Het is lekker dichtbij. Wellicht stond er zelfs in contract dat ze het daar moeten doen, volgens mij werken er een hoop NL'se mensen bij Talbot Aachen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad niet vreemd(al is hun grootste productie nu de elektrische scooter), maar ik vind het wel vreemd dat bombardier/siemens er voor kiezen om de boel daar te huren terwijl ze zelf ruimte genoeg hebben.
Als het goed is heeft siemmens ook nog genoeg personeel met slt kennis.
Ongeveer 56% ja, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is lekker dichtbij. Wellicht stond er zelfs in contract dat ze het daar moeten doen, volgens mij werken er een hoop NL'se mensen bij Talbot Aachen.
Een NewHolland tractor, aldus een deskundige. Schijnen vrij hard te kunnnentwitter:groningenhc twitterde op donderdag 31-03-2016 om 13:28:41Treinverkeer @NS_online Zoetermeer - Gouda v.v. plat door versperring op een overweg. check ns.nl https://t.co/EaK8k9SWjo reageer retweet
quote:
Dat is niet alleen mijn mening. Een andere reden is dat er (terecht) wordt geadviseerd minstens een kwartier overstaptijd te rekenen als je overstapt op een internationale trein die niet vaak rijdt. Kortere overstappen op de Pimpel worden ook niet getoond in de reisplanner.quote:
Dat tricky gedoe heb je nu ook met de overstappen in Zwollequote:Op donderdag 31 maart 2016 16:20 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is niet alleen mijn mening. Een andere reden is dat er (terecht) wordt geadviseerd minstens een kwartier overstaptijd te rekenen als je overstapt op een internationale trein die niet vaak rijdt. Kortere overstappen op de Pimpel worden ook niet getoond in de reisplanner.
Zit die trein precies in de knoop, dan is het kiezen uit een overstap van een paar minuten, of ruim een half uur.
Dat bedoel ik met dat het probleem gelijk blijft.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:28 schreef ReisT het volgende:
Ja, maar als dat misgaat hoef je niet 2 uur te wachten op de volgende trein.
En je kan overstappen vermijden door een half uur eerder of later te reizen.
Riep u mij?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef dennistd het volgende:
Even onze trekkerexpert erbij roepen:
[..]
Het enige wat ik zie is dat het een drieasser is, maar als het zwaartepunt hoog ligt, leg je die ook wel op zijn kantje.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Die halen idd een behoorlijke snelheid, maar om een dergelijke kar die er achter hangt op zijn kant te leggen is wel eea nodig.
Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik lees net dat bombardier/siemens de slt mogen opknappen in de werkplaats aachen.
Maar talbot is een tijdje geleden toch verkocht?
In het 'Mehrzweckabteil' komt een toilet en rolstoelplaatsen en extra grote treeplanken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?
Zit Nedtrain dan ook al niet met de inbouw ERTMS?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Heeft NedTrain daar wel tijd voor, naast de renovatie van de VIRMs?
Dat zijn aansluitingen tussen binnenlandse treinen, daar hadden we het toch helemaal niet over?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met dat het probleem gelijk blijft.
De knoop in Zwolle is vanuit Groningen/Leeuwarden nu net zo krap als dan, de overstap naar Deventer kan je missen. Vervolgens half uur wachten en een krappe overstap in Deventer.
Een klapband van de aanhanger zijn de oorzaak te zijn: http://www.112hm.nl/2016/(...)eg-n456-zevenhuizen/quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Riep u mij?
NH's kunnen niet veel sneller of langzamer dan de meeste andere merken. Afhankelijk van een aantal factoren van deze minstens 40 km/u. Maar met een 50km bak en grotere banden moet 58 ook wel te halen zijn.
Tering die kleurenquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:09 schreef James1988 het volgende:
Morgen gaat de nieuwe franchise van First Transpennine Express in, één van de vervoerders in het noorden van Engeland. Eén van de verplichtingen is de introductie van nieuwe treinen, FTPE heeft vandaag bekend gemaakt dat er een order is geplaatst bij Hitachi voor de levering van 19 hybride stellen. Ze gaan er zo uitzien:
[ afbeelding ]
Dit is de vijfde bestelling van AT300-treinen, eerder werden er al dergelijke treinen besteld voor de oostkust (Virgin), het westen (GWR) en door First Hull Trains.
Ik denk het niet, jekunt niet zomaar een toilet inbouwen, daarom is er voor bombardier/siemens gekozen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?
Ja, dan klapt er ook watquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een klapband van de aanhanger zijn de oorzaak te zijn: http://www.112hm.nl/2016/(...)eg-n456-zevenhuizen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |