Ben benieuwd hoe ME dit gaat afhandelen. Als ze teveel geweld gaan gebruiken zie ik de protesten nog weleens groter wordenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef cofox het volgende:
Hier kan je opwachten niet iedereen gaat zwijgzaam toekijken hoe je land naar de klote wordt geholpen door terroristen
Het begin van de burgeroorlog.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ME dit gaat afhandelen. Als ze teveel geweld gaan gebruiken zie ik de protesten nog weleens groter worden
Participatie komt van 2 kanten schijnbaar is er een groep binnen Europa die daar anders over denkt en daarom maar aanslagen pleegt op onschuldige burgersquote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ze helpen die terroristen graag een handje mee. Participatiemaatschappij de gekste.
Anti Fascisten. Oftewel extreemlinkse hippies.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat roepen ze nou? AZC AZC NEE NEE NEE?
AFA is extreemlinks.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Waarom treden ze niet op tegen die extreem rechtse AFA mongolen?
Zelfde waarom ze hier vrij spel hebben. Ligt binnen de denkwijze van de verradende elite.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Deze groep is outnumbered door de ME. Denk niet dat het veel uithaalt om te gaan rellen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef empa1010 het volgende:
Snap ook niet dat ze omsingeld worden. Of zie ik dat verkeerd op de beelden. Dat werkt als een rode lap op een stier natuurlijk.
Oorzaak - gevolg. En je bedoelt Pegida wrs?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:30 schreef cofox het volgende:
[..]
Voor mij zijn ze net zo fascistisch als die neo nazi's
Dit is geen protesteren. Dit zijn dronken en doorgesnoven tokkies die uit zijn op een rel.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:32 schreef Infection het volgende:
Belgen zijn in ieder geval beter in protesteren dan Nederlanders zo te zien.
Hooligans negeren demonstratieverbod en de ME veegt het plein schoon.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:33 schreef superniger het volgende:
Wat is er aan de hand?
Dit is urgent nieuws op nos.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |