quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Ik heb niet beters te doen in mijn levenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:56 schreef Coco98 het volgende:
Dit topic gaat best hard voor al die mensen in VBL die interlands haten.
Het zou me niks verbazen als er allerlei verwarde gezichten in dat publiek te zien zijnquote:
Uh, okequote:
dus....quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
In leeuw die in zijn hemd staat natuurlijk.
Wat Zoet in 210 minuten niet lukte lukt Cillessen in 3 minutenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
Wat Luuk de Jong in 90 minuten niet lukte doet Griezzman in 3 minuten.
Schoot vorige week ook bij atletico een vrije trap van die positie erin... vandaarquote:
En tegen Zoet kon ie het niet. Dus met Zoet was het nog 0-0 geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
Wat Luuk de Jong in 90 minuten niet lukte doet Griezzman in 3 minuten.
hoax, Cruijff is gecremeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:59 schreef Confetti het volgende:
Is de hoek van Cilessen. Mongool.
Cruyff draait zich om in zijn graf.
Eensquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat lopen jullie weer zuur te doen. Schitterende vrije trap, meisjes.
Was mooi ja, maar wel slecht gekeept.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is zijn hoek en de bal was niet zo hard dat hij geen kans had.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja kom, we gaan net doen alsof dit geen blunder van Cillessen was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat veltgod hem zo makkelijk weggeeft .quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
he ik riep koekoekquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Met zijn rotkop.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:01 schreef Doublepain het volgende:
Cillesen met zijn bakkes, gewoon een paar tikken moet ie hebben
Zet alvast een stapje de andere kant op waardoor hij op het verkeerde been staat.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kom, we gaan net doen alsof dit geen blunder van Cillessen was.
Wat een lul inderdaadquote:
JOHANNES IS ERquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kwaliteit van de sbs6 stream is niet echt geweldig.
het is ook op Foxiequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kwaliteit van de sbs6 stream is niet echt geweldig.
Heel goed Caland.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet alvast een stapje de andere kant op waardoor hij op het verkeerde been staat.
Hoek van de keeper.
Eens. Dit Oranje moet eerst maar eens tot de grond toe worden afgebroken.quote:
Blind, vrees ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er door als Nederland de 1-1 maakt?
Van de Looi laat de Leeuw ook in zijn hemd staan ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:02 schreef Groby het volgende:
Als groningen supporter ben je deze shit elke week wel gewend
JOHANNES IS ER NOG STEEDSquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was er zonet ook.
Heeft duidelijk veel indruk gemaakt.
Gewoon kut gekeeptquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
vast welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben die ook een stream dan op hun site?
Zat jij achter het doel?quote:
deze man weet hoe het zit!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eens. Dit Oranje moet eerst maar eens tot de grond toe worden afgebroken.
Toen je blauw was viel je meer op.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was er zonet ook.
Heeft duidelijk veel indruk gemaakt.
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben die ook een stream dan op hun site?
Dat is volledig kansloos zolang Blind mag blijven klotenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Met de WK-kwalificatie weer tegen Frankrijk, g-e-n-o-t
Apart.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maand niet ingelogd, UI verwijderd
Ik weet genoeg
Zonder Blind ook. Waarmee ik niet zeg dat ik Blind een goede coach vindquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is volledig kansloos zolang Blind mag blijven kloten
Ook met een andere coach ben je er kansloos tegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is volledig kansloos zolang Blind mag blijven kloten
Haha dus jij vindt Blind een goede coach?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook met een andere coach ben je er kansloos tegen.
behalve als ze weer shit krijgen zoals in 2010/2012quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laf vooralquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef TLC het volgende:
Zo zonde dat Cruyff nooit bondscoach van Oranje is geweest, hij had Oranje in 90 een gooi kunnen laten doen naar de WK titel.
Nu zit je met Danny Blind opgescheept....
Aad de mos.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef TLC het volgende:
Zo zonde dat Cruyff nooit bondscoach van Oranje is geweest, hij had Oranje in 90 een gooi kunnen laten doen naar de WK titel.
spiekbriefje hoe zijn blaag ook alweer heet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
Wat een lelijke tattoo bij Wes op zn onderarm
Omdat Stijn deze toevoeging niet deed heb ik hem uitgelachen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder Blind ook. Waarmee ik niet zeg dat ik Blind een goede coach vind
Die selecties waren natuurlijk minder dan de huidige.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
behalve als ze weer shit krijgen zoals in 2010/2012
Better danny blind dan banny blindquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef TLC het volgende:
Ah ik kon het al niet goed lezenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
spiekbriefje hoe zijn blaag ook alweer heet.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:06 schreef Confetti het volgende:
RIP Nederlands voetbal.
Even een minuut stilte.
Die hebben gehoord dat dit hoort bij een afscheidswedstrijd van johan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Die Fransen hebben ook echt geen respect voor ons en Johan Cruijff hè godverdomme zeg laat ons gewoon een paar goaltjes maken zeg.
belandtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:07 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat we terug belandt zijn in de periode voor Crijff qua nederlands voetbal.
Ach, als dat betekent dat we over een paar jaar een periode beleven zoals die van Cruijffquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:07 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat we terug belandt zijn in de periode voor Crijff qua nederlands voetbal.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
Sinds Cruijff is overleden gaat het bergafwaarts met het Nederlandse voetbal.
Toen we nog verloren van Luxemburg en Saarland.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:07 schreef ReplaR het volgende:
Alsof er ooit een nieuwe Cruijff komtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, als dat betekent dat we over een paar jaar een periode beleven zoals die van Cruijff
Ook in de Luxemburgperiode was Nederland best redelijk alleen we deden niet wat we moesten doenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen we nog verloren van Luxemburg en Saarland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |