SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijffblablablabla![]()
quote:’Dankzij Johan ben ik nu hoofdtrainer van Ajax’
Frank de Boer schiet vol als hem naar een reactie op het overlijden van Johan Cruijff wordt gevraagd. „Ik vind het heel moeilijk om erover te praten”, zegt de trainer van Ajax na een snik.
„Mijn vrouw en ik kregen een Telegraaf-alert op onze telefoons en konden het nieuws niet geloven”, beschrijft De Boer, die warme herinneringen bewaart aan Cruijff. „Dankzij hem ben ik nu hoofdtrainer van Ajax. We hebben een paar keer heerlijk over voetbal gepraat”, aldus de succescoach. „Op het voetbal dat wij nu spelen, staat zijn handtekening.”
De Boer is er door de dood van de clubicoon nog meer op gebrand de 34e landstitel van Ajax binnen te slepen. „Als we nu kampioen worden, zou dat fantastisch zijn. Dan kunnen we deze schaal aan Johan opdragen.”
Frank, die samen met zijn tweelingbroer Ronald op veertienjarige leeftijd door Johan Cruijff van De Zouaven naar de jeugdopleiding van Ajax werd gehaald, zag de legendarische nummer veertien ook nog als voetballer aan het werk. „Het eerste duel na zijn terugkeer bij Ajax, in 1981 tegen Haarlem, was de eerste keer dat ik een wedstrijd live in het stadion zag. Ik was getuige van die wereldgoal”, doelt hij op de majestueuze boogbal.
De ogen van de jongeling gingen open. „Ik had van mijn vader al veel mooie verhalen over Johan gehoord. Maar nu begreep ik ze volledig. Cruijff was een kunstenaar, een uithangbord voor heel Nederland. Hij hoort in het rijtje Rembrandt en Van Gogh. Als ik in het buitenland was en het ging over voetbal, zeiden de mensen altijd Cruijff en Ajax, in die volgorde. Zijn invloed op het voetbal in Nederland is ongelooflijk groot”, aldus De Boer.
„Johan deed wat Guardiola nu doet. Hij was een vernieuwer, slaagde erin om in het moderne voetbal nieuwe stappen te zetten. Waarna die voorbeelden door vele anderen werden overgenomen.”
De trainer Cruijff maakte De Boer maar kort mee. „Ik heb twee keer naast hem op de bank gezeten tijdens Europese wedstrijden. Dat waren bijzondere ervaringen. Helaas ging hij daarna naar Barcelona. Ik had graag langer onder hem gevoetbald. Van de spelers die dat wel deden, hoor ik de mooiste verhalen. We zullen Johan missen.”![]()
twitter:AprendoRJ twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 01:22:04Van radicale tegenstander van JC tot aanbidder in een handomdraai. We hebben het vandaag tot in den treure mogen aanschouwen. #hypocrisie reageer retweet
![]()
Ik snap zijn punt, maar toch een beetje smakeloze reactie....quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:25 schreef wieisboos het volgende:
twitter:AprendoRJ twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 01:22:04Van radicale tegenstander van JC tot aanbidder in een handomdraai. We hebben het vandaag tot in den treure mogen aanschouwen. #hypocrisie reageer retweet
![]()
Hij kan het niet laten toch nog even na te trappenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het voetbal dat wij nu spelen, staat zijn handtekening.”.
quote:Op het voetbal dat wij nu spelen, staat zijn handtekening.”![]()
Over de overledenen mag niet negatief gesproken worden, dan krijg je inderdaad de tegenstanders die vol lof over Johan Cruijff spreken. Heb daar zelf vaak ook moeite mee als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met mensen waar je niets mee hebt tijdens een begrafenis van je naasten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt, maar toch een beetje smakeloze reactie....![]()
Is toch ook logisch en niet meer dan respectvol dat je dan op zijn sterfdag alleen maar loftuigingen zegt....quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Over de overledenen mag niet negatief gesproken worden, dan krijg je inderdaad de tegenstanders die vol lof over Johan Cruijff spreken. Heb daar zelf vaak ook moeite mee als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met mensen waar je niets mee hebt tijdens een begrafenis van je naasten.![]()
Als het om tegenstanders gaat die je bloed wel kan zuigen zie ik liever dat zij op deze dag geen commentaar of loftuitingen gaan leveren. Gewoon geen commentaar zeggen als een journalist erom vraagt lijkt mij verstandiger.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch ook logisch en niet meer dan respectvol dat je dan op zijn sterfdag alleen maar loftuigingen zegt....![]()
Dat is ook niet verstandig, dat snap je zelf ook wel. Je zou je trots maar niet opzij kunnen zetten voor iets simpels als een steunbetuiging of een loftrompet afsteken over iemand waar je ondanks je haat gewoon van weet dat het een hele grote is. Ik vind het juist prachtig dat ook zijn tegenstanders vandaag meelevem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als het om tegenstanders gaat die je bloed wel kan zuigen zie ik liever dat zij op deze dag geen commentaar of loftuitingen gaan leveren. Gewoon geen commentaar zeggen als een journalist erom vraagt lijkt mij verstandiger.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Als je van Basten en bergkamp op hetzelfde nivo plaatst als Johan, dan heb je het echt niet begrepen...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je hoeft je niet uit te spreken in de media of meer te zeggen geschokt te zijn en mee te leven met de nabestaande als je mening dan toch wordt gevraagdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch ook logisch en niet meer dan respectvol dat je dan op zijn sterfdag alleen maar loftuigingen zegt....![]()
Iedere keer wanneer ik in het verleden een Bulgaar sprak en hij hoort dat ik uit NL kom, begonnen ze over Cruijff en Ajax. Nu word ik langs alle kanten gecondoleerd met het overlijden van Cruijff. Zelfs op de televisie zijn er tien minuten lang beelden van hem uitgezonden en werd er gesproken dat de wereld zijn grootste voetballer is verloren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tja, ik vind dit toch wel heel erg mooi hoorquote:De talenten van Oranje Onder19 hebben Johan Cruijff op mooie wijze geëerd. Zij vierden de goals tegen de leeftijdgenoten van Oekraďne met een ‘nummer veertien’-gebaar met beide handen: 3-2. Met de winst zetten zij een grote stap richting het EK in Duitsland van komende zomer.
De benutte penalty van Abdelhak Nouri was beslissend. Hij gaf toe dat hij per se wilde scoren vanwege het overlijden van de legendarische nummer veertien. ,,Ik stond ook met een ander gevoel achter deze penalty’’, zei Nouri na afloop. ,,Ik wilde Johan Cruijff echt eren door voor hem te scoren en het gebaar met nummer veertien te maken. Dat had ik van tevoren met Donny (Van de Beek, red.) in de kleedkamer besproken.’’
'Cruijff jammer genoeg nooit ontmoet'
'Nouri kent, net als de andere talenten van Onder19, de voetballer en trainer Johan Cruijff alleen van de nostalgische verhalen uit hun omgeving. Bij Ajax was dat voor de middenvelder niet anders, al kent hij één gemis. ,,Ik heb hem jammer genoeg nooit echt zelf ontmoet’’, treurde Nouri. ,,Ik had Cruijff zó graag eens willen spreken, gewoon om het over het spel te hebben. Helaas is dat niet gelukt en zal dat nu nooit meer gebeuren. Ik heb hem bij Ajax wel eens zien lopen, maar uit verlegenheid durfde ik niet op hem af te stappen.’’![]()
![]()
Die man was net even iets meer dan een groots voetballerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:43 schreef Dven het volgende:
Iedere keer wanneer ik in het verleden een Bulgaar sprak en hij hoort dat ik uit NL kom, begonnen ze over Cruijff en Ajax. Nu word ik langs alle kanten gecondoleerd met het overlijden van Cruijff. Zelfs op de televisie zijn er tien minuten lang beelden van hem uitgezonden en werd er gesproken dat de wereld zijn grootste voetballer is verloren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wanneer is die memorialwedstrijd tegen Barcelona in het Johan Cruijff Stadion?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eigenlijk moet je dan een duel in Amsterdam en eentje in Barcelona spelenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:10 schreef Dven het volgende:
Wanneer is die memorialwedstrijd tegen Barcelona in het Johan Cruijff Stadion?
Het is jammer dat we ons allemaal niet kunnen gedragen, anders zou een toernooi-opzetje met Feyenoord er ook nog bij helemaal mooi zijn.
En Oranje kan dan mooi eens oefenen tegen Catalonië.![]()
Volgend seizoen Ajax-Feyenoord om de Johan Cruijff Schaal in het Johan Cruijff Stadion.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan een duel in Amsterdam en eentje in Barcelona spelen
Het is jammer dat we ons allemaal niet kunnen gedragen, anders zou een toernooi-opzetje met Feyenoord er ook nog bij helemaal mooi zijn.
En Oranje kan dan mooi eens oefenen tegen Catalonië.![]()
Die wedstrijd zal wel over twee wedstrijden gespeeld wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Volgend seizoen Ajax-Feyenoord om de Johan Cruijff Schaal in het Johan Cruijff Stadion.
Of Amsterdam moet Feyenoordfans toelaten.![]()
Misschien een mooie gelegenheid om te laten zien dat het wel kan. Het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die wedstrijd zal wel over twee wedstrijden gespeeld worden
Of Amsterdam moet Feyenoordfans toelaten.Niet Fokken met mij.![]()
nou apart hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
68 punten 68 doelpunten 68 jaar ja het moest zo zijn
Wel heel apart dit...en 6 + 8 is ook nog eens 14.
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel apart dit...!
![]()
En 8 - 6 is 2. Dat is precies het gat tussen Ajax en PSV. En dat rijmt ook nog eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou apart hooren 6 + 8 is ook nog eens 14.
![]()
Jezus
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Misschien een mooie gelegenheid om te laten zien dat het wel kan. Het is maar een spelletje.
Eigenlijk wel een droomscenario, Ajax kampioen en Feyenoord de beker en dan de Johan Cruijff-schaal in een volle Arena met twee hartstochtelijke groepen fans. Een gezamenlijk eerbetoon in de veertiende minuut en er gewoon een prachtige wedstrijd van maken in het Johan Cruijffstadion.![]()
Ach welnee. Als er al Feyenoorders mogen komen zal dat gereduceerd worden tot 2 of 3 duizend man. Geloof dat het de vorige JC schaal ook zo ging waarin Feyenoord meespeelde.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt.
Eigenlijk wel een droomscenario, Ajax kampioen en Feyenoord de beker en dan de Johan Cruijff-schaal in een volle Arena met twee hartstochtelijke groepen fans. Een gezamenlijk eerbetoon in de veertiende minuut en er gewoon een prachtige wedstrijd van maken in het Johan Cruijffstadion.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En als we kampioen worden, zijn we dat voor de 34ste keer! 3+4=7. 7x2 is 14quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En 8 - 6 is 2. Dat is precies het gat tussen Ajax en PSV. En dat rijmt ook nog eens.
Jezus![]()
We hebben 18 tegendoelpunten, waarvan vier onnodig. 18-4=14![]()
![]()
Ik heb het toch over een droomscenario?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach welnee. Als er al Feyenoorders mogen komen zal dat gereduceerd worden tot 2 of 3 duizend man. Geloof dat het de vorige JC schaal ook zo ging waarin Feyenoord meespeelde.![]()
![]()
Ik hoorde dat je maar in een land een stadion vernoemd mag hebben, dan ben ik benieuwd welke dat wordt als Barca het doorzet.![]()
Waar komt dat geluid vandaan dat Camp Nou van naam gaat veranderen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:07 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoorde dat je maar in een land een stadion vernoemd mag hebben, dan ben ik benieuwd welke dat wordt als Barca het doorzet.![]()
Wellicht is het al voldoende als ze het een de Cruijff Arena noemen en de ander de Spaans/Catalaanse variant daarvan, zodat ze niet exact dezelfde naam hebben. Geen idee of dat zo is verderquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:07 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoorde dat je maar in een land een stadion vernoemd mag hebben, dan ben ik benieuwd welke dat wordt als Barca het doorzet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lijkt me sterk dat die regel bestaat (mss voor commerciële partijen?)quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:07 schreef hafcfan het volgende:
Frits dacht dat Johans familie er sowieso weinig behoefte aan had, dus eerst dat maar afwachten. Cruijff Arena klinkt nog vreselijk trouwens. Die ufo is te lelijk voor Jopie.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht is het al voldoende als ze het een de Cruijff Arena noemen en de ander de Spaans/Catalaanse variant daarvan, zodat ze niet exact dezelfde naam hebben. Geen idee of dat zo is verder![]()
Ik zag bij Pauw een oud interview met Cruijff waarin hijzelf aangaf het wel mooi te vinden. Maar inderdaad, de familie moet ook nog maar toestemming voor gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Frits dacht dat Johans familie er sowieso weinig behoefte aan had, dus eerst dat maar afwachten. Cruijff Arena klinkt nog vreselijk trouwens. Die ufo is te lelijk voor Jopie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het komt nu wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel apart dit...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Arena El Salvadorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht is het al voldoende als ze het een de Cruijff Arena noemen en de ander de Spaans/Catalaanse variant daarvan, zodat ze niet exact dezelfde naam hebben. Geen idee of dat zo is verder
Johan Cruijff Stadion![]()
Zag ik. Hij vond het niet alleen mooi, maar ook zijn recht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag bij Pauw een oud interview met Cruijff waarin hijzelf aangaf het wel mooi te vinden. Maar inderdaad, de familie moet ook nog maar toestemming voor geven![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En 8 - 6 is 2. Dat is precies het gat tussen Ajax en PSV. En dat rijmt ook nog eens.
JezusComplot is nog veel dieper, Johan is een afleiding om mensen niet aan het terreur in de wereld te laten denken. Afleider na Brussel.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2016 15:44:47 ]![]()
Edje en consorten zullen er wel weer anders over denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag ik. Hij vond het niet alleen mooi, maar ook zijn recht.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Teecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag ik. Hij vond het niet alleen mooi, maar ook zijn recht.
Maar liever de toekomst naar JC vernoemen en dan de arena met een sponsor.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Sowieso is het haast misdadig om zo'n afgrijselijk stadion naar Cruijff te vernoemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Teecht.
Maar liever de toekomst naar JC vernoemen en dan de arena met een sponsor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En als je van het aantal gewonnen wedstrijden de wedstrijden afhaalt die resulteerde in verlies of gelijkspel dan kom je ook uit op 14!!!!! En als je dat weer van het aantal gespeelde wedstrijden afhaalt kom je ook weer op 14!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel apart dit...![]()
Ik mag hopen van niet. Dan liever een thuiswedstrijd voor Ajax zonder Feyenoordsupporters.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die wedstrijd zal wel over twee wedstrijden gespeeld wordenIk ben inmiddels overleden.![]()
Alsof iemand een fuck geeft om dat schaaltje. Zelfs Cruijff zelf kwam nooit opdagen voor een wedstrijd die zijn naam droeg. Wat natuurlijk wel behoorlijk triest is
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mwa, niet echt. Als ze iets afgrijselijk kuts naar jou vernoemen ga je er ook niet opeens heen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Alsof iemand een fuck geeft om dat schaaltje. Zelfs Cruijff zelf kwam nooit opdagen voor een wedstrijd die zijn naam droeg. Wat natuurlijk wel behoorlijk triest is![]()
Het enige wat de supercup interresant kan maken is dat het volgend jaar, waarschijnlijk, Ajax - Feyenoord is.![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Denk eerder Ajax - Utrecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:23 schreef Brammess het volgende:
Het enige wat de supercup interresant kan maken is dat het volgend jaar, waarschijnlijk, Ajax - Feyenoord is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van wie komt trouwens dat idiote idee om de ArenA de Johan Cruijff ArenA te noemen? Ten eerste heeft hij er nooit gespeeld. En ten tweede vind ik dat zo'n groot speler niet gekoppeld heeft te worden aan zo'n sfeerloze betonnen bak. Dan zou ik nog eerder de Kuip de Johan Cruijff Kuip noemen. Al vind ik dat wel erg ver gaan![]()
![]()
Ik vind de "wil" van JCgod iets relevanter dan het meninkje van SunriseMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wil Johan dat het stadion naar hem vernoemt wordt dan? Het was toch niet zijn idee of wel soms?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind de "wil" van JCgod iets relevanter dan het meninkje van Sunrise![]()
Ja, hij had dat mooi gevonden. Althans, dat zei hij in een interview een aantal jaar geledenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wil Johan dat het stadion naar hem vernoemt wordt dan? Het was toch niet zijn idee of wel soms?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen het stadion geopend werd wellicht. Maar waarom zijn naam aan de ArenA koppelen. Hij kwam er haast nooit en heeft er nog nooit op het veld gestaan. Als ze Nou Camp naar hem zouden vernoemen.... oke. Mijn part noem je "De Toekomst" naar hem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, hij had dat mooi gevonden. Althans, dat zei hij in een interview een aantal jaar geleden![]()
Toen ze de Arena nog niet gebouwd hadden kwam hij er ook nooit en had hij er ook nooit gespeeld, waarom toen wel dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toen het stadion geopend werd wellicht. Maar waarom zijn naam aan de ArenA koppelen. Hij kwam er haast nooit en heeft er nog nooit op het veld gestaan. Als ze Nou Camp naar hem zouden vernoemen.... oke. Mijn part noem je "De Toekomst" naar hem.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Sunri5e maakt wel goede punten hier, volgens mij wilde hij zelf ook absoluut niet aan het stadion gelinkt worden.![]()
Wel dusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:18 schreef Brammess het volgende:
Sunri5e maakt wel goede punten hier, volgens mij wilde hij zelf ook absoluut niet aan het stadion gelinkt worden.
http://www.at5.nl/artikel(...)adion-zou-gaan-hetenOh.![]()
twitter:BvdPloegg twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 19:26:35Ook Cerny is lekker bezig. In het EK kwalificatieduel met Letland U21 staat Tsjechië U21 met 2-1 voor. Twee assists van Cerny. #tsjlet reageer retweet
Verder heeft El Ghazi weer mondjes gesnoerd bij Jong Oranje met een doelpunt.twitter:BvdPloegg twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 19:21:11Fischer heeft 90 broodnodige minuten in de benen, mooi! De Deen wint met U21 de EK Kwalificatiewedstrijd van Luxemburg: 0-1. #luxden reageer retweet
![]()
El Ghazi matchwinner voor Jong Oranje.
Helaas waren alle drie de doelpunten van "het grote" Oranje door Ajacieden
1) Klaassen geeft de vrije trap weg
2) Veltman staat niet dicht genoeg bij Giroud
3) Bazoer loopt niet genoeg met Matuidi mee en Cilissen zag er ook niet super uit..![]()
De Cil gaat voorlopig niet weg denk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ruil met met die gast van Groningen. Das wel het niveau van Cilissen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De Cil gaat voorlopig niet weg denk.BFF met GGMM![]()
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ruil met met die gast van Groningen. Das wel het niveau van Cilissen.![]()
In plaats van het stadion naar hem te vernoemen kunnen ze beter z'n visie voor de club uitvoeren, denk dat de man daar meer blij mee was geweest.![]()
Laten we het wel een beetje realistisch houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:03 schreef FritzWepper het volgende:
In plaats van het stadion naar hem te vernoemen kunnen ze beter z'n visie voor de club uitvoeren, denk dat de man daar meer blij mee was geweest.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Morgen overigens de Future Cup, vanaf 11:30 op kanaal 14 (bij Ziggo)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cillessen zag er bij die friekik ook slecht uit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hij trok een heel angstig gezicht. Zo ziet hij er normaal nooit uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen zag er bij die friekik ook slecht uit![]()
Clasie in de muur, wie verzint dat ookquote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen zag er bij die friekik ook slecht uit![]()
En ik vond het ook vreemd dat Veltman bij een corner werd toegewezen aan Giroud. Ik bedoel, die zou toch ook elk kopduel hebben verloren? Wie verzint dat? Heb het een paar keer terug gekeken om te kijken of toevallig in eerste instantie niet iemand anders de bewaking over Giroud had, maar kon het zo snel niet ontdekken. Erg vreemd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Clasie in de muur, wie verzint dat ook![]()
#zeghetmaarquote:Het scheelde weinig of John speelde inderdaad voor Ajax. Twee jaar terug wilden de Amsterdammers de rappe aanvaller huren van Benfica. "Ik wilde zelf heel graag, maar de clubs kwamen er niet uit. Daar baalde ik wel van, ja. Misschien was ik dan wel topscorer van de eredivisie geworden. Maar uiteindelijk weet je dat nooit."
Een terugkeer naar Nederland beschouwt John sowieso als een serieuze optie. Maar ook van zijn stap naar Reading, een lage middenmoter in het Championship, heeft de aanvaller nog geen seconde spijt gehad. "Het gaat al een stuk beter met me. Deze competitie was even wennen, maar nu speel ik veel en voel me ik me zelfverzekerd."
Feit is wel dat de huurling komende zomer in principe moet terugkeren naar Lissabon, tenzij Reading de optie tot koop bedingt. "Iets anders zou wel goed zijn voor mij, denk ik. Ik heb een tijdje bij Benfica gespeeld en ik kijk nu wel uit naar een nieuw avontuur. We wachten af wat er in de zomer gebeurt."
bron: http://nos.nl/artikel/209(...)es-moeten-maken.htmlMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet doen, hoor je over een paar jaar niets meer van.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben het wel met je eens. Wel jammer dat ze er twee jaar geleden niet uit kwamenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet doen, hoor je over een paar jaar niets meer van.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Veltman viel wel hard door de man gisteren zeg. Cillessen keepte ook dramatisch vond ik, de laatste tijd slaat hij ballen door het centrum terug. Tegen PSV ook al een paar keer? Slechte periode om niet in vorm te zijn. 50/50 schoten ploffen ook gewoon in het netje. Zoet is wat dat aangaat beter in vorm.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
En op plek 14 staat Roda JCquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En de grootste speler van Roda JC was Dick Nanninga, en dat is één van de twee Nederlanders die in een WK-finale wisten te scoren. De ander was Johan Neeskens. JOHAN Neeskens.quote:
Illuminatie.![]()
Inderdaad. Stelde meer voor dan gisteren bij Oranje. Ben benieuwd waarmee ze bij PEC-thuis uitpakken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi moment voorafgaand begin Future Cup met alle teams op veld![]()
Als het maar geen speech is van Edwin van der Sar, want dat is altijd pijnlijk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Inderdaad. Stelde meer voor dan gisteren bij Oranje. Ben benieuwd waarmee ze bij PEC-thuis uitpakken.Oh.![]()
uuuuuuuuuh uh uhquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar geen speech is van Edwin van der Sar, want dat is altijd pijnlijk om naar te luisteren.
uhm uuuuu![]()
Ik vind het sowieso wat naar om dan te luisteren naar speeches van een v/d Sar en Overmars die hem een mes in de rug staken enkele maanden geleden.quote:Oh.![]()
Dus Cruijff had een teringhekel aan de ArenA, dus willen ze dat ding naar 'm vernoemen. Goed idee, wel.Dit, dus.![]()
Het is over een dikke week, misschien is Jordi tegen die tijd wel bereidt om 't te doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar geen speech is van Edwin van der Sar, want dat is altijd pijnlijk om naar te luisteren.![]()
Zou het mooiste zijn ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:45 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is over een dikke week, misschien is Jordi tegen die tijd wel bereidt om 't te doen.Oh.![]()
Dat klopt dus niet, maar goed Camp Nou lijkt me een betere optiequote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Dus Cruijff had een teringhekel aan de ArenA, dus willen ze dat ding naar 'm vernoemen. Goed idee, wel.![]()
zaken en privé gescheiden houdenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wat naar om dan te luisteren naar speeches van een v/d Sar en Overmars die hem een mes in de rug staken enkele maanden geleden.![]()
mes in de rug vind ik overdreven, wat Jonk wilde kon ook gewoon niet, dat Cruijff achter hem bleef staan ipv de boel op orde krijgen vond ik ook zwak.quote:![]()
De B1 betreedt nu het veld, tegen Arsenal. Te zien op Ziggo Sportquote:Op zondag 27 maart 2016 12:56 schreef Vermecelli het volgende:
Klote Pasen en interlands, ik wil Ajax kijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bedankt voor de tip. Lekker Emile luisterenquote:Op zondag 27 maart 2016 13:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De B1 betreedt nu het veld, tegen Arsenal. Te zien op Ziggo Sport![]()
Goeden tipquote:Op zondag 27 maart 2016 13:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De B1 betreedt nu het veld, tegen Arsenal. Te zien op Ziggo Sport
Taglianogod![]()
Gewoon beide. De luchthavens mogen ook wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, maar goed Camp Nou lijkt me een betere optie
Barcelona-El Prat > Barcelona-El Flaco
Schiphol > (Het) Orakhol"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: