quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Da's die gozer die van kleine meisjes houdtquote:
Nu laat je het lijken alsof ik de bondscoach goed vind, waarvoor dankquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan de credits niet op mij nemen, dit was een onvervalste uitspraak van onze bondscoach.
Die topsporter?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's die gozer die van kleine meisjes houdt
Mwah, hij doet niet aan sport.quote:
Jouw posts zijn vandaag echt nog beter dan normaal.quote:
Dat zeiden ze aan het begin van die reclame, Hans.quote:
Oh dit belooft wat voor vanavond.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw posts zijn vandaag echt nog beter dan normaal.
Maarrr Maarrr. Dat kost geldquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:37 schreef Zorro het volgende:
Wat een irritatie hier. Op Fox heb ik daar allemaal geen last van. Geen Jan-Joost, geen Tineke, heerlijk.
SBS moet zich vooral concentreren op de zondagavond.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:38 schreef superniger het volgende:
SBS 6 is niet echt professioneel bezig
Ja dat is inderdaad wel jammer.quote:
Fout.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SBS moet zich vooral concentreren op de zondagavond.
Mario Been vormt geen bron van irritatie nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:37 schreef Zorro het volgende:
Wat een irritatie hier. Op Fox heb ik daar allemaal geen last van. Geen Jan-Joost, geen Tineke, heerlijk.
Rob is inderdaad een topshow nu je weet dat hij stickers en filmpjes verkooptquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koos, Rob, Alberto, Kees en Hoogma maken toch wel topshows.
Deze man heeft zich laten oplichten door vodafone.quote:
Alle Nederlanders met taalbeheersing werden te oudduur en zijn ontslagenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:40 schreef Coco98 het volgende:
Waarom is die Defensie reclame in het Amerikaans Engels?
Daar heb je wel een punt, maar dat is er maar een gelukkig. Daar kan SBS niet tegenop. En dan heb ik het nog niet over Oldenburger of wie het commentaar ook gaat doen, sterkte SBS-kijkers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mario Been vormt geen bron van irritatie nee?
Jazeker, lijersquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze man heeft zich laten oplichten door vodafone.
Dat is stoer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:40 schreef Coco98 het volgende:
Waarom is die Defensie reclame in het Amerikaans Engels?
Tijdens de wedstrijd kijk ik ook lekker FOX denk ik. Tenzij het Ron de Rijk of iets dergelijks isquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je wel een punt, maar dat is er maar een gelukkig. Daar kan SBS niet tegenop. En dan heb ik het nog niet over Oldenburger of wie het commentaar ook gaat doen, sterkte SBS-kijkers.
Daarom gewoon Prepaid T-mobile.quote:
Tsjah daar heb ik nu niks aan, moet nog een jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom gewoon Prepaid T-mobile.
Je herdenkt zoals jij vind dat het gepast is. In een groep maak je daar afspraken over. Als ze afspreken te klappen, dan klappen ze. Als ze afspreken stil te zijn, zijn ze stil. En als je uit Oss komt, ben je voor Top.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:42 schreef Confetti het volgende:
Wedden dat het publiek gaat klappen in plaats van hun bek houden?
Stelletje schapen apen opeens Engeland na. Je herdenkt iemand door even je muil te houden.
Ik vrees er ook voor...gewoon een minuut stilte, niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:42 schreef Confetti het volgende:
Wedden dat het publiek gaat klappen in plaats van hun bek houden?
Stelletje schapen apen opeens Engeland na. Je herdenkt iemand door even je muil te houden.
Missen we nu die wanstaltige muziek?quote:
altijd je local supporterenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je herdenkt zoals jij vind dat het gepast is. In een groep maak je daar afspraken over. Als ze afspreken te klappen, dan klappen ze. Als ze afspreken stil te zijn, zijn ze stil. En als je uit Oss komt, ben je voor Top.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal eens een oranje sok in je hol douwen
quote:
1 en 4 is gewoon 5 hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:45 schreef Pascalus het volgende:
1-4
dan kan iedereen weer roepen dat 1 en 4 14 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |