Mja... totdat 'ie uit de kast komt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wordt thuis heel erg opgehemeld, vermoedelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe heten jouw kinderen dan?quote:
me tooquote:
Die willen niet dat ik dat noem, zijn volwassen. Ik noem mijn eigen naam hier ook niet.quote:
Die bonbon?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat jurkjealleen daarom moet ze niet door
quote:
"ik hou wel van getint, maar meer Braziliaans"quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:18 schreef iBenny het volgende:
Hoewel uberbaas Maurice een van mijn kindjes is, mag ik hopen dat hij niet door gaat
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef Gia het volgende:
Die meiden hebben geen kans. Denk dat Ali's besluit allang vast ligt.
dat denk ik ook. Hoewel die gozer wel echt bizar goed is vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef Gia het volgende:
Die van de trap af gerend kwam mag wel winnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef Gia het volgende:
die fiets, die zit in Miamiquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is toch niet neutraal tov de andere kandidaten? Als Ali meedoet is de winnaar van deze battle per definitie al in de finale
Dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is toch niet neutraal tov de andere kandidaten? Als Ali meedoet is de winnaar van deze battle per definitie al in de finale
Oranje.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
dat handje van die jongen in het roze
mag best nog een keerquote:
Ik ook. Ben eerlijk gezegd negatief verrastquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had Beau wel in de finale zien staan
er zit een glas tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Wauw.. Vind het serieus een beetje eng hoe jij elke week loopt te geilen op die kinderen
Die wasook gewoon goedquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ah sjit, ik begrijp dat ik 1 van mn adopties kwijt ben?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als dat Beau was welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah sjit, ik begrijp dat ik 1 van mn adopties kwijt ben?
zonde, Maar 2 out of 3 aint bad.quote:
dit jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alledrie beter dan de rest die Door is
Je bent mobiel aan het FOK!ken? (autocorrectquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
I manier gaat door, maar juni was ook erg goed
Godsamme ja net een edit gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent mobiel aan het FOK!ken? (autocorrect?)
ik hoop Zakaria en Des'rayquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
Die bril gaat wel door denk ik en ook die kleine jongen
Rotkop heeft iequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:05 schreef vencodark het volgende:
Weet niet waarom maar ik vind Zakaria niet zo leuk.
Heel erg verwend denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof het een brutaal kloteventje is? Wie weet.
Ik wil Zakaria niet door, maar ik denk dat ie wel doorgaat. Lievelingetje van de meester.quote:
Imani 100%quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
ik blijf bij mijn prognose: Zakaria en Des'ray
Geen idee. De leeftijd staat niet op de site.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:23 schreef Gia het volgende:
Imani moet gewoon met de grote Voice mee gaan doen.
Zal toch wel bijna 15 zijn, niet?
Dat ja. Echt. WTF.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:27 schreef alors het volgende:
Als slechtste van de battles nog in de finale komenWonderen bestaan.
Nou ja, een beetje kijker heeft z'n keuze toch al gemaakt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
je kan nu al bellen, terwijl we nog niks gehoord hebben, maar het gaat ook helemaal niet om de beste stem
quote:
The Voice duurde dit seizoen wel erg lang....quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:44 schreef vencodark het volgende:
Idols duurde vroeger echt maaaanden toch?
Dit is natuurlijk voor kinderen maar vindt het wel bizar kort.
Niet langer dan andersquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Voice duurde dit seizoen wel erg lang....
Dat eerstequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een dwerg is die Martijn, of is Bodine zo groot?
Zitten ze ook niet met dat kinderen per xx tijd maar zoveel minuten op tv mogen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:44 schreef vencodark het volgende:
Idols duurde vroeger echt maaaanden toch?
Dit is natuurlijk voor kinderen maar vindt het wel bizar kort.
fixedquote:
Beter dan The Voice adult.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:51 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Beste The Voice-optreden wat ik sinds tijden heb gehoord
Ja, maar wat vindt het algehele publiek?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind ze allebei leuke meiden, totaal verschillend
Echt hequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Arabischsinds wanneer is Turkije Arabisch?
Zit het anders dan anders?quote:
ik heb er net een opquote:
ik verstond 'bestelling'quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef iBenny het volgende:
De Bestemming
Is wel een van de mooiste Marco-nummers
Ah, ok. Dat gaat bij hem dan de andere kant op dan bij mij.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het lijkt nog langer en nog voller.
quote:
Welnee, die gaan er allebei wel komen. De ene wellicht met een vette studiebeurs.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
straks houdt het voor een van deze meisjes op
wat een spontaan applaus ookquote:
Het enige is dat Bodine té mooi is voor een kindertalentenjacht, net als Fabiënne.quote:
dan is hij nog steeds te jong om te mogen werkenquote:
De winnaar wordt vanavond bekend, de drie winnaars van de teams moeten ieder 1 lied + het lied van de BA zingenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:04 schreef alors het volgende:
Oh wacht, ze gaan nu 3 kiezen en dan volgende week finale?
Oh wow nog snellerquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De winnaar wordt vanavond bekend, de drie winnaars van de teams moeten ieder 1 lied + het lied van de BA zingen
Ik vind 90% van je posts schokkender dan een BH-reclame tijdens een 'kinderprogramma'quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan dit weleen beha-reclame tijdens een kinderprogramma?
ik probeer het netjes te houdenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 90% van je posts schokkender dan een BH-reclame tijdens een 'kinderprogramma'
Selenay is bij de laatste 3quote:
dit is appels met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef hunter2011 het volgende:
Oh Alexander en Imani dit is zo'n rare competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |