is dit wat er gebeurd is met CC?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:09 schreef Faeroer het volgende:
Waarom gym in als je ook stoten kan opvangen van een te grote neger?
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:09 schreef Beach het volgende:
paar dagen nofap en gelift als een beest vandaag
ook het gevoel dat de chicas meer keken
hey dima
?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:20 schreef Drinky het volgende:
Hey No1, geeft niet, ik houd Fok! en RL gescheiden ')
BEN JE HET NU ALWEER VERGETEN!?!??!@?quote:
Moment.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:54 schreef Beach het volgende:
wil die uiers wel eens zien zonder ondersteuning
Rip smegmanquote:
Zijn gewoon tetten.quote:
Ze zijn groot hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje gekotst toen ik dit voorbij zag komen.
mag ik vragen als jij ooit iemand uit de gym gebanned hebt, en bij ja waarom? (behalve het gebruik van kk)quote:
Nice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Zie overigens nu hoe blurry die tepels zijn. Ruikt naar fotoshop. Beetje jammer.quote:
Scherp van je Beach, heb het in orde gemaakt!quote:[quote]
zaterdag 26 maart 2016 13:10 schreef Beach het volgende:[/b]
fix die op eens
voor smeg zn ui moet een spatie
quote:
Rot op homoquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:09 schreef Faeroer het volgende:
Waarom gym in als je ook stoten kan opvangen van een te grote neger?
quote:
Kun je hier meer over vertellen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ze ruiken de increased test vriend
No thx Jeffquote:
Je spreekt het niet eens uit op die manierquote:
Geen dank, trek graag het niveau van dit topic wat omhoog.quote:
quote:
Hoor van iedereen dat het een kutfilm is, behalve van jou. Met drugs op gekeken zeker?quote:
vuile huichelaarquote:Op zondag 27 maart 2016 08:50 schreef smegmanus het volgende:
Heee fijne pasen vrienden.
En nee ik heb nooit iemand gebanned van hier.
Een mod kan niet bannen.
Pak jij je koffers maar.quote:
Fijne Pasen smeg. Ga je vandaag nog naar de kerk, of ben je al geweest?quote:Op zondag 27 maart 2016 08:50 schreef smegmanus het volgende:
Heee fijne pasen vrienden.
En nee ik heb nooit iemand gebanned van hier.
Een mod kan niet bannen.
Ik ga alleen met kerst.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fijne Pasen smeg. Ga je vandaag nog naar de kerk, of ben je al geweest?
Weet ik, ik heb dit geaccepteerd.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tsk tsk. Ben jij zo'n mooi weer christen? Je weet toch dat je daarvoor naar de hel gaat?
bedankt vriend, maar je weet dat ik on top of things ben dus ook deze had ik al gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:18 schreef no1uknow het volgende:
vms, baauer essential mix
http://globaldjmix.com/?p(...)al-mix-26-march-2016
Wat dan ectojonk.quote:
Serieus? Hoe werkt dat dan.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:00 schreef Drinky het volgende:
Door al dat gepraat hier denkt FB dat ik nu in Pakistan zit en vraagt mij of ik wel veilig ben omdat er net een explosie is geweest. Eindje en Pakistan kun je niet even aan een gps storing verwijten ofzo
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 27 maart 2016 18:00 schreef Drinky het volgende:
Door al dat gepraat hier denkt FB dat ik nu in Pakistan zit en vraagt mij of ik wel veilig ben omdat er net een explosie is geweest. Eindje en Pakistan kun je niet even aan een gps storing verwijten ofzo
niet zo'n godslastering aub.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik neem dit pak slaag als een Jesus uit Den Hagistan.
Nou iemand pleegt een aanslag of aardbeving en dan zegt FB: "yo was je hier? Heb je veilig gr?" en dan kun je RSVP'enquote:
Ah nog nooit van gehoord dat. Maar nog steeds vreemd dat hij Pakistan denkt.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou iemand pleegt een aanslag of aardbeving en dan zegt FB: "yo was je hier? Heb je veilig gr?" en dan kun je RSVP'en
Ik denk dat ze wat meer aanslagen moeten plegen zodat deze bugs opgelost kunnen worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah nog nooit van gehoord dat. Maar nog steeds vreemd dat hij Pakistan denkt.
Jesus is een profeet in de Koran toch? Denk niet dat Allah bij is met deze woorden van je.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik neem dit pak slaag als een Jesus uit Den Hagistan.
alayhi salaamquote:Op zondag 27 maart 2016 21:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jesus is een profeet in de Koran toch? Denk niet dat Allah bij is met deze woorden van je.
isaquote:Op zondag 27 maart 2016 21:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jesus is een profeet in de Koran toch?
Sap the Explorerquote:
waarom zou die mn vriend moeten zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 21:48 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, moet deze ook het land uit of is dit je vriend?
[ afbeelding ]
ik dacht eerst lekkere tittenquote:
hoe heet die liedje ?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dacht eerst lekkere titten![]()
daarna zag ik die face
Mjah die titten vallen ook wel mee, er is zo'n andere video. Komen ongeveer tot haar middel.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dacht eerst lekkere titten![]()
daarna zag ik die face
quote:Op zondag 27 maart 2016 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe heet die liedje ?
hij raakt me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |