abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160964067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:24 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

8)7
Ga effe een kamer regelen :')
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_160964088
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

Ga effe een kamer regelen :')
Voor wat?
pi_160964317
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Erg sneu dat de openbare ruimte zo onveilig wordt geacht dat dit soort bijeenkomsten niet kunnen.
Nergens voor nodig als ik de premier mag geloven. Het dreigingsniveau is immers alweer verlaagd naar nr. 3..... :p
pi_160964319
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Voor wat?
Laat al maar :s)
DEF / BAF F-16
pi_160964430
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nergens voor nodig als ik de premier mag geloven. Het dreigingsniveau is immers alweer verlaagd naar nr. 3..... :p
Je kan niet lang op het hoogste dreigings niveau blijven. Buiten de extra manschappen dat je daar voor nodig hebt is er ook de verslapping van de alertheid na een tijdje.
DEF / BAF F-16
pi_160964815
Weinig foto's van slachtoffers gezien in de media onderwijl dat dode kind op het strand door iedereen tot een soort fetisj verheven werd.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160964865
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:49 schreef Eufonie het volgende:
Weinig foto's van slachtoffers gezien in de media onderwijl dat dode kind op het strand door iedereen tot een soort fetisj verheven werd.
je geilt op afgescheurde ledematen en bloed?
pi_160964930
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

je geilt op afgescheurde ledematen en bloed?
Nee, maar ik merk wel een verschil op waarin men dode lichamen ongeacht leeftijd et al. in de media brengt. Het dode kindje werd een propagandamiddel en de belichaming van lijden onderwijl het met de aanslagen in Brussel een totaal genegeerd onderwerp lijkt. Is dit dan een verschil in respect voor de overledenen of meer dat sommige mensen ditmaal niet over lijken kunnen gaan voor de bevestiging van het eigen wereldbeeld.
- Fernando Pessoa
pi_160965007
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:53 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Nee, maar ik merk wel een verschil op waarin men dode lichamen ongeacht leeftijd et al. in de media brengt. Het dode kindje werd een propagandamiddel en de belichaming van lijden onderwijl het met de aanslagen in Brussel een totaal genegeerd onderwerp is. Is dit dan een verschil in respect voor de overledenen of meer dat sommige mensen ditmaal niet over lijken kunnen gaan voor de bevestiging van het eigen wereldbeeld.
volgensmij ben jij een heel klein beetje bevooroordeeld en zoek je zelf bevestiging van jouw eigen wereldbeeld.
Dat verdronken kindje was niet verminkt, de slachtoffers in Brussel wel en de familie heeft mogelijk geen behoefte dat verminkte lijk in jouw propagana offensief gebruikt gaat worden
pi_160965018
quote:
Dat was duidelijk propaganda hoe gruwelijk ook :{
DEF / BAF F-16
pi_160965069
quote:

[..]

Nee, maar ik merk wel een verschil op waarin men dode lichamen ongeacht leeftijd et al. in de media brengt. Het dode kindje werd een propagandamiddel en de belichaming van lijden onderwijl het met de aanslagen in Brussel een totaal genegeerd onderwerp lijkt. Is dit dan een verschil in respect voor de overledenen of meer dat sommige mensen ditmaal niet over lijken kunnen gaan voor de bevestiging van het eigen wereldbeeld.
De bedoeling van de twee berichten was natuurlijk anders.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160965098
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

volgensmij ben jij een heel klein beetje bevooroordeeld en zoek je zelf bevestiging van jouw eigen wereldbeeld.
Dat verdronken kindje was niet verminkt, de slachtoffers in Brussel wel en de familie heeft mogelijk geen behoefte dat verminkte lijk in jouw propagana offensief gebruikt gaat worden
Doet verminking er dan toe? Hoe weet je of elk slachtoffer verminkt is? Is verminking erger dan een kind dat verdronken is? Heeft het kind geen familie dan? Schijnbaar mag een dood kind voor het ene doel wel als propaganda gebruikt worden maar is men vanuit een ander perspectief doodstil met dergelijke beelden.
- Fernando Pessoa
pi_160965143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De bedoeling van de twee berichten was natuurlijk anders.
Ja, de ene was het misbruiken van een dood kind voor een pro-immigratie standpunt en nu worden foto's vermeden want stel je voor dat dit onbewust een generaliserend anti-islamitisch standpunt op roept wat radicalisatie louter gaat versterken volgens sommigen. In beide gevallen worden slachtoffers misbruikt, in het ene geval echter via beelden, in het andere geval door vermijding.
- Fernando Pessoa
pi_160965173
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:00 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Doet verminking er dan toe? Hoe weet je of elk slachtoffer verminkt is? Is verminking erger dan een kind dat verdronken is? Heeft het kind geen familie dan? Schijnbaar mag een dood kind voor het ene doel wel als propaganda gebruikt worden maar is men vanuit een ander perspectief doodstil met dergelijke beelden.
ja verminking doet er toe, tenzij je geilt op bloed en afgerukte ledematen zoals jij lijkt te doen. Het waren bommen, dan heb je geen fotogenieke doden.
Verder heb jij nergens recht op qua beelden, die mensen hebben familie kloothommel!
pi_160965241
Vertrouw niet op de media mensen, ik ben ergens (ik ga daar verder hier niet op in, of anders via PM) in contact gekomen als militair met een situatie waar de wereld media tegenwoordig was. Ik bedoel dus CNN, BBC enz. als je dan ziet wat ze uitzenden tegen wat er daadwerkelijk gebeurt is dat een groot verschil. Ik weet niet of ze sensatie zoeken of gewoon geen idee hebben wat er gebeurt is. Maar er klopte niks van.
DEF / BAF F-16
pi_160965260
foute knop :@
DEF / BAF F-16
pi_160965398
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja verminking doet er toe, tenzij je geilt op bloed en afgerukte ledematen zoals jij lijkt te doen. Het waren bommen, dan heb je geen fotogenieke doden.
Verder heb jij nergens recht op qua beelden, die mensen hebben familie kloothommel!
Alsof dat kind geen familie had :')

Mooie persoonlijke insinuatie ook, netjes van je. Plus, fijn ook dat je verdronken kinderen als fotogeniek omschrijft. Klasse hoor :)
- Fernando Pessoa
pi_160965445
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:12 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Mooie persoonlijke insinuatie ook, netjes van je. Plus, fijn ook dat je verdronken kinderen als fotogeniek omschrijft. Klasse hoor :)
die familie is niks gevraagd, dat maakt het niet ok dat jij zo graag lijken kijkt
pi_160965651
Onzekere Belgische IS strijder heeft boodschap voor België.

Let op: Aan het einde een executie die als schokkend ervaren kan worden.

Lachwekkend gewoon. _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2016 21:28:08 ]
pi_160965699
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onzekere Belgische IS strijder heeft boodschap voor België:

Als we stoppen met bombarderen stoppen ze met aanslagen.
huilies :')
Ik kies voor tuig platgooien :Y
DEF / BAF F-16
pi_160965855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De terroristen hebben gewonnen. Als je voor een vergeten rugzak panikeert...
Guess what, een terrorist laat dat niet zo in het zicht liggen als hij een bom wil laten afgaan en hij zal het zo snel mogelijk laten ontploffen nadat hij de trein heeft verlaten om het risico kleiner te maken dat het wordt gevonden.
Kijk eens aan, wat een terrorisme expert hebben we in huis. En in waar heb je deze kennis allemaal opgedaan? Achter de PC met een kopje koffie van mama ernaast?

Nadat je deze sneer verwerkt hebt mag je eens gaan googlen hoe de bomaanslag bij de Bostonse marathon is uitgevoerd.
pi_160965881
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

die familie is niks gevraagd, dat maakt het niet ok dat jij zo graag lijken kijkt
Dat stel ik toch ook nergens? Niks houdt de media of individuele personen tegen om nu ook dergelijke foto's te plaatsen.
- Fernando Pessoa
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:37:45 #173
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160966025
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onzekere Belgische IS strijder heeft boodschap voor België.

Let op: Aan het einde een executie die als schokkend ervaren kan worden.

Lachwekkend gewoon. _O-
Lekkere executie ook als afsluiter (wie is het slachtoffer?). Kogel vliegt door z'n mond weer naar buiten. :r
pi_160966218
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Lekkere executie ook als afsluiter (wie is het slachtoffer?). Kogel vliegt door z'n mond weer naar buiten. :r
Geen idee wie het slachtoffer is.
Maar goed, het is weer lekker barbaars. Zoals we IS kennen. :r
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:49:35 #175
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160966388
quote:

[..]

Foto's van de aanslag tijdens de Boston marathon verschenen ook overal. Sommige scenes zijn nu eenmaal "fotogenieker" dan andere. Echt goede foto's zijn zeldzaam en worden meestal door professionele fotografen gemaakt. Dat kind op het strand, de kinderen vluchtend voor een napalm aanval in Vietnam, de executie van Nguyễn Văn Lém, de demonstrant voor de tank in china, Buddhist die zichzelf in brand steekt, dat zijn beelden die bijblijven.
Of deze bvb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verscheen over heel de wereld, terwijl het op zich nauwelijks nieuwswaarde had (moeder verdronken tijdens overtocht vanuit Cuba, vader wil z'n zoon terug en rechter geeft hem gelijk, de schoonfamilie in Miami wilde de jongen niet afstaan).
are we infinite or am I alone
pi_160966418
De man die gisteren aan de tramhalte in Brussel werd neergeschoten, is geïdentificeerd. Het gaat om de Abderamane A., zegt het federaal parket in een persmededeling. De man blijft 24 uur lang aangehouden. De man is eerder al veroordeeld voor betrokkenheid bij de moord op de Afghaanse commandant Massoud.
Bron: HbvL
DEF / BAF F-16
pi_160966909
quote:

[..]

Ik heb juist totaal het tegenovergestelde! Toen het gebeurde keek ik live mee met de NOS die ongegeneerd zonder waarschuwing alle beelden de lucht ingooiden die ze maar voor handen kregen. Niks geblurd, gewoon BAM half ontplofte opengereten lichamen en totaal aangeslagen slachtoffers via je dikke flatscreen de woonkamer in :r
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:12:57 #178
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_160967111
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:06 schreef bierkip het volgende:

[..]

Ik heb juist totaal het tegenovergestelde! Toen het gebeurde keek ik live mee met de NOS die ongegeneerd zonder waarschuwing alle beelden de lucht ingooiden die ze maar voor handen kregen. Niks geblurd, gewoon BAM half ontplofte opengereten lichamen en totaal aangeslagen slachtoffers via je dikke flatscreen de woonkamer in :r
Toen met Parijs ook inderdaad. NOS liet de eerste keer de excecutie van due politieagent gewoon ongecensureerd zien.
pi_160967168
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:12 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Toen met Parijs ook inderdaad. NOS liet de eerste keer de excecutie van due politieagent gewoon ongecensureerd zien.
Ja. In de middag. Lekker met je kindjes voor de tv.. Is toen wat ophef over geweest, weet ik nog.
Make my day!
pi_160967604
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:15 schreef agter het volgende:

[..]

Ja. In de middag. Lekker met je kindjes voor de tv.. Is toen wat ophef over geweest, weet ik nog.
Dat zou inderdaad niet mogen, na 10 uur s'avonds doen ze wat ze willen.
Een kind heeft nog vertrouwen in de maatschappij, die moeten hier niet aan blootgesteld te worden.
DEF / BAF F-16
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:34:01 #181
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160967773
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
De man die gisteren aan de tramhalte in Brussel werd neergeschoten, is geïdentificeerd. Het gaat om de Abderamane A., zegt het federaal parket in een persmededeling. De man blijft 24 uur lang aangehouden. De man is eerder al veroordeeld voor betrokkenheid bij de moord op de Afghaanse commandant Massoud.
Bron: HbvL
Algerijn blijkbaar, volgens ITélé in 2007 in Frankrijk tot 7 jaar veroordeeld ivm recruteren of helpen van Afghanistan/Pakistan-strijders. Volgens Le Soir in 2003 veroordeeld ivm de aanslag op Massoud.
Reuters schrijft dan weer dat ie in 2005 voor beide zaken tot 7 jaar veroordeeld zou zijn, en noemt ITélé als bron...
Tss.. bestaan er nog media die informatie checken voordat ze het publiceren?
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:35:02 #182
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160967806
De andere persoon die in z'n been geschoten was zou na ondervraging vrijgelaten zijn, las ik ergens.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:36:51 #183
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160967865
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:35 schreef crystal_meth het volgende:
De andere persoon die in z'n been geschoten was zou na ondervraging vrijgelaten zijn, las ik ergens.
Onterecht neergeschoten dus?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_160967938
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:35 schreef crystal_meth het volgende:
quote:
Nee dus, hij heeft trouwens zijn eigen kind als schild gebruikt bij de arrestatie. ;)
DEF / BAF F-16
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:43:26 #185
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160968059
Ik vind het altijd interessant om te zien dat bijna elke gast die ze oppakken al veroordeeld is voor x aantal jaar cel. En nog leuker is dat je er in 90 procent van de gevallen achter moet komen dat ie eigenlijk nog in de gevangenis had moeten zitten maar eerder vrijgelaten is.
- Charlton Heston
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:43:56 #186
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160968072
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

[..]

Nee dus, hij heeft trouwens zijn eigen kind als schild gebruikt bij de arrestatie. ;)
Ik heb het niet over hem, er waren gisteren twee acties in Brussel waarbij iemand in het been geschoten werd. Abderamane was in Schaarbeek, de andere was in Vorst.
pi_160968105
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:43 schreef Lothiriel het volgende:
Ik vind het altijd interessant om te zien dat bijna elke gast die ze oppakken al veroordeeld is voor x aantal jaar cel. En nog leuker is dat je er in 90 procent van de gevallen achter moet komen dat ie eigenlijk nog in de gevangenis had moeten zitten maar eerder vrijgelaten is.
Klopt, ga maar eens je boete niet betalen als je een keer misschien een beetje te snel gereden hebt. Ze gaan je wel vinden. ;(
DEF / BAF F-16
pi_160968138
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik heb het niet over hem, er waren gisteren twee acties in Brussel waarbij iemand in het been geschoten werd.
Dat is toch dat mannetje van die filmpjes?
DEF / BAF F-16
pi_160968165
quote:
99s.gif [b]Op zaterdag 26 maart 2016 22:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:[/

lekker type!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:48:14 #190
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160968200
Lijkt wel de doos van Pandora, zoveel kutvolk ineens wat naar boven komt :N
- Charlton Heston
pi_160968236
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:48 schreef Lothiriel het volgende:
Lijkt wel de doos van Pandora, zoveel kutvolk ineens wat naar boven komt :N
Er is het gezegde als je in de stront roert gaat het stinken. :s)
DEF / BAF F-16
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:52:33 #192
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160968321
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

Dat is toch dat mannetje van die filmpjes?
Dacht dat er filmpjes van beide arrestaties waren, maar ben niet zeker.
quote:
L'autre suspect blessé à la jambe et interpellé vendredi à Forest, rue de Belgrade, Tawfik A., a, lui été remis en liberté par le juge d'instruction après audition approfondie.
Was ook nog een actie in Sint Gillis gisteren, die kerel blijft ook aangehouden.
quote:
Le suspect Rabah N., interpellé vendredi rue de Mérode à Saint-Gilles dans le cadre de l'enquête ayant conduit à l'arrestation de Reda Kriket à Argenteuil (France), a été placé sous mandat d'arrêt et inculpé du chef de participation aux activités d'un groupe terroriste.
http://www.dhnet.be/actu/(...)b22c35702a22d5bbfb14
pi_160968531
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dacht dat er filmpjes van beide arrestaties waren, maar ben niet zeker.

[..]

Was ook nog een actie in Sint Gillis gisteren, die kerel blijft ook aangehouden.

[..]

http://www.dhnet.be/actu/(...)b22c35702a22d5bbfb14
Ik denk dat mannetje op die foto is opgepakt omdat ze denken dat hij dat mannetje met het hoedje was/is.
Heeft volgens mij niks te maken met dat tuig van gisteren avond bij die tram halte dat zou dus Abderamane A. zijn die ook in verband word gebracht met de moord op Massoud de Afghaanse verzetsrijder.
DEF / BAF F-16
  zaterdag 26 maart 2016 @ 23:01:49 #194
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160968549
Herdenking morgen afgelast. Zelfs de doden herdenken gaat niet meer. Zo gevaarlijk is het in Europa geworden. Het zoveelste bewijs van onvermogen voor de politici. Een van de taken van politici is onze veiligheid te waarborgen. De socialisten, christendemocraten en liberalen in Europa doen precies het omgekeerde. Als je dit 30 jaar geleden had voorspelt had niemand het gelooft. Zo roekeloos en onverantwoordelijk kunnen politici toch niet zijn. Mooi wel dus.
Het lijkt wel of de heersende klasse in een soort politiek correcte psychose zit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:12 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Maar geen goeie familie. Een familie die al 4 jaar in Istanbul woonde in een koophuis dat door familie in Canada gekocht was en zogenaamd naar Europa "vluchten". Een familie die hun kleine kinderen zonder reddingsvest in een gammel bootje gooit en aan mensensmokkelaars meegeeft.
Als ik dat als Nederlander zou doen dan staat de politie en kinderbescherming op de stoep maar doe je het als Syriër dan ben je zielig en krijg je na een flinke knuffelpartij een verblijfsvergunning.
Maar je hebt gelijk de media is behoorlijk selectief met het plaatsen van foto's.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_160968651
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 23:01 schreef Alektorophobia het volgende:
Herdenking morgen afgelast. Zelfs de doden herdenken gaat niet meer. Zo gevaarlijk is het in Europa geworden. Het zoveelste bewijs van onvermogen voor de politici. Een van de taken van politici is onze veiligheid te waarborgen. De socialisten, christendemocraten en liberalen in Europa doen precies het omgekeerde. Als je dit 30 jaar geleden had voorspelt had niemand het gelooft. Zo roekeloos en onverantwoordelijk kunnen politici toch niet zijn. Mooi wel dus.
Het lijkt wel of de heersende klasse in een soort politiek correcte psychose zit.

[..]

Maar geen goeie familie. Een familie die al 4 jaar in Istanbul woonde in een koophuis dat door familie in Canada gekocht was en zogenaamd naar Europa "vluchten". Een familie die hun kleine kinderen zonder reddingsvest in een gammel bootje gooit en aan mensensmokkelaars meegeeft.
Als ik dat als Nederlander zou doen dan staat de politie en kinderbescherming op de stoep maar doe je het als Syriër dan ben je zielig en krijg je na een flinke knuffelpartij een verblijfsvergunning.
Maar je hebt gelijk de media is behoorlijk selectief met het plaatsen van foto's.
Ik stel dan ook nergens dat haar familie goed was, wel dat anderen een kinderlijk gebruikten voor pro-immigratie standpunten onderwijl men momenteel stilletjes dient te zijn voor eigen doden om zo, aldus velen, geen stigmatisatie te veroorzaken.
- Fernando Pessoa
pi_160968792
quote:
De beschrijving van wat die Belgische arts aantrof die bij Nieuwsuur zat maakt me eigenlijk heel blij dat er geen beelden zijn.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 23:22:05 #197
192592 SureD1
------------------------------
pi_160968970
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 23:12 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De beschrijving van wat die Belgische arts aantrof die bij Nieuwsuur zat maakt me eigenlijk heel blij dat er geen beelden zijn.
Dit ja... Die was nog in shock volgens mij, die zat echt tot in het kleinste detail grafisch te beschrijven wat ze aantrof...
pi_160969186
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 23:22 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit ja... Die was nog in shock volgens mij, die zat echt tot in het kleinste detail grafisch te beschrijven wat ze aantrof...
Klopt. Op Twitter barstte daar de verontwaardiging ook over los omdat mensen die details niet wilden. Waarschijnlijk zou dat met foto's en film nog veel erger geweest zijn.
pi_160969282
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

[..]

Dat heb ik de afgelopen maanden vaker gezien gebeuren. Bij de Europese grenzen.
  zondag 27 maart 2016 @ 01:16:34 #200
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160970562
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dat zei ik ook op Facebook tegen wat van die schreeuwers met 'geen risico nemen' etc. Ik zei dat als ik elke keer de politie zou inlichten over een verdacht voorwerp als ik tussen Leuven en Brussel spoor, ik heel vaak zou moeten bellen. Mensen laten constant dingen liggen. Werd me niet bepaald in dank afgenomen :D

E: en dat lijkt me geen slecht idee van die speakers idd! Zal het voorstellen aan de heren van NMBS :D.
Nou, je ziet dat een aantal mensen die hier reageren het niveau op Facebook niet ontstijgen. ;)
Typisch die mensen die hier anders nooit reageren trouwens. Wee je gebeente als je nuchter blijft, je moet meedoen aan de massahysterie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')