Leuk hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:03 schreef belsen het volgende:
Dan heb je ze zo'n beetje ook wel gehad, denk.
Madchester, pak je verdomme Blur.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:03 schreef belsen het volgende:
Dan heb je ze zo'n beetje ook wel gehad, denk.
Ja, maar dat nummer van Blur is wel in de Madchestersound. Oasis is meer van het latere Britpop.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Madchester, pak je verdomme Blur.Dé band na de Stone Roses uit Manchestah:
Die CD hebbik, en ik heb ze op Parkpop gezien. Maar niet uit Manchesterquote:
ik had het uit een boekjequote:Op zondag 27 maart 2016 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die CD hebbik, en ik heb ze op Parkpop gezien. Maar niet uit Manchester
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik kon die allemaal nog geen eensquote:Op zondag 27 maart 2016 17:02 schreef tong80 het volgende:
Topic naar m'n hart. Nostalgica all over the place.
quote:Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik kon die allemaal nog geen eens
ja de Stone Roses
en Blue monday
Ik had "Still"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Treehut362 op 27-03-2016 18:21:57 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Heb ik ook. Wilde posten dat er live bij was. Je bent me voor. Ik luister nu naar Unknown Pleasures. Soms lekker terug in de tijd te gaan.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik had "Still"
Dat was dubbel met ook live kant (en(?)) stukje dacht ik / weet ik wel zeker
Zeeland. Veel gedraaid door John Peel.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, ehhh..als 't toch niet uit manchester hoeft te komen..
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:06 schreef ranja het volgende:
Treehut begon aardig maar om joy division en the smiths nou onder de madchester scene te rekenen gaat wel erg ver.
Sorry misschien gewoon Manchester met een N dan..quote:Op zondag 27 maart 2016 22:06 schreef ranja het volgende:
Treehut begon aardig maar om joy division en the smiths nou onder de madchester scene te rekenen gaat wel erg ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |