Ben benieuwd hoe ME dit gaat afhandelen. Als ze teveel geweld gaan gebruiken zie ik de protesten nog weleens groter wordenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef cofox het volgende:
Hier kan je opwachten niet iedereen gaat zwijgzaam toekijken hoe je land naar de klote wordt geholpen door terroristen
Het begin van de burgeroorlog.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ME dit gaat afhandelen. Als ze teveel geweld gaan gebruiken zie ik de protesten nog weleens groter worden
Participatie komt van 2 kanten schijnbaar is er een groep binnen Europa die daar anders over denkt en daarom maar aanslagen pleegt op onschuldige burgersquote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ze helpen die terroristen graag een handje mee. Participatiemaatschappij de gekste.
Anti Fascisten. Oftewel extreemlinkse hippies.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat roepen ze nou? AZC AZC NEE NEE NEE?
AFA is extreemlinks.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Waarom treden ze niet op tegen die extreem rechtse AFA mongolen?
Zelfde waarom ze hier vrij spel hebben. Ligt binnen de denkwijze van de verradende elite.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Deze groep is outnumbered door de ME. Denk niet dat het veel uithaalt om te gaan rellen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef empa1010 het volgende:
Snap ook niet dat ze omsingeld worden. Of zie ik dat verkeerd op de beelden. Dat werkt als een rode lap op een stier natuurlijk.
Oorzaak - gevolg. En je bedoelt Pegida wrs?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef cofox het volgende:
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:30 schreef cofox het volgende:
[..]
Voor mij zijn ze net zo fascistisch als die neo nazi's
Dit is geen protesteren. Dit zijn dronken en doorgesnoven tokkies die uit zijn op een rel.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:32 schreef Infection het volgende:
Belgen zijn in ieder geval beter in protesteren dan Nederlanders zo te zien.
Hooligans negeren demonstratieverbod en de ME veegt het plein schoon.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:33 schreef superniger het volgende:
Wat is er aan de hand?
Dit is urgent nieuws op nos.nl
Maar ze hadden toch helemaal geen capaciteit voor dit soor dingen?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Hooligans negeren demonstratieverbod en de ME veegt het plein schoon.
Alsjeblieft niet...quote:Op zondag 27 maart 2016 15:37 schreef cofox het volgende:
Ik wacht nog steeds op die gast die midden op het plein met zijn piano Imagine van John Lennon gaat spelen
Denk dat je eerder DJ Adolf met de SS/SA mix kunt verwachten.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:37 schreef cofox het volgende:
Ik wacht nog steeds op die gast die midden op het plein met zijn piano Imagine van John Lennon gaat spelen
Die zitten amper meer op fok dus.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Lekker lezen over wat er gaande is. Iedereen is óf een extreemlinkse hond of een extreemrechtse racist.
Er is ook nog iets als een midden
Ze kunnen beter het leger Molenbeek in sturen, stuk effectiever.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:41 schreef cofox het volgende:
Was de politie ook maar zo moedig om zo in Molenbeek op te treden maar daar doen ze weer niks!
Waar baseer je dat nou weer op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |