abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161073581
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:37 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Nee dat is inderdaad niet vreemd(al is hun grootste productie nu de elektrische scooter), maar ik vind het wel vreemd dat bombardier/siemens er voor kiezen om de boel daar te huren terwijl ze zelf ruimte genoeg hebben.

Als het goed is heeft siemmens ook nog genoeg personeel met slt kennis.
Het is lekker dichtbij. Wellicht stond er zelfs in contract dat ze het daar moeten doen, volgens mij werken er een hoop NL'se mensen bij Talbot Aachen.
pi_161073640
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:44 schreef b2py het volgende:

[..]

Het is lekker dichtbij. Wellicht stond er zelfs in contract dat ze het daar moeten doen, volgens mij werken er een hoop NL'se mensen bij Talbot Aachen.
Ongeveer 56% ja, dat zou kunnen.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 14:56:31 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161073844
Beschikbare capaciteit zal er ook wel mee te maken hebben gehad.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_161074477
Den Haag-Gouda is gestremd door een Versperring op een overweg. Dat hoor je niet vaak, dus een beetje zoeken op twitter....

Dit is de versperring...
groningenhc twitterde op donderdag 31-03-2016 om 13:28:41 Treinverkeer @NS_online Zoetermeer - Gouda v.v. plat door versperring op een overweg. check ns.nl https://t.co/EaK8k9SWjo reageer retweet
Een NewHolland tractor, aldus een deskundige. Schijnen vrij hard te kunnnen
Bij twijfel: gebruik beton.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 15:30:33 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161074692
Die halen idd een behoorlijke snelheid, maar om een dergelijke kar die er achter hangt op zijn kant te leggen is wel eea nodig.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 15:30:48 #206
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_161074696
Even onze trekkerexpert erbij roepen:
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef derLudolf het volgende:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 15:52:04 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161075168
Vlak voor die overweg ligt een bocht naar rechts, dus het kan best eens snelheid in combinatie met schuivende lading (zand) zijn geweest)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:20:00 #208
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_161075913
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:22 schreef b2py het volgende:

[..]

Het is jouw mening ;)
Dat is niet alleen mijn mening. Een andere reden is dat er (terecht) wordt geadviseerd minstens een kwartier overstaptijd te rekenen als je overstapt op een internationale trein die niet vaak rijdt. Kortere overstappen op de Pimpel worden ook niet getoond in de reisplanner.

Zit die trein precies in de knoop, dan is het kiezen uit een overstap van een paar minuten, of ruim een half uur.
pi_161075950
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:20 schreef ReisT het volgende:

[..]

Dat is niet alleen mijn mening. Een andere reden is dat er (terecht) wordt geadviseerd minstens een kwartier overstaptijd te rekenen als je overstapt op een internationale trein die niet vaak rijdt. Kortere overstappen op de Pimpel worden ook niet getoond in de reisplanner.

Zit die trein precies in de knoop, dan is het kiezen uit een overstap van een paar minuten, of ruim een half uur.
Dat tricky gedoe heb je nu ook met de overstappen in Zwolle
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:28:16 #210
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_161076080
Ja, maar als dat misgaat hoef je niet 2 uur te wachten op de volgende trein.
En je kan overstappen vermijden door een half uur eerder of later te reizen.
pi_161076345
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:28 schreef ReisT het volgende:
Ja, maar als dat misgaat hoef je niet 2 uur te wachten op de volgende trein.
En je kan overstappen vermijden door een half uur eerder of later te reizen.
Dat bedoel ik met dat het probleem gelijk blijft.

De knoop in Zwolle is vanuit Groningen/Leeuwarden nu net zo krap als dan, de overstap naar Deventer kan je missen. Vervolgens half uur wachten en een krappe overstap in Deventer.
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 17:02:00 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161076774
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef dennistd het volgende:
Even onze trekkerexpert erbij roepen:

[..]

Riep u mij?

NH's kunnen niet veel sneller of langzamer dan de meeste andere merken. Afhankelijk van een aantal factoren van deze minstens 40 km/u. Maar met een 50km bak en grotere banden moet 58 ook wel te halen zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 17:04:01 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161076812
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Die halen idd een behoorlijke snelheid, maar om een dergelijke kar die er achter hangt op zijn kant te leggen is wel eea nodig.
Het enige wat ik zie is dat het een drieasser is, maar als het zwaartepunt hoog ligt, leg je die ook wel op zijn kantje.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 31 maart 2016 @ 17:09:27 #214
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161076898
Morgen gaat de nieuwe franchise van First Transpennine Express in, één van de vervoerders in het noorden van Engeland. Eén van de verplichtingen is de introductie van nieuwe treinen, FTPE heeft vandaag bekend gemaakt dat er een order is geplaatst bij Hitachi voor de levering van 19 hybride stellen. Ze gaan er zo uitzien:



Dit is de vijfde bestelling van AT300-treinen, eerder werden er al dergelijke treinen besteld voor de oostkust (Virgin), het westen (GWR) en door First Hull Trains.
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 17:13:54 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161076983
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik lees net dat bombardier/siemens de slt mogen opknappen in de werkplaats aachen.

Maar talbot is een tijdje geleden toch verkocht?
Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 31 maart 2016 @ 17:15:39 #216
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_161077011
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?
In het 'Mehrzweckabteil' komt een toilet en rolstoelplaatsen en extra grote treeplanken.
doei
  donderdag 31 maart 2016 @ 17:17:45 #217
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_161077043
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kan Nedtrain dat niet?
Heeft NedTrain daar wel tijd voor, naast de renovatie van de VIRMs?
pi_161077045
En ze zijn al meer dan 5 jaar in bedrijf, sinds 2009 namelijk al (en proefritten al vanaf een jaar daarvoor).
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 17:19:34 #219
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161077082
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:17 schreef ReisT het volgende:

[..]

Heeft NedTrain daar wel tijd voor, naast de renovatie van de VIRMs?
Zit Nedtrain dan ook al niet met de inbouw ERTMS?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 31 maart 2016 @ 17:34:37 #220
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_161077376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:41 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met dat het probleem gelijk blijft.

De knoop in Zwolle is vanuit Groningen/Leeuwarden nu net zo krap als dan, de overstap naar Deventer kan je missen. Vervolgens half uur wachten en een krappe overstap in Deventer.
Dat zijn aansluitingen tussen binnenlandse treinen, daar hadden we het toch helemaal niet over?

Overigens hoef je geen half uur te wachten als er tussendoor nog een buiten de knoop liggende Pimpel van Zwolle naar Deventer zou rijden.
  Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 19:27:33 #221
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_161079645
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Riep u mij?

NH's kunnen niet veel sneller of langzamer dan de meeste andere merken. Afhankelijk van een aantal factoren van deze minstens 40 km/u. Maar met een 50km bak en grotere banden moet 58 ook wel te halen zijn.
Een klapband van de aanhanger zijn de oorzaak te zijn: http://www.112hm.nl/2016/(...)eg-n456-zevenhuizen/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 31 maart 2016 @ 19:33:27 #222
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_161079794
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:09 schreef James1988 het volgende:
Morgen gaat de nieuwe franchise van First Transpennine Express in, één van de vervoerders in het noorden van Engeland. Eén van de verplichtingen is de introductie van nieuwe treinen, FTPE heeft vandaag bekend gemaakt dat er een order is geplaatst bij Hitachi voor de levering van 19 hybride stellen. Ze gaan er zo uitzien:

[ afbeelding ]

Dit is de vijfde bestelling van AT300-treinen, eerder werden er al dergelijke treinen besteld voor de oostkust (Virgin), het westen (GWR) en door First Hull Trains.
Tering die kleuren :X
pi_161079939
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?
Ik denk het niet, jekunt niet zomaar een toilet inbouwen, daarom is er voor bombardier/siemens gekozen.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:09:41 #224
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161080743
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:33 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Tering die kleuren :X
Ik vind het wel mooi. En zonder geel front :Y
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 20:23:22 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161081075
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:27 schreef dennistd het volgende:

[..]

Een klapband van de aanhanger zijn de oorzaak te zijn: http://www.112hm.nl/2016/(...)eg-n456-zevenhuizen/
Ja, dan klapt er ook wat
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')