Briljant idee. Het is niet dat je in dat geval misschien 100 mensen uitschakelt om 1 terrorist uit te schakelen en dat je vervolgens onder die slachtoffers nieuwe terroristen worden gekweekt. Een protip van mij: ga in de USA wonen en vraag de nationaliteit aan, de Republikeinse partij is gek op mensen zoals jou.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als we stoppen met bombarderen stoppen ze met aanslagen.
huilies
Ik kies voor tuig platgooien![]()
Eigenlijk mag je zo'n iemand niet meer vrij laten. Wordt lachen na 7 jaar, denk niet dat hij het licht dan heeft gezienquote:Op zondag 27 maart 2016 01:29 schreef frietenstamp het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_bij_tramhalte.html
Taliban dus.
Tot 7 jaar cel veroordeeld maar loopt blijkbaar gewoon op straat rond.
Na al die gelukszoekers die hier nu rondlopen zeg maar heel Serie en Iraq lijkt het me sterk dat daar nodig gewone burgers wonen. Dus het lijkt me dat al dat tuig van hier naar daar is gereisd best een bommetje op z'n kop mag krijgenquote:Op zondag 27 maart 2016 01:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Briljant idee. Het is niet dat je in dat geval misschien 100 mensen uitschakelt om 1 terrorist uit te schakelen en dat je vervolgens onder die slachtoffers nieuwe terroristen worden gekweekt. Een protip van mij: ga in de USA wonen en vraag de nationaliteit aan, de Republikeinse partij is gek op mensen zoals jou.
ja, dat is vast het masterplan, alles is de schuld van Verhofstadtquote:Op zondag 27 maart 2016 09:06 schreef Perrin het volgende:
’Europese CIA nodig’
Een flinke stap richting Verhofstadt's natte droom.
En hoe meer terroristen zijn EU importeert, hoe sneller hij zijn gewenste Europese sicherheitsdienst krijgt.
Een poging om inhoudelijk te reageren op je post: jij ziet dat wel zitten, zo'n 'Europese inlichtingendienst die gegevens moet mogen verzamelen, vergelijken en operaties opzetten in alle 28 lidstaten'?quote:Op zondag 27 maart 2016 09:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja, dat is vast het masterplan, alles is de schuld van Verhofstadt
Ik hoef zelf de beelden ook niet te zien, en vind het ook een stuk prettiger dat er geen exploitatie plaatsvind. Dat was dan ook het positieve verschil dat ik wilde opmerken. Echter, ik vraag mijzelf wel oprecht af in hoeverre de ernst en het mogelijke perspectief mee kan spelen bij dit soort gruwelijkheden en het weergeven ervan. Niet per se gerelateerd aan Brussel alleen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De beschrijving van wat die Belgische arts aantrof die bij Nieuwsuur zat maakt me eigenlijk heel blij dat er geen beelden zijn.
Europol bestaat al, lig jij er wakker van dat grensoverschrijdende politieoperaties gecoördineerd worden?quote:Op zondag 27 maart 2016 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een poging om inhoudelijk te reageren op je post: jij ziet dat wel zitten, zo'n 'Europese inlichtingendienst die gegevens moet mogen verzamelen, vergelijken en operaties opzetten in alle 28 lidstaten'?
Coördineren, prima. Grensoverschrijdend ingrijpen: nee!quote:Op zondag 27 maart 2016 09:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Europol bestaat al, lig jij er wakker van dat grensoverschrijdende politieoperaties gecoördineerd worden?
De Belgische politie evenals de Nederlandse politie mogen de grens indien nodig wel overschrijden (bij een achtervolging bvb)quote:Op zondag 27 maart 2016 09:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Coördineren, prima. Grensoverschrijdend ingrijpen: nee!
Euronewsquote:Op zondag 27 maart 2016 15:13 schreef Infection het volgende:
Welke stream kijken jullie? RT is nogal pixelachtig.
Gewoon CNN op TV.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:13 schreef Infection het volgende:
Welke stream kijken jullie? RT is nogal pixelachtig.
Zeker word nu wel tijd softe gedoe ik ben er klaar meequote:Op zondag 27 maart 2016 15:16 schreef Infection het volgende:
Hopelijk gaan ze eens goed rellen. Telkens maar dat softe gedoe na aanslagen.
Vind het tot nu toe wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar extreemrechts is dus weer lekker bezig
Ik hoorde dat ze de Hitlergroet brachten, leuzen scandeerden en dat ze over de bloemen en dergelijke heen stormden.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe wel meevallen eigenlijk.
Wie zegt dat ze extreem rechts zijn voornamelijk ook voetbalsupporters aanwezig vandaar het spandoek casuals against terrorismquote:Op zondag 27 maart 2016 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat is dan wel weer laf inderdaad...quote:Op zondag 27 maart 2016 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze de Hitlergroet brachten, leuzen scandeerden en dat ze over de bloemen en dergelijke heen stormden.
Ze staan er gewoon te staan..quote:Op zondag 27 maart 2016 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.euronews.com/news/streaming-live/quote:Op zondag 27 maart 2016 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Is er nog een normale stream beschikbaar?
Zit nu naar de 30x20 pixel blokjes van RT te staren, maar word er niet wegwijs uit.
yes:quote:Op zondag 27 maart 2016 15:22 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.euronews.com/news/streaming-live/
Ziet er erg monocultureel uit daar.quote:
Nee, ze helpen die terroristen graag een handje mee. Participatiemaatschappij de gekste.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef cofox het volgende:
Hier kan je opwachten niet iedereen gaat zwijgzaam toekijken hoe je land naar de klote wordt geholpen door terroristen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |