quote:De organisatie van het Olympisch Kwalificatie Toernooi (OKT) voor waterpolovrouwen in Gouda heeft het speelschema bekendgemaakt. De Nederlandse dames spelen hun poulewedstrijden in het Groenhovenbad allemaal om 18.30 uur. Er van uitgaande dat Nederland zich plaatst voor de (beslissende) kwartfinales, spelen ze die wedstrijd zaterdag 26 maart sowieso om 16.00 uur (i.v.m. tv).
quote:Arno Havenga selecteerde de volgende speelsters voor het toernooi in Gouda: Debby Willemsz, Laura Aarts, Yasemin Smit, Lieke Klaassen, Dagmar Genee, Amarens Genee, Maud Megens, Nomi Stomphorst, Sabrina van der Sloot, Isabella van Toorn, Marloes Nijhuis, Vivian Sevenich en Leonie van der Molen.
Arno Havenga: “Ik heb er voor gekozen om dezelfde speelsters te selecteren als voor het EK in Belgrado. De ploeg is klaar voor de stage met USA van komende week en zal deze dagen de laatste stappen zetten naar volledige scherpte en fitheid voor het OKT. We hebben er uiteraard zin in en rekenen op geweldige steun van ons thuispubliek. Onze supporters kunnen ons helpen om een fantastisch toernooi te spelen.”
Haha ja, zeg het verkeerd. Vind eigenlijk dat de finalisten zich gewoon gelijk geplaatst moeten zijn.quote:
Hooguit de wk finalisten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Haha ja, zeg het verkeerd. Vind eigenlijk dat de finalisten zich gewoon gelijk geplaatst moeten zijn.
Schuld van het publiek.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:16 schreef DeeBee het volgende:
Je verwacht het niet...
Inb4 schuld van de scheidsrechters...
Maar er zijn maar 8 plekjes, wereldwijd. Dat alleen de Europees kampioen rechtstreeks gaat vind ik best logischquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Haha ja, zeg het verkeerd. Vind eigenlijk dat de finalisten zich gewoon gelijk geplaatst moeten zijn.
Helaas telt het toernooi maar 8 landen..quote:
je stream loopt achterquote:
Je had nog niet door dat het geen voetbal is?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:19 schreef lytsewiete het volgende:
Waarom niet 5-3-2 als je geen goede buitenspelers hebt?
Ga weg met je Spaanse lachjequote:
Jullie moeten in het doel schieten en niet ertegenaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:24 schreef lytsewiete het volgende:
Keepster houdt het nog spannend. Kan iemand de dames vertellen dat die bal in de goal moet en niet ertegenaan.
Wat zij verdedigend doen, houden ze niet een hele wedstrijd vol.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:29 schreef franklop het volgende:
Grappige is dat Spanje met gelijke aantallen in de aanval meer ruimte creëert dan Nederland in overtal ..
Ook al voor de derde keer dat het gebeurd, waardeloosquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:31 schreef DeeBee het volgende:
Tering wat slecht verdedigd op zo'n cruciaal moment met een paar seconde op de schotklok...
Jij bent kenner. Zeg eens fluit de arbitrage echt zo slecht als de NOS nu beweert.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om terug te komen nu.
Stijgende lijn.
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij bent kenner. Zeg eens fluit de arbitrage echt zo slecht als de NOS nu beweert.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook al voor de derde keer dat het gebeurd, waardeloos
Waarom zap je nou terugquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:48 schreef franklop het volgende:
Zal wel komen omdat ik naar wielrennen gezapt ben
Kan prima.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:55 schreef DeeBee het volgende:
Tsja, twee aanvallen verneukt met kans op 8-6...
3 verschil gaat teveel zijn vrees ik.
kkkssssttttquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:56 schreef franklop het volgende:
Dacht dat ze inmiddels wel op 1 punt stonden gezien de posts hier
Jij mag niet kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:56 schreef franklop het volgende:
Dacht dat ze inmiddels wel op 1 punt stonden gezien de posts hier
Deden ze in de hele aanval al..quote:
Nederland krijgt het als enige land ter wereld voor elkaar om geen thuisvoordeel te hebben tijdens dit soort toernooienquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Die scheidsrechter beginnen vervelend te worden m
Ze hebben het dit toernooi ronduit verkloot gewoon.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:06 schreef DeeBee het volgende:
En afgelopen.
Oprecht jammer, gezien hun prestaties het afgelopen jaar.
Yup, hadden genoeg kans om eerste in de groep te worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben het dit toernooi ronduit verkloot gewoon.
40-45quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:06 schreef lytsewiete het volgende:
Wat is de verhouding van uitsluitingen?
Het begon eigenlijk al met de EK-finale die onnodig werd verloren. Dan was dit hele toernooi niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aangezien ik twee weken in het buitenland heb gezeten, met geen tot weinig internet.. wat is er allemaal gebeurd?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg; ze hebben het verkloot.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aangezien ik twee weken in het buitenland heb gezeten, met geen tot weinig internet.. wat is er allemaal gebeurd?
Geven tegen Italië een voorsprong van 4 doelpunten weg, wat uiteindelijk de eerste plaats heeft gekost in de groep en dus geen makkelijke tegenstanderquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aangezien ik twee weken in het buitenland heb gezeten, met geen tot weinig internet.. wat is er allemaal gebeurd?
Gewoon slecht gespeeld. Veel spanning en helaas niet het niveau van de vorige toernooien kunnen halen...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ruslandquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Geven tegen Italië een voorsprong van 4 doelpunten weg, wat uiteindelijk de eerste plaats heeft gekost in de groep en dus geen makkelijke tegenstander
madquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:09 schreef TheArt het volgende:
Eerste periode hebben ze het zelf weggegeven, maar daarna is het gewoon verkocht. Belachelijk die straffenverhouding
Naja ze gaven het daar in ieder geval wel wegquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:09 schreef TheArt het volgende:
Eerste periode hebben ze het zelf weggegeven, maar daarna is het gewoon verkocht. Belachelijk die straffenverhouding
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Geven tegen Italië een voorsprong van 4 doelpunten weg, wat uiteindelijk de eerste plaats heeft gekost in de groep en dus geen makkelijke tegenstander
Tnxquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon slecht gespeeld. Veel spanning en helaas niet het niveau van de vorige toernooien kunnen halen...
Waar is Jack als je hem nodig hebtquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Verliezen en pontificaal met je cellulitus-billen op tv. De gifbeker moet echt helemaal leeg.
Zeg, Rotterdammertquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:15 schreef franklop het volgende:
Tsja kan je tweede van het WK zijn, maar als je het in EK finale en hier zo laat leggen..
Aldus één van de beste speelsters die ooit voor Nederland gespeeld heeft. Wat weet zij er nou van?quote:
twitter:barbarabarend twitterde op zaterdag 26-03-2016 om 17:12:42Wat een drama #waterpolovrouwen... Vreselijk dit... https://t.co/Xt9POVqPTh reageer retweet
Lekker rullevant.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Aldus één van de beste speelsters die ooit voor Nederland gespeeld heeft.
twitter:fbarend twitterde op zaterdag 26-03-2016 om 17:12:06Wat vreselijk drama,drie maal finalist bij laatste Ek's en WK's maar geen #Rio2016 voor geweldige @waterpolodames na 7-10 tegen Spanje reageer retweet
Dit toernooi waren er 6 ploegen die gigantisch dicht bij elkaar zitten. Griekenland en Nederland zijn zeker niet de minsten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker rullevant.
Topsport is GEEN loterij.
Eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:15 schreef franklop het volgende:
Tsja kan je tweede van het WK zijn, maar als je het in EK finale en hier zo laat leggen..
Dit is zowat in alle teamsporten zo helaas. Ze houden daar allemaal heel erg veel van OKT's. FINA, IHF, FIVB, OKT-feest allemaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Maar we zijn 2de geworden op het WK, en 2de op het EK. Waarom mogen we dan niet naar de Olympische Spelen? Wat is dit voor halftamme sport?
Voor zowel Spanje als Nederland was dit zuur geweest. Beide ploegen behoren tot de absolute wereldtop, enkel VS was een lastigere tegenstander geweest voor allebei.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:17 schreef Marcoss het volgende:
Het is in dit systeem wel funest als je een mindere dag hebt in de kwartfinale in ieder geval. Bij een poulefase (zoals ze die in andere sporten wel hebben richting de OS, volgens mij) kun je dat nog rechtzetten, nu niet..
Maar goed, eigenlijk hebben ze het dit keer ook al in de poulefase verprutst ja.
De IHF heeft bijna het hele veld al 2 jaar voor de Spelen klaar zelfsquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is zowat in alle teamsporten zo helaas. Ze houden daar allemaal heel erg veel van OKT's. FINA, IHF, FIVB, OKT-feest allemaal.
Damn... Italië had ik het echt gegund om keihard af te gaan tegen Canadaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Canada haalt het bijna tegen Italië
7-8
Het niveau bij Rusland-Griekenland was ook niet al te best. Hadden ze het in de poule ietsje slimmer gespeeld, hadden ze niet tegen Spanje hoeven spelen, maar tegen een mindere tegenstander. Spanje creëerde heel veel voorin, Nederland moest het hebben van halve afstandschoten die consequent op de lat, de paal of de keeper werden geplaatst.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens.
Ze speelden zelf echt een baggertoernooi, absoluut. Vanaf wedstrijd 1 al. Maar vanaf de tribune kon je ook zien dat er zo krom gefloten wordt. Er wordt altijd van allebei de kanten geduwd en getrokken, maar dat je dan een straffenverhouding van 9-15 hebt, gaat nergens over. Vanaf de tribune kon je ook goed zien dat Sevenich constant door de nummer 5 van Spanje onder water werd geduwd en die nummer 5 heeft gewoon geen enkele straf gehad. Echt te bizar.
quote:Havenga gelooft niet in een miraculeuze ontsnapping, waarbij Rusland vanwege alle dopingproblematiek uitgesloten zou kunnen worden van Rio en Nederland als nummer vijf van het toernooi alsnog naar de Spelen mag "Het lijkt me stug dat zoiets gebeurt, daar geloof ik niet in. Natuurlijk gaan we nog voor die vijfde plek. Ik hoop dat ik mijn ploeg op tijd scherp kan krijgen."
Halve finale gaan ze nooit halen. Laat staan winnen. Er zijn maar 3 plekken te vergeven.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:06 schreef Droathoah het volgende:
Nog kans op de mannen dat ze doorgaan. Wel een kleinere kans, maar je weet maar nooit...
Normaal gesproken zijn er ook gewoon 4 plekken te vergeven dacht ik.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halve finale gaan ze nooit halen. Laat staan winnen. Er zijn maar 3 plekken te vergeven.
quote:Op zondag 27 maart 2016 19:47 schreef franklop het volgende:
Vandaag 16-1 winst tegen Frankrijk. Morgen tegen Griekenland om plaats 5
waarschijnlijk wel, maar zie niet gebeuren dat die worden uitgeslotenquote:Op maandag 28 maart 2016 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gewonnen van Griekenland, bij uitsluiting Rusland toch nog naar de Spelen?
Zelfs de Russen zullen toch niet zo hardleers zijn dat ze afgelopen week nog aan de meldonium hebben gezeten..quote:Op maandag 28 maart 2016 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gewonnen van Griekenland, bij uitsluiting Rusland toch nog naar de Spelen?
Sarcasme postquote:Op zondag 27 maart 2016 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halve finale gaan ze nooit halen. Laat staan winnen. Er zijn maar 3 plekken te vergeven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen verstand van de verhoudingen bij de mannen, maar dit is dus wel een stuntquote:Op zondag 3 april 2016 14:04 schreef heywoodu het volgende:
TT kan denk ik wel gewijzigd worden? Waterpolo ipv waterpolodames
De mannen beginnen om 17.50 tegen Spanje, maar goed, dat zou natuurlijk een megastunt zijn als ze daar iets uit kunnen halen.
Hoe het exact zit weet ik niet, maar het heeft weer met het Afrikaanse ticket te maken (zoals bij de vrouwen ook). Volgens mij mag officieel de top-3, net als bij de vrouwen, maar 99% zeker de top-4, zoals bij de vrouwen.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef Max23 het volgende:
Overigens zegt de NOS dat de winnaars van de kwartfinales naar Rio mogen? Maar ik dacht hier ergens te lezen dat alleen de top-3 mocht?
Nee, het is de top 4. Continent Afrika heeft startbewijs teruggegeven. Zuid-Afrika mag als continentaal kampioen zich op het OKT voor de Spelen proberen te kwalificeren.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef Max23 het volgende:
Overigens zegt de NOS dat de winnaars van de kwartfinales naar Rio mogen? Maar ik dacht hier ergens te lezen dat alleen de top-3 mocht?
Toch was Canada favoriet bij de wedkantorenquote:Op zondag 3 april 2016 19:26 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Nee, het is de top 4. Continent Afrika heeft startbewijs teruggegeven. Zuid-Afrika mag als continentaal kampioen zich op het OKT voor de Spelen proberen te kwalificeren.
Maar wat een sensationele zege van Nederland zeg. Nu de focus behouden en de moeilijke wedstrijden tegen Kazachstan en Duitsland ook winnen. In de andere poule won Canada zeer verrassend van Rusland.
En hoe Zuid-Afrika?quote:Op zondag 3 april 2016 19:26 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Nee, het is de top 4. Continent Afrika heeft startbewijs teruggegeven. Zuid-Afrika mag als continentaal kampioen zich op het OKT voor de Spelen proberen te kwalificeren.
Maar wat een sensationele zege van Nederland zeg. Nu de focus behouden en de moeilijke wedstrijden tegen Kazachstan en Duitsland ook winnen. In de andere poule won Canada zeer verrassend van Rusland.
Kazachstan en Duitsland zijn geen probleem vergeleken met Spanjequote:Op zondag 3 april 2016 19:26 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Kazachstan en Duitsland zou ik voorafgaand aan het toernooi ook mijn vraagtekens bij zetten, zeker tegen Duitsland zal het niet makkelijk worden. Maar als je van Spanje kan winnen, moeten deze twee landen ook zeker te doen zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 19:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
En hoe Zuid-Afrika?
En is het winnen tegen Kazachstan en Duitsland realistisch? (voorafgaand aan dit toernooi)
Beetje jammer dat de mannen kansloos ten onder gaan en de vrouwen serieuze kandidaten waren geweest.quote:Op zondag 3 april 2016 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Stel je voor, de Nederlandse waterpolodames niet naar de Spelen en dan de mannen wel. Het zou me toch wat zijn zeg.
De verwachting was ook dat de mannen hier kansloos ten onder zouden gaan. Nu liggen alle opties nog open.quote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de mannen kansloos ten onder gaan en de vrouwen serieuze kandidaten waren geweest.
De absolute top van de wereld is al geplaatst. Deze teams mogen de kruimeltjes verdelen. Landen als Servië en Kroatië staan hier nog ver boven.quote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
De verwachting was ook dat de mannen hier kansloos ten onder zouden gaan. Nu liggen alle opties nog open.
En niet te vergeten, Robin van Galen!
Nou ja, een land dat sinds 2011 een wereldtitel, twee vierde plaatsen en olympisch zilver won noem ik toch wel gewoon een topland. Die kunnen met één slechte wedstrijd de Spelen missenquote:Op zondag 3 april 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De absolute top van de wereld is al geplaatst. Deze teams mogen de kruimeltjes verdelen. Landen als Servië en Kroatië staan hier nog ver boven.
Het is niet net zoals bij de vrouwen zo dat topteams zich niet kunnen plaatsen door één slechte wedstrijd.
Die hebben echter meer dan 1 finale de kans gehad om zich te plaatsen. Op het EK was een vierde plek zelfs al voldoende.quote:Op zondag 3 april 2016 23:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een land dat sinds 2011 een wereldtitel, twee vierde plaatsen en olympisch zilver won noem ik toch wel gewoon een topland. Die kunnen met één slechte wedstrijd de Spelen missen
Hetzelfde voor het land dat olympisch goud won in 2000, 2004 en 2008, de wereldtitel in 2013 en tweede werd in de World League 2013 en 2014.
Welk topteam bij de vrouwen heeft zich door 1 slechte wedstrijd eigenlijk niet geplaatst?quote:Op maandag 4 april 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben echter meer dan 1 finale de kans gehad om zich te plaatsen. Op het EK was een vierde plek zelfs al voldoende.
Nederland.quote:Op maandag 4 april 2016 00:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk topteam bij de vrouwen heeft zich door 1 slechte wedstrijd eigenlijk niet geplaatst?
Verder is het inderdaad wel zo dat de kwali bij de mannen relatief wat makkelijker is, dat krijg je met meer deelnemende landen(hoewel het algemene niveau bij de mannen vast ook hoger ligt)
Waarom zit er eigenlijk verschil in het aantal deelnemende landen bij de vrouwen en mannen dan? Dat is ook niet heel logisch..quote:Op maandag 4 april 2016 09:02 schreef Mark het volgende:
OS zou bij de vrouwen ook gewoon 12 landen moeten zijn. 8 is gewoon te weinig met een plek voor een zwak gastland, zoals Brazilie of GB in 2012.
Het vrouwentoernooi bestond überhaupt nog niet tot niet zo lang geleden.quote:Op maandag 4 april 2016 09:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zit er eigenlijk verschil in het aantal deelnemende landen bij de vrouwen en mannen dan? Dat is ook niet heel logisch..
Nederland heeft het natuurlijk niet door 1 slechte wedstrijd uit handen gegevenquote:
De verliezend kwartfinalisten van het OKT ook ja, want een OS zonder Frankrijk bij de dames moet niet kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 09:02 schreef Mark het volgende:
OS zou bij de vrouwen ook gewoon 12 landen moeten zijn. 8 is gewoon te weinig met een plek voor een zwak gastland, zoals Brazilie of GB in 2012.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Amerika, Canada, Australie, China, Italie, Spanje, Griekenland, Nederland, Hongarije, Rusland en het gastland: dan heb je al 11 plaatsen vol.quote:Op maandag 4 april 2016 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De verliezend kwartfinalisten van het OKT ook ja, want een OS zonder Frankrijk bij de dames moet niet kunnen natuurlijk.
Zit je nog steeds met 4 extra teams die je kwijt moetquote:Op maandag 4 april 2016 09:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Amerika, Canada, Australie, China, Italie, Spanje, Griekenland, Nederland, Hongarije, Rusland en het gastland: dan heb je al 11 plaatsen vol.
Dan schrap je het voetbal maar. Geen enkele voetballer zal een OS boven een WK/EK of Champions League verkiezen.quote:Op maandag 4 april 2016 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met 4 extra teams die je kwijt moet
Hoezeer ik het (mannen)voetbal ook van de OS zie verdwijnen, zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2016 10:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan schrap je het voetbal maar. Geen enkele voetballer zal een OS boven een WK/EK of Champions League verkiezen.
Die zullen natuurlijk niet diepgetreurd zijn door individuele gevallen nee, tenzij het een wereldwijde superster is als een Usain Bolt.quote:Op maandag 4 april 2016 10:16 schreef Mark het volgende:
Weet ik. En ook dat het IOC een grote logge organisatie is, die het worst zal wezen dat de Nederlandse dames er niet bij zijn
'Trappen'quote:Op maandag 4 april 2016 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Om 13.50 trappen de mannen de dag af met het duel tegen Kazakhstan, wat ze gewoon dik moeten winnen.
Watertrappelenquote:
Fixedquote:Op maandag 4 april 2016 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Om 13.50 trappen de mannen de dag af met het duel tegen Kazakhstan, wat ze gewoon dik moeten winnen.
Zeiden ze ook over Spanjequote:Op maandag 4 april 2016 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Nederland is (bijna) net zo dik favoriet tegen Kazakhstan als Spanje tegen Nederland was, dus dat kan in principe niet fout gaan.
Zie de PIquote:
Top 2 moet kunnen, maar ook Italie pakken? Lastig.quote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon eerste in de poule misschien , dit gaat misschien nog lukken ook
Niet te enthousiast worden hè! Twee zwaluwen maken nog geen zomer. Van Italië verliezen ze en van Zuid-Afrika winnen ze waarschijnlijk. Dan blijft de wedstrijd tegen Duitsland over. Als ze die winnen, worden ze tweede. Als de die verliezen, worden ze derde of vierde. Ik neem aan dat als Duitsland en Spanje ook 3x winnen en 2x verliezen, er gekeken wordt naar onderling doelsaldo. Wat dat betreft is het te hopen dat Nederland een eventueel verlies tegen Duitsland beperkt houdt tot 1 of 2 goals. En hopen dat Duitsland dik van Spanje verliest zometeen.quote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon eerste in de poule misschien , dit gaat misschien nog lukken ook
Aangezien Duitsland met 10-5 van Spanje verloor, mag Nederland ook met 3 goals verschil van Duitsland verliezen. Gebeurt dat dan eindigt Nederland alsnog voor Duitsland als 3e. Bij winst morgen tegen Duitsland worden ze 2e.quote:Op maandag 4 april 2016 15:43 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Niet te enthousiast worden hè! Twee zwaluwen maken nog geen zomer. Van Italië verliezen ze en van Zuid-Afrika winnen ze waarschijnlijk. Dan blijft de wedstrijd tegen Duitsland over. Als ze die winnen, worden ze tweede. Als de die verliezen, worden ze derde of vierde. Ik neem aan dat als Duitsland en Spanje ook 3x winnen en 2x verliezen, er gekeken wordt naar onderling doelsaldo. Wat dat betreft is het te hopen dat Nederland een eventueel verlies tegen Duitsland beperkt houdt tot 1 of 2 goals. En hopen dat Duitsland dik van Spanje verliest zometeen.
Maar winnen tegen Duitsland kan natuurlijk ook gewoon :-). Al wordt dat lastig!
Dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren, maar 2e worden in de poule zou al een reuzenprestatie zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 17:51 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon winnen van Italië en eerste worden
Zeiden ze ook over Spanje.quote:Op maandag 4 april 2016 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren, maar 2e worden in de poule zou al een reuzenprestatie zijn.
Alleen is Italië nog wel van een totaal ander kaliber dan Spanje. Italië en Hongarije zijn de twee zekerheidjes wat betreft de olympische tickets hier.quote:
Welneequote:Op maandag 4 april 2016 18:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen is Italië nog wel van een totaal ander kaliber dan Spanje. Italië en Hongarije zijn de twee zekerheidjes wat betreft de olympische tickets hier.
Hongarije verliest vandaag ook een punt. 14-14 tegen Canada.quote:Op maandag 4 april 2016 18:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen is Italië nog wel van een totaal ander kaliber dan Spanje. Italië en Hongarije zijn de twee zekerheidjes wat betreft de olympische tickets hier.
Verrassend ja. Canada won ook al van Rusland. Die zijn goede bezig. En Hongarije is wat minder misschien dan verwacht, al kunnen dat soort toplanden er ook vaak weer staan op het moment dat het moet.quote:Op maandag 4 april 2016 19:00 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Hongarije verliest vandaag ook een punt. 14-14 tegen Canada.
Ik ook, goed oplettenquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:22 schreef heywoodu het volgende:
4-3 voor halverwege en iemand anders mag een topic openen, want mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |