ik verstond 'bestelling'quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef iBenny het volgende:
De Bestemming
Is wel een van de mooiste Marco-nummers
Ah, ok. Dat gaat bij hem dan de andere kant op dan bij mij.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het lijkt nog langer en nog voller.
quote:
Welnee, die gaan er allebei wel komen. De ene wellicht met een vette studiebeurs.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
straks houdt het voor een van deze meisjes op
wat een spontaan applaus ookquote:
Het enige is dat Bodine té mooi is voor een kindertalentenjacht, net als Fabiënne.quote:
dan is hij nog steeds te jong om te mogen werkenquote:
De winnaar wordt vanavond bekend, de drie winnaars van de teams moeten ieder 1 lied + het lied van de BA zingenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:04 schreef alors het volgende:
Oh wacht, ze gaan nu 3 kiezen en dan volgende week finale?
Oh wow nog snellerquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De winnaar wordt vanavond bekend, de drie winnaars van de teams moeten ieder 1 lied + het lied van de BA zingen
Ik vind 90% van je posts schokkender dan een BH-reclame tijdens een 'kinderprogramma'quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan dit weleen beha-reclame tijdens een kinderprogramma?
ik probeer het netjes te houdenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 90% van je posts schokkender dan een BH-reclame tijdens een 'kinderprogramma'
Selenay is bij de laatste 3quote:
dit is appels met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef hunter2011 het volgende:
Oh Alexander en Imani dit is zo'n rare competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |