hetgeen wat Snyder geschoten heeft absoluut de potentie heeft om een betere film te worden, maar het script en de editing zal aangepast moeten worden en sommige aspecten van het verhaal (...) zullen anders moeten.
Zeg ik dat? Nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dat effe allemaal gaan omgooien, ofzo? Even nieuwe scènes schieten en een andere versie uitbrengen?
Misschien moet je dan toch eens uitleggen waar je verhaal naartoe ging toen je schreef "het script en de editing zal aangepast moeten worden".quote:
Ik zei dat het geschoten materiaal op een andere manier aan elkaar geplakt kan worden zodat het verhaal niet van hak op tak springt. Wat meer logica en rust in het vertellen van het verhaal. In principe kan iedereen dat doen met editing software en een beetje ervaring, maar met de ost op de achtergrond enzo zou dat kut worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch eens uitleggen waar je verhaal naartoe ging toen je schreef "het script en de editing zal aangepast moeten worden".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |