is dit wat er gebeurd is met CC?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:09 schreef Faeroer het volgende:
Waarom gym in als je ook stoten kan opvangen van een te grote neger?
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:09 schreef Beach het volgende:
paar dagen nofap en gelift als een beest vandaag
ook het gevoel dat de chicas meer keken
hey dima
?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:20 schreef Drinky het volgende:
Hey No1, geeft niet, ik houd Fok! en RL gescheiden ')
BEN JE HET NU ALWEER VERGETEN!?!??!@?quote:
Moment.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:54 schreef Beach het volgende:
wil die uiers wel eens zien zonder ondersteuning
Rip smegmanquote:
Zijn gewoon tetten.quote:
Ze zijn groot hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje gekotst toen ik dit voorbij zag komen.
mag ik vragen als jij ooit iemand uit de gym gebanned hebt, en bij ja waarom? (behalve het gebruik van kk)quote:
Nice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Zie overigens nu hoe blurry die tepels zijn. Ruikt naar fotoshop. Beetje jammer.quote:
Scherp van je Beach, heb het in orde gemaakt!quote:[quote]
zaterdag 26 maart 2016 13:10 schreef Beach het volgende:[/b]
fix die op eens
voor smeg zn ui moet een spatie
quote:
Rot op homoquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:09 schreef Faeroer het volgende:
Waarom gym in als je ook stoten kan opvangen van een te grote neger?
quote:
Kun je hier meer over vertellen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ze ruiken de increased test vriend
No thx Jeffquote:
Je spreekt het niet eens uit op die manierquote:
Geen dank, trek graag het niveau van dit topic wat omhoog.quote:
quote:
Hoor van iedereen dat het een kutfilm is, behalve van jou. Met drugs op gekeken zeker?quote:
vuile huichelaarquote:Op zondag 27 maart 2016 08:50 schreef smegmanus het volgende:
Heee fijne pasen vrienden.
En nee ik heb nooit iemand gebanned van hier.
Een mod kan niet bannen.
Pak jij je koffers maar.quote:
Fijne Pasen smeg. Ga je vandaag nog naar de kerk, of ben je al geweest?quote:Op zondag 27 maart 2016 08:50 schreef smegmanus het volgende:
Heee fijne pasen vrienden.
En nee ik heb nooit iemand gebanned van hier.
Een mod kan niet bannen.
Ik ga alleen met kerst.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fijne Pasen smeg. Ga je vandaag nog naar de kerk, of ben je al geweest?
Weet ik, ik heb dit geaccepteerd.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tsk tsk. Ben jij zo'n mooi weer christen? Je weet toch dat je daarvoor naar de hel gaat?
bedankt vriend, maar je weet dat ik on top of things ben dus ook deze had ik al gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:18 schreef no1uknow het volgende:
vms, baauer essential mix
http://globaldjmix.com/?p(...)al-mix-26-march-2016
Wat dan ectojonk.quote:
Serieus? Hoe werkt dat dan.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:00 schreef Drinky het volgende:
Door al dat gepraat hier denkt FB dat ik nu in Pakistan zit en vraagt mij of ik wel veilig ben omdat er net een explosie is geweest. Eindje en Pakistan kun je niet even aan een gps storing verwijten ofzo
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 27 maart 2016 18:00 schreef Drinky het volgende:
Door al dat gepraat hier denkt FB dat ik nu in Pakistan zit en vraagt mij of ik wel veilig ben omdat er net een explosie is geweest. Eindje en Pakistan kun je niet even aan een gps storing verwijten ofzo
niet zo'n godslastering aub.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik neem dit pak slaag als een Jesus uit Den Hagistan.
Nou iemand pleegt een aanslag of aardbeving en dan zegt FB: "yo was je hier? Heb je veilig gr?" en dan kun je RSVP'enquote:
Ah nog nooit van gehoord dat. Maar nog steeds vreemd dat hij Pakistan denkt.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou iemand pleegt een aanslag of aardbeving en dan zegt FB: "yo was je hier? Heb je veilig gr?" en dan kun je RSVP'en
Ik denk dat ze wat meer aanslagen moeten plegen zodat deze bugs opgelost kunnen worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah nog nooit van gehoord dat. Maar nog steeds vreemd dat hij Pakistan denkt.
Jesus is een profeet in de Koran toch? Denk niet dat Allah bij is met deze woorden van je.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik neem dit pak slaag als een Jesus uit Den Hagistan.
alayhi salaamquote:Op zondag 27 maart 2016 21:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jesus is een profeet in de Koran toch? Denk niet dat Allah bij is met deze woorden van je.
isaquote:Op zondag 27 maart 2016 21:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jesus is een profeet in de Koran toch?
Sap the Explorerquote:
waarom zou die mn vriend moeten zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 21:48 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, moet deze ook het land uit of is dit je vriend?
[ afbeelding ]
ik dacht eerst lekkere tittenquote:
hoe heet die liedje ?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dacht eerst lekkere titten![]()
daarna zag ik die face
Mjah die titten vallen ook wel mee, er is zo'n andere video. Komen ongeveer tot haar middel.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dacht eerst lekkere titten![]()
daarna zag ik die face
quote:Op zondag 27 maart 2016 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe heet die liedje ?
hij raakt me wel
zuig me pik vriendquote:Op maandag 28 maart 2016 01:54 schreef no1uknow het volgende:
fijn om te zien dat echte vriendschap nog bestaat
JB, lees je dit? Ik zou dit niet pikken. Hoorde laatst dat Seto zoiets nooit zou doen.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zuig me pik vriend
gewoon als vrienden
Het zit tussen je oren vriend.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Groep 4 rapport:
Omgang met medeleerlingen: 'dima is heel sociaal'
Wat
Ik vond je wel overtuigend, dus jaquote:
Mooi, ik stem normaal wel pro-Europees maar hier ging mijn bloed wel van koken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Er zijn wel meerdere types hoor, zo makkelijk zijn jullie niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een wedstrijd. Meer 'there are two types of women'.
noemden ze je dima vroeger?quote:Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Groep 4 rapport:
Omgang met medeleerlingen: 'dima is heel sociaal'
Wat
quote:Op maandag 28 maart 2016 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zuig me pik vriend
gewoon als vrienden
Nummer 1 lijkt me een crossfit quinoa yoga meisjequote:
doel jij nu op jezelf als ik vragen magquote:Op maandag 28 maart 2016 17:55 schreef Klokov het volgende:
Haha, niet iedereen is kansloos bij de vrouwtjes Beach.
Onder andere, maar zijn meer users die wel wat kunnen regelen. Met name die 2e moet geen probleem zijn, dat is 1 brok labiliteit en gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
doel jij nu op jezelf als ik vragen mag
gwn genoeg betalen vriendquote:Op maandag 28 maart 2016 17:31 schreef Beach het volgende:
haha kiezen alsof jullie ook maar enige kans maken op een vd twee
A quote to live byquote:Op maandag 28 maart 2016 18:30 schreef Faeroer het volgende:
Waarom moeite doen als je ook gewoon meer kan werken? Later ga je dood en kan je rusten, nu gewoon meer werken
Dat, ook.quote:
Poepen*quote:Op maandag 28 maart 2016 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
je mot maar 2 dinge in t leven
1 is doodgaan
de 2de??
Hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:02 schreef Klokov het volgende:
Met name die 2e moet geen probleem zijn, dat is 1 brok labiliteit en gebrek aan zelfvertrouwen
• Die tietenquote:Op maandag 28 maart 2016 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe ben je tot die conclusie gekomen?
Ja tog, gewoon hijabi, goed verzorgde uitstraling, te hoog IQ om te normale verdeling spreadsheeten en lekker dominantquote:
nee, leg is uit?quote:Op maandag 28 maart 2016 21:32 schreef Klokov het volgende:
Vriend, snap jij wel hoe een normale verdeling werkt?
hey dimaquote:Op maandag 28 maart 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben al sinds eind december 2015 bezig met fitness (starting strength methode). Ik ben oorspronkelijk begonnen met fitnessen omdat ik een leuke vriendin wil bemachtigen, aangezien ik dacht dat mijn lichaam wel voor mijn social awkwardness zou compenseren..
Ik heb me snel al gerealiseerd dat ook al heb ik over 2-3 jaar (ik ben van plan gewoon natty te blijven) een mooi lichaam heb, ik waarschijnlijk nog steeds geen vriendin krijg.
Dus, ik vroeg me af hoe ik een vriendin krijg als ik amper een 6je ben, 19 jaar ben, niet blank, geen vrienden/sociaal leven heb en 0,05 ervaring met meisjes heb?
Met Tinder kreeg ik alleen één keer een koreaanse trap als match, maar ik ben niet gay, dus dat ging niet echt.
Ik heb al de "red pill" genomen, maar helaas werkt dat alleen als je al een 6,5 bent of hoger.
En kom aub niet met het advies van 'just b urself xxDDxDDxxDD', want dat werkt alleen voor knappe mensen die van nature sociaal en extrovert zijn.
Alvast bedankt,
toekomstige Roger Elliotquote:Op maandag 28 maart 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben al sinds eind december 2015 bezig met fitness (starting strength methode). Ik ben oorspronkelijk begonnen met fitnessen omdat ik een leuke vriendin wil bemachtigen, aangezien ik dacht dat mijn lichaam wel voor mijn social awkwardness zou compenseren..
Ik heb me snel al gerealiseerd dat ook al heb ik over 2-3 jaar (ik ben van plan gewoon natty te blijven) een mooi lichaam heb, ik waarschijnlijk nog steeds geen vriendin krijg.
Dus, ik vroeg me af hoe ik een vriendin krijg als ik amper een 6je ben, 19 jaar ben, niet blank, geen vrienden/sociaal leven heb en 0,05 ervaring met meisjes heb?
Met Tinder kreeg ik alleen één keer een koreaanse trap als match, maar ik ben niet gay, dus dat ging niet echt.
Ik heb al de "red pill" genomen, maar helaas werkt dat alleen als je al een 6,5 bent of hoger.
En kom aub niet met het advies van 'just b urself xxDDxDDxxDD', want dat werkt alleen voor knappe mensen die van nature sociaal en extrovert zijn.
Alvast bedankt,
haha die ratten gaan toch nooit integrerenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)ration-idUSKCN0WU147
Het gaat beginnen
Neequote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
geef gewoon antwoord ipv dm'en foeroer
Ik maak even een spreadsheet zodat ik het beter uit kan leggen.quote:
Hou alvast rekening met ∞ , ben benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik maak even een spreadsheet zodat ik het beter uit kan leggen.
Samenvatting?quote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)ration-idUSKCN0WU147
Het gaat beginnen
jij gaf anders ook geen gehoor aan mijn laatste dmquote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
geef gewoon antwoord ipv dm'en foeroer
Er is geen absoluut eindpunt in de normaalverdeling (bron: Wikipedia). Alles past er dus gewoon binnen.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hou alvast rekening met ∞ , ben benieuwd
Je spreekt mij dus niet tegenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er is geen absoluut eindpunt in de normaalverdeling (bron: Wikipedia). Alles past er dus gewoon binnen.
Duitsland stelt eisen, maar gaat net als in 70-80 jaren alsnog bukken. Er komt geen tweede Führer, wel groene wolkquote:
groot gelijk vriendquote:
HOMENIEUWSLINE-UPTICKETSOVERNACHTENFESTIVAL INFOVOLG ONS OPFacebookquote:
Nee maar omdat ∞ en de normaalverdeling beiden geen absoluut eindpunt hebben past ∞ ook binnen de normaalverdeling.quote:
Hij is buitenlander, net als jij.quote:
Dank hiervoorquote:Op maandag 28 maart 2016 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
HOMENIEUWSLINE-UPTICKETSOVERNACHTENFESTIVAL INFOVOLG ONS OPFacebook
YouTube
SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF
E-MAIL ADRES
INSCHRIJVEN ZOEK JE IETS?
STEEKWOORDEN
ZOEK DUTCH VALLEY PROFIELLOGIN © UDC 2016 WEBSITE BY QIKKER ONLINE MENU NIEUWSLINE-UPTICKETS
Dutch Valley Festival Logo20 AUGUSTUS 2016 VELSEN VALLEY SPAARNWOUDE
ALLE AREA'S / MAIN STAGE / HIPHOP STAGE / GO! APRÈS SKI STAGE / MEGA PIRATEN STAGE / BN'ER STAGE / TIM & FAAB STAGE / BIJ ONS IN DE JORDAAN STAGE: HOSTED BY CAFÉ NOL / RADIO10 80'S & 90'S STAGE / HEROES UNCOVER STAGE
3JS
ADELE (COVERBAND)
ADJE
ALEX
AMY WINEHOUSE (COVERBAND)
ANCORA
ANDRÉ HAZES JR.
BELINDA KINNAER
BONNIE ST. CLAIRE
BROEDERLIEFDE
CHO
DAANTJE
DANNY NICOLAY
DARIO
DAVE ROELVINK[
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
DE KRAAIEN
DE LIKT
DEF P FT NICO NOOT & DJ DONOR
DENNIS VAN DER GEEST
DIE SUPER TOLLE SCHLAGER SCHWESTERN
DIE TOLLE LEUTE
DIKDAKKERS
DJ BO BELLOW
DJ DENNIS HARINCK
DJ KEVIN-D
DJ MARTIN BOER
DJ RENÉ VERKERK
DJ RUDI FERAL AKA RUUD FELTKAMP
DJ SVEN
DJ TIMMIE TIROL
DJANGO WAGNER
DOE MAAR (COVERBAND)
EDDY WALSH
EDWIN VAN HOEVELAAK
ERNEST VAN HARTINGSVELDT
FEESTDJRUUD
FERRY GOORDEN
FOO FIGHTERS (COVERBAND)
FRANK VAN ETTEN
FRANS HALSEMA
GEBROEDERS KO
GERARD JOLING
[b]GERS PARDOEL[/b]
GINO GRAUS
GLENNIS GRACE
GRUMPY OLD MEN
HANS KAP
HELEMAAL HOLLANDS
HENK DISSEL
HESSEL WIJKSTRA
HET FEESTTEAM
HET GOEDE DOEL
IMCA MARINA
JACQUES HERB
JAN KEIZER & ANNY SCHILDER
JANNES
JAZIAH
JEBROER
JOEY HARTKAMP
JOHN DE BEVER
JORDIZ
KOOS ALBERTS
KRAANTJE PAPPIE
LANGE FRANS
LAWINEBOYS
LEO NARDELL
LESLEY WILLIAMS
LINDO DUVALL
LOCO LOCO DISCOSHOW
MANUEL BROEKMAN EN GEZA WEISZ
MARCEL FISSER BAND
MARCO DE HOLLANDER
MARCO KRAATS
MATSOE MATSOE
MEMPHIS MANIACS
MONIQUE SMIT
MYSTERY ACT
NIELSON
OTTO LAGERFETT
PARTY ANIMALS
PASCAL REDEKER
PETER BEENSE
RED HOT CHILI PEPPERS (COVERBAND)
RENÉ KARST
ROB RONALDS
ROBERT LEROY
RONALD ENGEL
RONNIE FLEX
ROY DONDERS
ROY VAN ELDIK
RUBEN VAN DER MEER
RUTH JACOTT
SASCHA VISSER
SBMG
SFB
SIENEKE
SNOLLEBOLLEKES
STAD EN LAND
STEF EKKEL
STUKTV
TAMAR TIELEMAN
THE METALLICAS
THOMAS BERGE
THORSTEN VON LIPPE BIESTERFELD
TIM & FAAB
TINO MARTIN
TOM HAVER
TONY STAR
TOP2000 BAND
VINZZENT
WAYLON
WESLY BRONKHORST
WILLY OOSTERHUIS
WITHIN TEMPTATION
WOLTER KROES
XANDER DE BUISONJÉ
ALLE AREAS
Dutch Valley is jouw Nederlandse festival Vallei vol muzikale vrolijkheid, bomvol Pop, Rock, HipHop, Dance en Nederlandstalige muziek. Want Dutch Valley is het grootste en gezelligste festival met het beste en meest diverse muziekaanbod uit Nederland, met meer dan 115 artiesten, dj’s en acts op een dag. Daarom kunnen we je sowieso één garantie geven: een mooi feestje zal het worden!
[b]Dutch Valley maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geef je impliciet toestemming voor het gebruik van cookies. Dutch Valley zal zorgdragen dat het gebruik van cookies geen of geringe gevolgen heeft voor de persoonlijke levenssfeer van de gebruiker van deze website.
ACCEPTEER[/b]
wat doe je jezelf toch aanquote:Op maandag 28 maart 2016 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
HOMENIEUWSLINE-UPTICKETSOVERNACHTENFESTIVAL INFOVOLG ONS OPFacebook
YouTube
SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF
E-MAIL ADRES
INSCHRIJVEN ZOEK JE IETS?
STEEKWOORDEN
ZOEK DUTCH VALLEY PROFIELLOGIN © UDC 2016 WEBSITE BY QIKKER ONLINE MENU NIEUWSLINE-UPTICKETS
Dutch Valley Festival Logo20 AUGUSTUS 2016 VELSEN VALLEY SPAARNWOUDE
ALLE AREA'S / MAIN STAGE / HIPHOP STAGE / GO! APRÈS SKI STAGE / MEGA PIRATEN STAGE / BN'ER STAGE / TIM & FAAB STAGE / BIJ ONS IN DE JORDAAN STAGE: HOSTED BY CAFÉ NOL / RADIO10 80'S & 90'S STAGE / HEROES UNCOVER STAGE
3JS
ADELE (COVERBAND)
ADJE
ALEX
AMY WINEHOUSE (COVERBAND)
ANCORA
ANDRÉ HAZES JR.
BELINDA KINNAER
BONNIE ST. CLAIRE
BROEDERLIEFDE
CHO
DAANTJE
DANNY NICOLAY
DARIO
DAVE ROELVINK
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
DE KRAAIEN
DE LIKT
DEF P FT NICO NOOT & DJ DONOR
DENNIS VAN DER GEEST
DIE SUPER TOLLE SCHLAGER SCHWESTERN
DIE TOLLE LEUTE
DIKDAKKERS
DJ BO BELLOW
DJ DENNIS HARINCK
DJ KEVIN-D
DJ MARTIN BOER
DJ RENÉ VERKERK
DJ RUDI FERAL AKA RUUD FELTKAMP
DJ SVEN
DJ TIMMIE TIROL
DJANGO WAGNER
DOE MAAR (COVERBAND)
EDDY WALSH
EDWIN VAN HOEVELAAK
ERNEST VAN HARTINGSVELDT
FEESTDJRUUD
FERRY GOORDEN
FOO FIGHTERS (COVERBAND)
FRANK VAN ETTEN
FRANS HALSEMA
GEBROEDERS KO
GERARD JOLING
GERS PARDOEL
GINO GRAUS
GLENNIS GRACE
GRUMPY OLD MEN
HANS KAP
HELEMAAL HOLLANDS
HENK DISSEL
HESSEL WIJKSTRA
HET FEESTTEAM
HET GOEDE DOEL
IMCA MARINA
JACQUES HERB
JAN KEIZER & ANNY SCHILDER
JANNES
JAZIAH
JEBROER
JOEY HARTKAMP
JOHN DE BEVER
JORDIZ
KOOS ALBERTS
KRAANTJE PAPPIE
LANGE FRANS
LAWINEBOYS
LEO NARDELL
LESLEY WILLIAMS
LINDO DUVALL
LOCO LOCO DISCOSHOW
MANUEL BROEKMAN EN GEZA WEISZ
MARCEL FISSER BAND
MARCO DE HOLLANDER
MARCO KRAATS
MATSOE MATSOE
MEMPHIS MANIACS
MONIQUE SMIT
MYSTERY ACT
NIELSON
OTTO LAGERFETT
PARTY ANIMALS
PASCAL REDEKER
PETER BEENSE
RED HOT CHILI PEPPERS (COVERBAND)
RENÉ KARST
ROB RONALDS
ROBERT LEROY
RONALD ENGEL
RONNIE FLEX
ROY DONDERS
ROY VAN ELDIK
RUBEN VAN DER MEER
RUTH JACOTT
SASCHA VISSER
SBMG
SFB
SIENEKE
SNOLLEBOLLEKES
STAD EN LAND
STEF EKKEL
STUKTV
TAMAR TIELEMAN
THE METALLICAS
THOMAS BERGE
THORSTEN VON LIPPE BIESTERFELD
TIM & FAAB
TINO MARTIN
TOM HAVER
TONY STAR
TOP2000 BAND
VINZZENT
WAYLON
WESLY BRONKHORST
WILLY OOSTERHUIS
WITHIN TEMPTATION
WOLTER KROES
XANDER DE BUISONJÉ
ALLE AREAS
Dutch Valley is jouw Nederlandse festival Vallei vol muzikale vrolijkheid, bomvol Pop, Rock, HipHop, Dance en Nederlandstalige muziek. Want Dutch Valley is het grootste en gezelligste festival met het beste en meest diverse muziekaanbod uit Nederland, met meer dan 115 artiesten, dj’s en acts op een dag. Daarom kunnen we je sowieso één garantie geven: een mooi feestje zal het worden!
Dutch Valley maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geef je impliciet toestemming voor het gebruik van cookies. Dutch Valley zal zorgdragen dat het gebruik van cookies geen of geringe gevolgen heeft voor de persoonlijke levenssfeer van de gebruiker van deze website.
ACCEPTEER
Mag ik vragen als je infinity vertaaltd naar een spreadsheet?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:03 schreef Klokov het volgende:
Nee maar omdat ∞ en de normaalverdeling beiden geen absoluut eindpunt hebben past ∞ ook binnen de normaalverdeling.
goede serieuze tipquote:
misschien kom je wel iemand tegenquote:
fake it till you make itquote:Op maandag 28 maart 2016 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb geen vrienden omdat ik te saai ben in omgang
ben gewoon slecht met mensen
Heb je in ieder geval interactiequote:
zijn wij geen vrienden hier???quote:Op maandag 28 maart 2016 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb geen vrienden omdat ik te saai ben in omgang
ben gewoon slecht met mensen
Je nieren begeven hetquote:Op maandag 28 maart 2016 22:56 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zoveel Fuet op dat mijn pis naar Fuet ruikt. Zou ik het gewoon kunnen drinken denk je?
Topkeksquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahhaha
Aymek
Sowieso echt een van de beste memes samen met die van zo'n gast op een feest.
#nevergiveupquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je nieren begeven het
Thank me later xx
heb ook kill gestemd ja toch hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:42 schreef Sapstengel het volgende:
https://imgur.com/a/PrCtf
Lol wtf
Wel nsfw-ish/dode persoon
dit is het gevolg van het pushen van de regering van de participatiemaatschappij.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:03 schreef Drinky het volgende:
Gisteren al tegengekomen. Doen ze bij iedere Isis strijder die ze vangen blijkbaar. Death by social media
is toch milfje dima wat moet jij daarmeequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop haar echt een keer in sexy en gewaagd / kpd te zien sodeknetters
dm haar met dat verzoekquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop haar echt een keer in sexy en gewaagd / kpd te zien sodeknetters
mag ik vragen als jij deze dizi volgt ?quote:
deze neit vriend. bedanktquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:07 schreef no1uknow het volgende:
hey vms
https://soundcloud.com/uphoricet/taska-black-euphoric-monday-mix
heb je vast al gezien maar wilde je er toch op attenderen
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje interessant doen met een appartement van 25000 dollar per maand.27800. Verder nog iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
over 10 dagen komt ie het brengenquote:
Daar heb je lang over gedaan. Je bent er zo eentje die zichzelf Sherlocktquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:11 schreef fathank het volgende:
Een eengezinswoning (110 m2) in de particuliere sector in Amsterdam doet al 2200eu Pm.
Not impressed.
ok Dahliaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
hey faeroer, stimo heeft me net je nekkid pics laten zien.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
hey faeroer, stimo heeft me net je nekkid pics laten zien.
Ben je chubby dan?quote:
O, hoeveel weeg je dan?quote:
spugen. Typisch weerquote:
nee dan zou ie een foto van 2 hebben gepostquote:
nee wel mn hoofddoek, en jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hou jij thuis ook altijd je onderbtroek aan onder de douche crip?
waar sport je btwquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik doe m altijd uit ook in de gymdouche btw
dolletjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh leuk zou wel stijfje krijgen denk ik
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
MUZ / Lil Kleine #1 Eerst verketterd, nu een eindbaas?
Deze man
Ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Lil Kleine, zo noem ik mijn piemel ook.
nee vriend daar lijk je niet opquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey grs
vind je dat die middelste op mij lijkt?
dat krijg je als je youtubestar bent hequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee vriend daar lijk je niet op
no creep
Wat is dat voor hijacker danquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef no1uknow het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)d-hostage-plane.html
Wat een held
[ afbeelding ]
wat ben je toch een lieverdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat krijg je als je youtubestar bent he
dikke supplementen gekocht van de royalties
ja true, maar kan het me niet herinneren van eerdere reserveringen. Vorig jaar gebeurde het nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:57 schreef Ethanolic het volgende:
Gebruik je niet gewoon gmail en heb je daar de bevestiging op ontvangen? Dan koppelt hij je vluchtnummer en data volgens mij automatisch.
Maar waarheen?
Waar ga je heen dan Dikke Henk?quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
ja true, maar kan het me niet herinneren van eerdere reserveringen. Vorig jaar gebeurde het nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |