SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
Deze is nog voor Hut...De Spaanse uitvoering van The Passion, wat leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
Deze is nog voor Hut...Ik vind dat écht op de KKK lijken die gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zat te wachten en er kwam niks.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij had je hem al gekaapt sneak, want ik kon niet openen
Dat was de kick adrenaline werkoverleg extra alert en overwerken. Nieuws begeleiden vanuit het startpunt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar wie voedt dat?
Ik bedoel, je kan de hele dag wel aan Twitter of een andere actuele Social Media groep gaan zitten lurken voor nieuws, maar dat ga je in de praktijk niet willen...
Alleen was dit waarschijnlijk al traditie voordat de KKK ooit werd opgerichtquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat écht op de KKK lijken die gasten
Mooi toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was de kick adrenaline werkoverleg extra alert en overwerken. Nieuws begeleiden vanuit het startpunt.
Hoezo denk je dat dan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi toch?
Maar niet om in je uppie zelfstandig te doen, lijkt me...
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zat te wachten en er kwam niks.
Toen heb ik 'm maar aangemaakt...
Hahahaha degene die graag de lapo pakt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzo![]()
maar ja daar doen we hier niet aandus zal me verder worst zijn
ow... dan hebben die dat gepikt... daar kunnen ze in Spanje dan niks aan doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen was dit waarschijnlijk al traditie voordat de KKK ooit werd opgericht
geen idee hoe je daar bij komt maar hou je daar vooral aan vastquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha degene die graag de lapo pakt.
Het zou mij een worst wezen iigquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
geen idee hoe je daar bij komt maar hou je daar vooral aan vast
Echt waarquote:
Juist de kerk was zn handen in onschuld.....quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan hebben die dat gepikt... daar kunnen ze in Spanje dan niks aan doen.
Zit je slip te strak?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzo![]()
maar ja daar doen we hier niet aandus zal me verder worst zijn
Nou...................... onschuldig zijn ze ook weer nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist de kerk was zn handen in onschuld.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |