bij GTW zit ie gewoon op de deur zelf, meneer de ervaren VIRM reizigerquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien en ik vind mijzelf wel een ervaren VIRM reiziger..
Ja, maar die deuren zwenken niet naar buiten open maar schuiven naar de zijkant.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij GTW zit ie gewoon op de deur zelf, meneer de ervaren VIRM reizigerBij Protos ook.
Misschien heeft dat wel wat met elkaar te maken dan hequote:Op vrijdag 1 april 2016 13:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja, maar die deuren zwenken niet naar buiten open maar schuiven naar de zijkant.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft dat wel wat met elkaar te maken dan he
Niet, dat is al vanaf ICM-IV elektronisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn trouwens ook elektronische knoppen, met at vertraging en lichtjes erin. Want in eerste instantie komen ze wel een stukje naar buiten.
Virm werkt daarentegen met niet-intelligente pneumatische ouwe zooi.
Die ouwe zooi is tenminste betrouwbaar, ipv. dat nieuwe spul die je kan blokkeren door een snoeppapiertje in de mechaniek te gooien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Virm werkt daarentegen met niet-intelligente pneumatische ouwe zooi.
Hij heeft het over elektronica en jij komt met mechanica aanquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Die ouwe zooi is tenminste betrouwbaar, ipv. dat nieuwe spul die je kan blokkeren door een snoeppapiertje in de mechaniek te gooien.
Klopt, maar je hebt niet meer zo'n knop die je door de bakwand moet duwen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:05 schreef dennistd het volgende:
De aansturing ja, maar de deur gaat toch nog altijd op en dicht op luchtdruk?
Ik vind het wel wat hebben maar ik was ook de enige geloof ik die de Timeline van Facebook destijds geen straf vondquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:31 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik vind hem er niet mooier op geworden met de bies naar beneden ipv boven en die blauwe band rond de deuren omdat ze anders niet genoeg zouden opvallen
Ik heb net mijn 600D verkocht, dus geen behoefte aanquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog toe aan een nieuw cameraatje voor wèènug?V&A / [TK] Canon Powershot N2
Wat is jouw definitie van recentelijk?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
op deze eerste van de maand, een prachtige plaat. recentelijk vastgelegd
[ afbeelding ]
Vers van de photoshoppers.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van recentelijk?
Er is een aanbesteding geweest voorquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:40 schreef b2py het volgende:
Ik las vanmiddag dat op A'dam Amstel nieuwe perronkappen gaan plaatsen. Wat gaan ze daar neerzetten of bedoelen ze simpelweg vernieuwen?
https://aanbestedingskale(...)chtstraten-perronkapquote:- Repareren dakbedekking,
- Aanbrengen dakopstand onder rookkap,
- Vervangen metalen golfplaten boven spoor,
- Vervangen kapotte ruiten boven perron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |