Zie: http://www.dagelijksestan(...)or-bezorgde-burgers/quote:Op maandag 28 maart 2016 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dibi heeft het uitsluitend over GS en PVV-aanhangers. Ik vind dat allesbehalve bewijs voor de uitspraak van Elfletterig die schreef 'terwijl het juist de witte Nederlanders zijn die moeilijk doen'. Ik wil graag weten waar Dibi dit dan wel zegt.
Dank, maar ook uit deze bronnen haal ik niet dat Dibi autochtonen in de rol van racist probeert te duwen omdat in zijn eigen cultuur homoseksualiteit niet wordt geaccepteerd. Ik houd het er maar op dat hij dat nooit heeft gezegd of bedoeld, zeker niet in verband met zijn homoseksualiteit.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie: http://www.dagelijksestan(...)or-bezorgde-burgers/
Zie: http://www.geenstijl.nl/m(...)eb_schijt_aan_d.html
Uit alles blijkt dat Dibi zijn frustraties wil afreageren op autochtone Nederlanders. We zijn maar een moeilijk, onredelijk volkje in zijn ogen.
Maar goed dan dat ie in zijn eigen kringen zijn ei zo goed kwijt kan.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat Dibi zijn frustraties wil afreageren op autochtone Nederlanders. We zijn maar een moeilijk, onredelijk volkje in zijn ogen.
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet, en het is ook niet wat hij zegt. Hij zegt dat hij vanuit die hoek het meeste negatieve commentaar heeft gekregen. Nergens zegt hij in jouw fragment dat zij volgens hem homofoob zijn.
quote:"De meest hatelijke reacties kwamen van Geenstijltypes en PVV-aanhangers, (...) het zijn vooral zeg maar die types die homofoob blijken te zijn."
Goed dat je je bedacht hebt met dat filmpjequote:
Nee, ik heb ook al gezegd dat hij dat niet expliciet zal hebben gezegd, en het is aan Elfletterig om aan te tonen of hij dat wel (al dan niet impliciet) heeft gedaan. Waar het mij om gaat is dat hij in een TV-optreden over zijn coming-out de indruk probeert te wekken dat je als homoseksueel meer te vrezen hebt van een Geenstijltype of PVV-aanhanger dan van de islamitische gemeenschap, dat zegt hij namelijk wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed dat je je bedacht hebt met dat filmpje
Ik lees ook in jouw quote nog steeds niet dat
"Dibi probeert daarom krampachtig om kritische autochtone mensen in de hoek van racist te duwen."
Ik denk dat het simpelweg zo is dat hij nooit iets dergelijks heeft gezegd.
Hij zei ook dat totnogtoe iedereen in zijn kringen zijn coming out had geaccepteerd. Dus vanuit zijn standpunt is het inderdaad zo dat hij van hen niets te vrezen heeft.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:06 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook al gezegd dat hij dat niet expliciet zal hebben gezegd, en het is aan Elfletterig om aan te tonen of hij dat wel (al dan niet impliciet) heeft gedaan. Waar het mij om gaat is dat hij in een TV-optreden over zijn coming-out de indruk probeert te wekken dat je als homoseksueel meer te vrezen hebt van een Geenstijltype of PVV-aanhanger dan van de islamitische gemeenschap, dat zegt hij namelijk wel.
hij zegt alleen dat hij meer last had van homofobe pvv types dan van zijn eigen vrindenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:06 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook al gezegd dat hij dat niet expliciet zal hebben gezegd, en het is aan Elfletterig om aan te tonen of hij dat wel (al dan niet impliciet) heeft gedaan. Waar het mij om gaat is dat hij in een TV-optreden over zijn coming-out de indruk probeert te wekken dat je als homoseksueel meer te vrezen hebt van een Geenstijltype of PVV-aanhanger dan van de islamitische gemeenschap, dat zegt hij namelijk wel.
quote:Op zondag 27 maart 2016 00:55 schreef Alektorophobia het volgende:
Blijkbaar heeft men een poot in de Marokkaanse gemeenschap
Pot verwijt de ketel. Jouw hele fok-oeuvre bestaat uit het afreageren van je frustraties over het leven op allochtone Nederlanders. Beetje ironisch derhalve.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HAHAHAHAquote:Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me heel andere redenen voorstellen dan dat hij bekend is waarom hij niet zo populair is op een dating app (advies aan Tofik D.; koop een spiegel of zo).
En dan beslis je dus gewoon om openlijk racistisch te zijn, continu 'de witten' weg te zetten en te stereotyperen en vooral de homohaat onder moslims goed te praten, onder het tapijt te vegen en je eigen seksuele identiteit te verraden.quote:"Als je echt gelooft in wie je bent, wat je voelt en wat je vindt, trek je je ook niet zoveel meer aan van wat anderen over je zeggen", aldus Didi.
Jij bent de tweede die dit zegt, maar ook jou zie ik niet met bronnen komen. Vooralsnog kan het steeds worden weerlegd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En dan beslis je dus gewoon om openlijk racistisch te zijn, continu 'de witten' weg te zetten en te stereotyperen en vooral de homohaat onder moslims goed te praten, onder het tapijt te vegen en je eigen seksuele identiteit te verraden.
Tofik Dibi weet nu zeker wie hij is: een totaaldebiel.
Persoonlijke aanval die nergens op slaat. Het is ook niet feitelijk juist.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Jouw hele fok-oeuvre bestaat uit het afreageren van je frustraties over het leven op allochtone Nederlanders. Beetje ironisch derhalve.
Die kunnen ze ook niet vinden, omdat ze ongelofelijk uit hun nek lopen te lullen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent de tweede die dit zegt, maar ook jou zie ik niet met bronnen komen. Vooralsnog kan het steeds worden weerlegd.
Dat moet wel de conclusie zijn ja.quote:Op maandag 4 april 2016 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die kunnen ze ook niet vinden, omdat ze ongelofelijk uit hun nek lopen te lullen.
Het is een bekender frame dat uit de VS komt overgewaaid volgens mij. "Die mensen mogen wel niggah naar elkaar zeggen en ik niet!quote:
Sterker nog Grindr bestaat al een stuk langer, gebruik het zelf trouwens niet, een collega van me had nogal een chanant moment toen er een sollicitant langs kwamquote:Op maandag 28 maart 2016 18:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Eindelijk Tofik eraf dan kan ik erop!
Maar ff voor de goede orde...Tinder is toch dat swipe gebeuren app...ik dacht dat Tinder voor de hetero mens was...
Voor homoseksuele mannen is er toch Grindr of zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |