quote:
Jongens niet doen, jullie maken de PVV'ers in dit topic bang.quote:
JE BENT ZELF EEN PPV'ERquote:Op zondag 27 maart 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Jongens niet doen, jullie maken de PVV'ers in dit topic bang.
wow je kunt ook te ver gaan hè ik heb ook gevoelens :squote:
Halloween is pas eind oktoberquote:Op zondag 27 maart 2016 21:03 schreef Faeroer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook wel lekker
Beetje zo'n Mileena/Kitana feels
Ok I take back, sorriquote:Op zondag 27 maart 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow je kunt ook te ver gaan hè ik heb ook gevoelens :s
ALLAHU EKBERquote:Op zondag 27 maart 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Jongens niet doen, jullie maken de PVV'ers in dit topic bang.
Wat heeft dat er mee te maken? Het huillachje geeft een indruk van betweterij, "kijk-hoe-dom-jij-doet". Daarom ging ik er op in.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In KLB met een.. Zit hier niet in POL.
Moet dat het goed praten? Uit context getrokken statements?quote:Desondanks blijft het overgaan tot persoonlijke aanvallen erg sneu.
En gemiddeld werden ze ook 20, daar is weinig aan gelogen...
Ik gebruikte het tekentje als sarcasme, omdat dat meestal als tegenoordeel wordt aangevoerd.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:08 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Het huillachje geeft een indruk van betweterij, "kijk-hoe-dom-jij-doet". Daarom ging ik er op in.
Je gaf puur de indruk dat je dit als tegenargument geeft dat het oke is om kinderen van 9 te douwen omdat het totale gemiddelde (zonder kindersterfte eraf te trekken) op de <30 lag.
Door kindersterfte er van af te trekken, krijg je gewoon nog steeds een gemiddelde van 50 tot 60.
[..]
Moet dat het goed praten? Uit context getrokken statements?
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:10 schreef GhpH het volgende:
En voor die hele leeftijdsdiscussie:
Of de totale levensverwachting 20 of 374 is... De stadia van baby - peuter - kleuter - kind - puberteit duren nog altijd even lang en worden niet gescaled naar levensverwachting. Pedofilie IS EN BLIJFT pedofilie. Of je oud wordt of niet.
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghph ben je zo diep geneukt dat je hersenschade hebt opgelopen ofzo manmanman
Oke, dan begrijp ik het. Dan trek ik mijn pinda-opmerking in.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik gebruikte het tekentje als sarcasme, omdat dat meestal als tegenoordeel wordt aangevoerd.
Het zegt namelijk niets over mijn mening over de islam en al zijn uitingen, en ik zou een ander nooit denigrerend benaderen. Probleem opgelost, miscommunicatie door emoticons.
Bedankt voor dit.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:10 schreef GhpH het volgende:
En voor die hele leeftijdsdiscussie:
Of de totale levensverwachting 20 of 374 is... De stadia van baby - peuter - kleuter - kind - puberteit duren nog altijd even lang en worden niet gescaled naar levensverwachting. Pedofilie IS EN BLIJFT pedofilie. Of je oud wordt of niet.
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:13 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Oke, dan begrijp ik het. Dan trek ik mijn pinda-opmerking in.
Ik zie enkel GPD per capita dat nog iets met jou verhaal te maken heeft. En dat is gewoon een kloppend cijfer. Hoogstens een klein verschil afhankelijk van welke bron je gebruikt. In dit rapport waarschijnlijk een VN-opgave.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
http://reports.weforum.or(...)onomies/#economy=NLD
Hier staat het toch echt tussen hoor. Ik was bvb gaan zoeken hoe betrouwbaar de info was. Dus ik ging voor ons kikkerlandje kijken en daar klopt bijna geen enkele zier van.
Te veel zoute cum swallowen resulteert in een salty persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghph ben je zo diep geneukt dat je hersenschade hebt opgelopen ofzo manmanman
whutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |