Ik zat toen niet in het stadionquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie dat eenvoudig wonnen?
Misschien weet tong het, die zit immers altijd achter het doelquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zat toen niet in het stadion
Lijkt mij verstandig, als Pauw niet eens dit soort fragmentjes kentquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Wilfred neemt de rol van presentator op zich vanavond
In de baan van het schot ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien weet tong het, die zit immers altijd achter het doel
Ja dat zei ik al, waarom herhaal je altijd allesquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Die anekdotes van Wilfred komen er niet zo uit.
Verband aan een scheenbeschermer. Dat zeiden ze ook aan tafel.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Dit is waarom Wilfred niet geslaagd is als cabaretier
Paardenlul!quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, waarom herhaal je altijd alles
Nee jouw posts zijn leukquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Beetje pijnlijk die anekdotes, ze lopen niet zo goed
ah, je herhaalde Derksenquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, waarom herhaal je altijd alles
Kees en Martquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind Kees echt een geweldige vent.
Iddquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een kut citaat van Van der Vaart
Zeker maar zijn enorme ego zit hem zo langzamerhand wel eens in de weg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind Kees echt een geweldige vent.
Is ook moeilijk met zijn staat van dienst.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:33 schreef danos het volgende:
[..]
Zeker maar zijn enorme ego zit hem zo langzamerhand wel eens in de weg.
Het schijnt dat die in een vliegtuig naar Cuba zit, weet jij daar toevallig meer overquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad
Ze hadden Derksen moeten hebben
die zit in het vliegtuig naar de penis van Jaggerquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad
Ze hadden Derksen moeten hebben
Derksen rookt ook al een jaar of 50.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Wilfried zonder Derksen werkt niet echt. Voor hem te hopen dat Derksen nog jaren doorgaat.
Ja, Wilfred insinueerde dat hij daar dronken zou worden met iemand van de Rolling Stones ofzo, maar het is een feit van algemene bekendheid dat Johan geheelonthouder isquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het schijnt dat die in een vliegtuig naar Cuba zit, weet jij daar toevallig meer over
Wanneer landt dat vliegtuig eens?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
die zit in het vliegtuig naar de penis van Jagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |