Bestuursfunctie doen hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Dat is de hele lol van het studeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
Naja etsiepetsiee. Jij was toch ook ergens in het bestuur gaan zitten?
Ja tuurlijk, is ook leuk. En borrels!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bestuursfunctie doen hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Dat is de hele lol van het studeren.
Ja, dat was fijn. Mooie bonus is koffieautomaten vinden die in de gratis modus staanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:31 schreef Henrys het volgende:
Centrale medische bibliotheek is ook wel een fijne studieplek, wist niet dat er een half winkelcentrum in het UMCG zat
nu ik eindelijk in een leuk clubje zit wil ik ook wel. Maarja mijn tijd om dat soort dingen te doen is voorbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bestuursfunctie doen hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Dat is de hele lol van het studeren.
Valt me ook op dat de meeste ook serieus bezig zijn ipv de hele tijd op hun telefoon zitten of films op hun laptop zitten te kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat was fijn. Mooie bonus is koffieautomaten vinden die in de gratis modus staanEn geneeskunde studentes spotten is ook niet verkeerd
Was een mooie plek, al hebben ze van Geneeskunde weinig op met de rechtenstudenten. Nog net niet dat je weggestuurd zal worden maar een Kluwer of Vermande showen gewoon omdat het kan is geen strak plan.
Harmonie studieruimte is ook wel fijn echter maken de deuren bij de ingang en die van de WC's echt gigantisch veel lawaai en zit er altijd wel iemand heel vies te hoesten. Dat soort mensen zouden ze ook naar huis moeten sturen.quote:
Fijn is dat. Ik zat laatst in de bieb, heel serieus college terugkijken etc.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Valt me ook op dat de meeste ook serieus bezig zijn ipv de hele tijd op hun telefoon zitten of films op hun laptop zitten te kijken.
En idd geneeskundestudentes zijn over het algemeen een stuk gezonder uit en hebben ook niet zo'n heese stem waar je een draak mee kan slachten.
[..]
Harmonie studieruimte is ook wel fijn echter maken de deuren bij de ingang en die van de WC's echt gigantisch veel lawaai en zit er altijd wel iemand heel vies te hoesten. Dat soort mensen zouden ze ook naar huis moeten sturen.
Jezus wat ben jij vroeg opquote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hehe.
Wat een gladjanus![]()
Maargoed, gelukkig weten wij beter.
Amsterdamquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:27 schreef IPA35 het volgende:
Eindelijk heb ik ook een snoepreisje naar Amsterdam binnenkort.
Kutstad idd, maar betreft een seminar bij bekend kantoor. Dat is nog wel aardig. Idd geen behoefte aan de stad zelf.quote:
Zit nu een broodje te eten aan het water bij de Keizersgracht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
(Niet als studiestad, maar wel in t algemeen)
Er zit ook zo'n iberico winkel met die lekkere spaanse ham. Jum. Haarlemmermeerdijk/straat ofzo dacht ik. En heel veel burgerrestaurants!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit nu een broodje te eten aan het water bij de Keizersgracht.
Waar ga je heen dan lpaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kutstad idd, maar betreft een seminar bij bekend kantoor. Dat is nog wel aardig. Idd geen behoefte aan de stad zelf.
Nee hoor, Bartje. Ik volg een cursus om opgeleid te worden tot museumgids. Klein bijbaantje dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n iberico winkel met die lekkere spaanse ham. Jum. Haarlemmermeerdijk/straat ofzo dacht ik. En heel veel burgerrestaurants!
Studiegerelelateerde cursus trouwens etsepets?
Oh ja, dat had je gezegd idd, leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, Bartje. Ik volg een cursus om opgeleid te worden tot museumgids. Klein bijbaantje dus.
Het was vooral vermoeiend. Wel een leuke groep, leeftijd varieert ook heel erg, maar god, wat zijn ze zo vermoeiend met vragen stellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je gezegd idd, leuk!
Hoe was de cursus? Leuk? Nuttig?
Ik DM je wel ff.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:56 schreef DoubleDip het volgende:
Ach, die mensen worden toch niet je directe collega's als het goed is. Dus dat zal wel loslopen daarna. 50 euro is nice, hoeveel rondleidingen moet je dan geven? En welk museum wil je gaan werken?
Idd. Het is gewoon net geen Amersfoort. Dat merk je aan alles. Heel irritant.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
ams wel leuke stad, maar eigenlijk wel beetje klein
BB hanteert Manhattan als maatstaf.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Idd. Het is gewoon net geen Amersfoort. Dat merk je aan alles. Heel irritant.
Dat is ook klein.quote:
Als je zoals ik opgegroeid bent in Tokio voelt alles met minder dan 20 miljoen inwoners gewoon aan als een dorp.quote:
Ga je nu BB om studieadvies vragen?quote:
Gaat over civiel effect in Engeland en heeft betrekking op Radboud dus is logisch om aan hem te vragen toch.quote:
Heb al aangegeven dat ik Suits na seizoen twee niet meer tof vond maar wat bedoel je met intensief?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij heb je echt veel te veel Suits gekeken. Zo intensief was ik niet bezig toen ik mijn studie koos.
Een tentamen van Kwakman of anderen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, de ramp die strafproces heet is weer voorbij. De eerste vraag over het Zwolsman criterium was een fijne binnenkomer. Maar dan de rest... Ik ben benieuwd. Zal rond mijn verjaardag wel weten hoe ik ervoor sta. Nu lekker middagje niksen
Dat idee had ik ook bij T&T.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Anderen. Was duidelijk een andere tentamen.
Hopelijk geeft dat mij het voordeel van de twijfel. Ik kon alleen niet meer op Salvador Torres komen bij de vraag over grondslagleer en of het naar nationaal recht/EHRM wel of niet door de beugel kon.quote:
Geen idee meer, allemaal verdrongen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hopelijk geeft dat mij het voordeel van de twijfel. Ik kon alleen niet meer op Salvador Torres komen bij de vraag over grondslagleer en of het naar nationaal recht/EHRM wel of niet door de beugel kon.
Tll had het specifiek over zware mishandeling, bewezen werd verklaard enig delict tot het leven gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |