abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161004241
Iemand die om een vuurtje heen danst om van zijn homosexualiteit 'genezen' te worden is sowieso niet serieus te nemen, ongeacht welke achtergrond. Hij mag vooral blij zijn dat dit nooit tijdens zijn kamerlidmaatschap bekend is geworden.
pi_161004366
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:09 schreef Dutchguy het volgende:
Iemand die om een vuurtje heen danst om van zijn homosexualiteit 'genezen' te worden is sowieso niet serieus te nemen, ongeacht welke achtergrond. Hij mag vooral blij zijn dat dit nooit tijdens zijn kamerlidmaatschap bekend is geworden.
Angst regeert bij Tofik Dibi. Angst om, ondanks al zijn politieke inspanningen, door de eigen gemeenschap verketterd te worden. De conclusie is hoe dan ook dat Dibi uit een cultuur komt waar je als homo niet jezelf kunt zijn. Dibi probeert daarom krampachtig om kritische autochtone mensen in de hoek van racist te duwen.
pi_161004419
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Angst regeert bij Tofik Dibi. Angst om, ondanks al zijn politieke inspanningen, door de eigen gemeenschap verketterd te worden. De conclusie is hoe dan ook dat Dibi uit een cultuur komt waar je als homo niet jezelf kunt zijn. Dibi probeert daarom krampachtig om kritische autochtone mensen in de hoek van racist te duwen.
Zo zie ik het ook wel een beetje. Ik vind hem ook helemaal niet geschikt als politiek commentator bij Pauw. Maar goed, heb hem al een tijdje daar niet meer gezien dus ws. is de redactie daar tot delzelfde conclusie gekomen.
pi_161004495
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:16 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook wel een beetje. Ik vind hem ook helemaal niet geschikt als politiek commentator bij Pauw. Maar goed, heb hem al een tijdje daar niet meer gezien dus ws. is de redactie daar tot delzelfde conclusie gekomen.
Tofik Dibi is iemand die iets te hard in z'n zelfbedachte waarheid (of schijnwerkelijkheid) gelooft. In zijn optiek heeft de Marokkaanse gemeenschap ongetwijfeld geweldig op zijn coming-out gereageerd, terwijl het juist de witte Nederlanders zijn die moeilijk doen. Of zoiets.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 19:29:36 #95
137949 Disana
pi_161004768
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tofik Dibi is iemand die iets te hard in z'n zelfbedachte waarheid (of schijnwerkelijkheid) gelooft. In zijn optiek heeft de Marokkaanse gemeenschap ongetwijfeld geweldig op zijn coming-out gereageerd, terwijl het juist de witte Nederlanders zijn die moeilijk doen. Of zoiets.
Niet om je te weerspreken, maar waar lees je deze insteek van Tofik Dibi? Dat hij bang is, is een begrijpelijk feit, maar dat hij autochtonen in de hoek van racisme duwt heb ik nergens waargenomen.
pi_161004868
Echt onwijs boeiend dit.
pi_161005592
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet om je te weerspreken, maar waar lees je deze insteek van Tofik Dibi? Dat hij bang is, is een begrijpelijk feit, maar dat hij autochtonen in de hoek van racisme duwt heb ik nergens waargenomen.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/348126 vanaf 9:55
quote:
"De meest hatelijke reacties kwamen van Geenstijltypes en PVV-aanhangers, het is echt bizar. Ik was altijd bang voor de Marokkanen en de moslims, maar die geven bijna alleen maar liefde en het zijn vooral zeg maar die types die homofoob blijken te zijn; ze komen alleen op voor homo's als die door moslims bedreigd worden."
Het zal best zo zijn dat hij wordt uitgekotst door Geenstijl/PVV'ers om allerlei redenen, maar het zijn niet die mensen die zullen roepen dat het een zonde is die hij moet bedekken, dat hij ziek is of het moet doodzwijgen, laat staan dat ze hem het huis uit zouden zetten als het hun kind was. Later hoor ik hem in het beruchte YouTube-interview zeggen dat hij moslimjongeren niet aanraadt zomaar uit de kast te komen, omdat het niet veilig is. Is dat die 'alleen maar liefde' waar die over spreekt?
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 20:05:17 #98
137949 Disana
pi_161005824
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:58 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/348126 vanaf 9:55

[..]

Het zal best zo zijn dat hij wordt uitgekotst door Geenstijl/PVV'ers om allerlei redenen, maar het zijn niet die mensen die zullen roepen dat het een zonde is die hij moet bedekken, dat hij ziek is of het moet doodzwijgen, laat staan dat ze hem het huis uit zouden zetten als het hun kind was. Later hoor ik hem in het beruchte YouTube-interview zeggen dat hij moslimjongeren niet aanraadt zomaar uit de kast te komen, omdat het niet veilig is. Is dat die 'alleen maar liefde' waar die over spreekt?
Dibi heeft het uitsluitend over GS en PVV-aanhangers. Ik vind dat allesbehalve bewijs voor de uitspraak van Elfletterig die schreef 'terwijl het juist de witte Nederlanders zijn die moeilijk doen'. Ik wil graag weten waar Dibi dit dan wel zegt.
pi_161006269
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Dibi heeft het uitsluitend over GS en PVV-aanhangers. Ik vind dat allesbehalve bewijs voor de uitspraak van Elfletterig die schreef 'terwijl het juist de witte Nederlanders zijn die moeilijk doen'. Ik wil graag weten waar Dibi dit dan wel zegt.
Klopt, dat zal hij niet expliciet hebben gezegd, maar het feit dat hij doet alsof bezoekers van Geenstijl en mensen die PVV stemmen homofoob zijn, daar waar moslims met liefde zouden reageren op een coming out is vrij opmerkelijk en me dunkt een vertekening van de werkelijkheid. Je zit niet voor niets 34 jaar in de kast als nota bene progressief politicus.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 20:24:26 #100
137949 Disana
pi_161006362
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:21 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Klopt, dat zal hij niet expliciet hebben gezegd, maar het feit dat hij doet alsof bezoekers van Geenstijl en mensen die PVV stemmen homofoob zijn, daar waar moslims met liefde zouden reageren op een coming out is vrij opmerkelijk en me dunkt een vertekening van de werkelijkheid. Je zit niet voor niets 34 jaar in de kast als nota bene progressief politicus.
Nee dat doet hij niet, en het is ook niet wat hij zegt. Hij zegt dat hij vanuit die hoek het meeste negatieve commentaar heeft gekregen. Nergens zegt hij in jouw fragment dat zij volgens hem homofoob zijn.
pi_161006409
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Zie: http://www.dagelijksestan(...)or-bezorgde-burgers/

Zie: http://www.geenstijl.nl/m(...)eb_schijt_aan_d.html

Uit alles blijkt dat Dibi zijn frustraties wil afreageren op autochtone Nederlanders. We zijn maar een moeilijk, onredelijk volkje in zijn ogen.
pi_161006502
Ik kan me heel andere redenen voorstellen dan dat hij bekend is waarom hij niet zo populair is op een dating app (advies aan Tofik D.; koop een spiegel of zo).

Maar wat mij meer verbaasde dat hij het op Tindr probeerde. Dat is toch een dating app voor hetero's ?
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 20:30:44 #103
137949 Disana
pi_161006606
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uit alles blijkt dat Dibi zijn frustraties wil afreageren op autochtone Nederlanders. We zijn maar een moeilijk, onredelijk volkje in zijn ogen.
Dank, maar ook uit deze bronnen haal ik niet dat Dibi autochtonen in de rol van racist probeert te duwen omdat in zijn eigen cultuur homoseksualiteit niet wordt geaccepteerd. Ik houd het er maar op dat hij dat nooit heeft gezegd of bedoeld, zeker niet in verband met zijn homoseksualiteit.
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 20:38:05 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161006899
ik hoor het er ook niet in

lijkt vooral horen wat je wil horen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 maart 2016 @ 20:41:01 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_161006991
quote:

[..]

Maar goed dan dat ie in zijn eigen kringen zijn ei zo goed kwijt kan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161007592
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee dat doet hij niet, en het is ook niet wat hij zegt. Hij zegt dat hij vanuit die hoek het meeste negatieve commentaar heeft gekregen. Nergens zegt hij in jouw fragment dat zij volgens hem homofoob zijn.
quote:
"De meest hatelijke reacties kwamen van Geenstijltypes en PVV-aanhangers, (...) het zijn vooral zeg maar die types die homofoob blijken te zijn."
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 21:01:40 #107
137949 Disana
pi_161007685
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

[..]

Goed dat je je bedacht hebt met dat filmpje ;)

Ik lees ook in jouw quote nog steeds niet dat

"Dibi probeert daarom krampachtig om kritische autochtone mensen in de hoek van racist te duwen."

Ik denk dat het simpelweg zo is dat hij nooit iets dergelijks heeft gezegd.
pi_161007846
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Goed dat je je bedacht hebt met dat filmpje ;)

Ik lees ook in jouw quote nog steeds niet dat

"Dibi probeert daarom krampachtig om kritische autochtone mensen in de hoek van racist te duwen."

Ik denk dat het simpelweg zo is dat hij nooit iets dergelijks heeft gezegd.
Nee, ik heb ook al gezegd dat hij dat niet expliciet zal hebben gezegd, en het is aan Elfletterig om aan te tonen of hij dat wel (al dan niet impliciet) heeft gedaan. Waar het mij om gaat is dat hij in een TV-optreden over zijn coming-out de indruk probeert te wekken dat je als homoseksueel meer te vrezen hebt van een Geenstijltype of PVV-aanhanger dan van de islamitische gemeenschap, dat zegt hij namelijk wel.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 21:09:23 #109
137949 Disana
pi_161007934
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:06 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nee, ik heb ook al gezegd dat hij dat niet expliciet zal hebben gezegd, en het is aan Elfletterig om aan te tonen of hij dat wel (al dan niet impliciet) heeft gedaan. Waar het mij om gaat is dat hij in een TV-optreden over zijn coming-out de indruk probeert te wekken dat je als homoseksueel meer te vrezen hebt van een Geenstijltype of PVV-aanhanger dan van de islamitische gemeenschap, dat zegt hij namelijk wel.
Hij zei ook dat totnogtoe iedereen in zijn kringen zijn coming out had geaccepteerd. Dus vanuit zijn standpunt is het inderdaad zo dat hij van hen niets te vrezen heeft.
pi_161011453
Wat zou Fortuyn van hem hebben gevonden?
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 22:49:15 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161012276
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:06 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

hij zegt alleen dat hij meer last had van homofobe pvv types dan van zijn eigen vrinden

dat had hij ook wel gehad als hij er voor uitgekomen was dat hij een pec zwolle fan was ipv een gay ... of als hij niets had gezegd

die types mogen hem nu eenmaal niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 maart 2016 @ 22:59:11 #112
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_161012588
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 00:55 schreef Alektorophobia het volgende:
Blijkbaar heeft men een poot in de Marokkaanse gemeenschap
_O-
pi_161016898
quote:

[..]

Pot verwijt de ketel. Jouw hele fok-oeuvre bestaat uit het afreageren van je frustraties over het leven op allochtone Nederlanders. Beetje ironisch derhalve.
pi_161016911
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me heel andere redenen voorstellen dan dat hij bekend is waarom hij niet zo populair is op een dating app (advies aan Tofik D.; koop een spiegel of zo).
HAHAHAHA
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:14:49 #115
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_161017353
quote:
"Als je echt gelooft in wie je bent, wat je voelt en wat je vindt, trek je je ook niet zoveel meer aan van wat anderen over je zeggen", aldus Didi.
En dan beslis je dus gewoon om openlijk racistisch te zijn, continu 'de witten' weg te zetten en te stereotyperen en vooral de homohaat onder moslims goed te praten, onder het tapijt te vegen en je eigen seksuele identiteit te verraden.

Tofik Dibi weet nu zeker wie hij is: een totaaldebiel.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:27:37 #116
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161017529
"Kijk mij weer eens zielig zijn, Tofik Dibi"
Oh nee, hij is niet meer onzeker :X
SOONY
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 11:42:52 #117
137949 Disana
pi_161019437
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 09:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En dan beslis je dus gewoon om openlijk racistisch te zijn, continu 'de witten' weg te zetten en te stereotyperen en vooral de homohaat onder moslims goed te praten, onder het tapijt te vegen en je eigen seksuele identiteit te verraden.

Tofik Dibi weet nu zeker wie hij is: een totaaldebiel.
Jij bent de tweede die dit zegt, maar ook jou zie ik niet met bronnen komen. Vooralsnog kan het steeds worden weerlegd.
pi_161021478
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 08:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel. Jouw hele fok-oeuvre bestaat uit het afreageren van je frustraties over het leven op allochtone Nederlanders. Beetje ironisch derhalve.
Persoonlijke aanval die nergens op slaat. Het is ook niet feitelijk juist.
pi_161174040
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij bent de tweede die dit zegt, maar ook jou zie ik niet met bronnen komen. Vooralsnog kan het steeds worden weerlegd.
Die kunnen ze ook niet vinden, omdat ze ongelofelijk uit hun nek lopen te lullen.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 19:09:29 #120
137949 Disana
pi_161174091
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 19:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die kunnen ze ook niet vinden, omdat ze ongelofelijk uit hun nek lopen te lullen.
Dat moet wel de conclusie zijn ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')