ditquote:
ze klinkt kleiner dan ze isquote:
Maar Jacco is een jongentje en daar moet er verplicht minimaal 1 van in de finalequote:
dit dusquote:
Nja. Hij hoorde niet bij de beste tweequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien, maar het is wel een leuk joch
hierquote:
ik was er ook bijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
ik was erbij toen Michael Jackson optrad(dan kunnen jullie berekenen hoe oud ik ongeveer ben)
1997 als ik me niet vergisquote:
was inderdaad zo ongeveer dat jaar. Ik zat helaas ergens helemaal achterin en zag heel weinig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
1997 als ik me niet vergisde 5e van de totaal 5, allen daarvoor waren uitverkocht. Wat een heerlijke tijd, concerten zonder dat iemand voor je staat die je uitzicht bederft met een telefoon.
ik stond nagenoeg vooraan. De eerste 100 (?) mochten in een afgesloten vak helemaal voor, ik stond daar direct achter.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
was inderdaad zo ongeveer dat jaar. Ik zat helaas ergens helemaal achterin en zag heel weinig.
Wow, dat was vast heel erg tofquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik stond nagenoeg vooraan. De eerste 100 (?) mochten in een afgesloten vak helemaal voor, ik stond daar direct achter.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |