https://en.wikipedia.org/wiki/Gyermekvas%C3%BAtquote:The Gyermekvasút (English: Children's Railway) or Line 7 is a narrow gauge railway line in Budapest, which connects Széchényi-hegy and Hűvösvölgy and is 11.2 km long. The former name of the line was Úttörővasút (Pioneer Railway, in reference to the communist scouts), and now the official designation is MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút. Except the train driver, all of the posts are operated by children aged 10–14 under adult supervision. It is the world's largest Children's Railway.
Volgens de NOS op 3FM kwamen ze erachter toen een trein stilviel wegens gebrek aan stroom op de bovenleiding. Is dat een flauw 1 Aprilgrapje waarmee ze de storing een zwier proberen te geven. Of gaan er echt geen alarmbelletjes als ergens zomaar de stroom wegvalt?quote:Storing op het traject: Storing
Rotterdam C.-Gouda
laatste update: vrijdag 01 april 2016, 08.38 uur
Tussen Rotterdam C. en Gouda rijden geen treinen door meerdere verstoringen.
Er rijden snelbussen tussen Alexander en Rotterdam C.
Gebruik de tram tussen Rotterdam C. en Rotterdam Noord.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Dat is een onzinverhaal van iemand zonder verstand van zaken. Het is gewoon ontdekt door een trdl, die om kwart over vier een spontane sectiestoring zag verschijnen. Niets aan de hand met de bovenleiding, al hebben we daar ook gewoon een alarmpje voor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:42 schreef Fixers het volgende:
Koperdiefstal tussen Rotterdam Alexander en Rotterdamcentraal:
[..]
Volgens de NOS op 3FM kwamen ze erachter toen een trein stilviel wegens gebrek aan stroom op de bovenleiding. Is dat een flauw 1 Aprilgrapje waarmee ze de storing een zwier proberen te geven. Of gaan er echt geen alarmbelletjes als ergens zomaar de stroom wegvalt?
De trdl?quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niets aan de hand met de bovenleiding, al hebben we daar ook gewoon een alarmpje voor.
Nee, OBI (voorheen SMC). Maar die bellen dan gelijk de trdl.quote:
Oh zo! Dan snap ik het weer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, OBI (voorheen SMC). Maar die bellen dan gelijk de trdl.
Ziet er fraai uit, maar dat zwarte front gaat 'm vast niet worden. Die andere bestelling van First, ook AT300,quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. En zonder geel front
http://www.globalrailnews(...)e-yellow-front-ends/quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:32 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ziet er fraai uit, maar dat zwarte front gaat 'm vast niet worden. Die andere bestelling van First, ook AT300,
heeft op de impressies wel een gele neus:
[ afbeelding ]
Treinen moesten beter zichtbaar worden omdat ze te weinig geluid maakten?!quote:Historically train fronts were required to have a yellow panel in order to make them more visible, a move which came in the 1950s when newer diesel and electric trains were found to be far quieter than steam.
Zeg dat wel, in het stoomtijdperk hadden Britse treinen niet eens koplampen...quote:However since that time, headlamp technology has improved.
Er is een verschil tussen 'Health & Safety' en de nonsens die ze er eventueel bijhalen..quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:04 schreef ReisT het volgende:
Het is dat er maart bij staat anders had ik het niet geloofd. Een opmerkelijke ommezwaai in het land waar "health en safety" voorop staat.
Deze verklaring voor het bestaan van gele fronten vind ik wel apart:
[..]
Treinen moesten beter zichtbaar worden omdat ze te weinig geluid maakten?!
[..]
Zeg dat wel, in het stoomtijdperk hadden Britse treinen niet eens koplampen...
Wel een leuke jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:11 schreef b2py het volgende:
NS had een leuke 1-april grap
http://nieuws.ns.nl/1-apr(...)roomvacature-bij-ns/
Waar?quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:37 schreef b2py het volgende:
Raam geslachtofferd voor het rolstoelvriendelijke toilet zo te zien.
Ligt aan jou denk ik, zat altijd al relatief ver van de deurquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ligt het aan mij of zit de deur-openen-knop een halve meter verder bij de deuren vandaan?
Dat heb ik echt nog nooit gezien en ik vind mijzelf wel een ervaren VIRM reiziger..quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:51 schreef dennistd het volgende:
Ik snap ook niet waarom die knop niet gewoon op de deur zelf zit. Dat ie niet 10cm ernaast zit is wel logisch, anders krijg je de deur tegen je aan als iemand hem van binnen net iets eerder open doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |