yes:quote:Op zondag 27 maart 2016 15:22 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.euronews.com/news/streaming-live/
Ziet er erg monocultureel uit daar.quote:
Nee, ze helpen die terroristen graag een handje mee. Participatiemaatschappij de gekste.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef cofox het volgende:
Hier kan je opwachten niet iedereen gaat zwijgzaam toekijken hoe je land naar de klote wordt geholpen door terroristen
Ben benieuwd hoe ME dit gaat afhandelen. Als ze teveel geweld gaan gebruiken zie ik de protesten nog weleens groter wordenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef cofox het volgende:
Hier kan je opwachten niet iedereen gaat zwijgzaam toekijken hoe je land naar de klote wordt geholpen door terroristen
Het begin van de burgeroorlog.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ME dit gaat afhandelen. Als ze teveel geweld gaan gebruiken zie ik de protesten nog weleens groter worden
Participatie komt van 2 kanten schijnbaar is er een groep binnen Europa die daar anders over denkt en daarom maar aanslagen pleegt op onschuldige burgersquote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ze helpen die terroristen graag een handje mee. Participatiemaatschappij de gekste.
Anti Fascisten. Oftewel extreemlinkse hippies.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat roepen ze nou? AZC AZC NEE NEE NEE?
AFA is extreemlinks.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Waarom treden ze niet op tegen die extreem rechtse AFA mongolen?
Zelfde waarom ze hier vrij spel hebben. Ligt binnen de denkwijze van de verradende elite.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Deze groep is outnumbered door de ME. Denk niet dat het veel uithaalt om te gaan rellen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef empa1010 het volgende:
Snap ook niet dat ze omsingeld worden. Of zie ik dat verkeerd op de beelden. Dat werkt als een rode lap op een stier natuurlijk.
Oorzaak - gevolg. En je bedoelt Pegida wrs?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:30 schreef cofox het volgende:
[..]
Voor mij zijn ze net zo fascistisch als die neo nazi's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |