SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn he.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nu terwijl de mini's aan het rugby'en zijn nog even lekker een stuk lopen ter afsluiting van de dag.
Ja, mijn leidinggevende gaat mijn papers voor de boardmeetings schrijven, ik hoef dan zelf alleen die meeting van 2 hr bij te wonen over 3wk. Zo relaxed!quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:38 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Fijn he.
En goed om het echt even loa te laten, je werk. Klinkt alsof dat echt even tijd is. Neemt iemand de boel even van je over?
Ik liet na het eten ook even de boel de boel en liep even 3km. Klein rondje, maar wel even mijn hoofd leeg
Wat een heerlijk vooruitzicht dat je echt even niets hoeftquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, mijn leidinggevende gaat mijn papers voor de boardmeetings schrijven, ik hoef dan zelf alleen die meeting van 2 hr bij te wonen over 3wk. Zo relaxed!
Veel knoflook oohohh yesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, ik had vijf tenen knoflook in de soep gedaanGelukkig is het goede vrijdag en is er geen kip op kantoor
Als die klacht serieus genomen werd had je nu geen paaseitjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis en rond Oud en Nieuw had er iemand geklaagd dat er oliebollen te koop waren vlak voor de deur, want ongezond, obesitas blahdieblah. Misschien moet ik klagen over de schalen met chocolade overal
quote:
Op zulke dagen verbrand ik op werk meer dus kan er ook wel een oliebol in volgens m'n lijstje. Vandaag ook alleen maar cito's op het lab. Net zoals met Pinksteren, Hemelvaart, 8 oktober, kerst en o&nquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis en rond Oud en Nieuw had er iemand geklaagd dat er oliebollen te koop waren vlak voor de deur, want ongezond, obesitas blahdieblah. Misschien moet ik klagen over de schalen met chocolade overal
Ja, het is altijd wel bijzonder typisch hoe druk het kan zijn met feestdagen! Vooral de tweede dag (tweede Paasdag, tweede Kerstdag etc).quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
Op zulke dagen verbrand ik op werk meer dus kan er ook wel een oliebol in volgens m'n lijstje. Vandaag ook alleen maar cito's op het lab. Net zoals met Pinksteren, Hemelvaart, 8 oktober, kerst en o&n
Same here, maar dan een gepland zondig moment met mijn frikandel.verder ook geen paaseitjes in huis, dus hopelijk blijft de score op 0quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga echt als een trein. Ik heb dit jaar nog geen paasei gegeten en ook geen enkele behoefte aan.
Op dit moment werkt het echt goed voor me om mijn "snoep/geniet/guilty pleasure" momenten te plannen tijdens het avondeten en de rest van de dag dus keurig binnen de lijntjes te blijven.
En semi-overheid ook niet..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hier in Nederland wel hoor. Alleen ambtenaren niet.
Hier gaat het tot nu toe ook goed (en zie het eigenlijk ook niet meer fout gaan)quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga echt als een trein. Ik heb dit jaar nog geen paasei gegeten en ook geen enkele behoefte aan.
Met boeken en papier enzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb al tachtig paaseieren op geloof ik.
En ik was vanmorgen voor het eerst onder mijn postcarnavalplateau. Eén ons, maar hey! Eronder!
[ingevoegd overdenkingsmomentje]
Hoe werkten beleidsmensen/onderzoekers/theoretici voor de pc er was? (dit in het kader van een hele middag googlen naar informatie voor een tentamen)
[/ingevoegd overdenkingsmomentje]
Goed ideequote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:44 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat het tot nu toe ook goed (en zie het eigenlijk ook niet meer fout gaan)
Heb wel mijn vriend een (open) zak mee naar zijn werk laten nemen omdat ik niet wist of ik ze anders kon laten liggen maar hey beter dan alles op eten.
Pardon? Deze ambtenaar had mooi geen vrij hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hier in Nederland wel hoor. Alleen ambtenaren niet.
Dank! We gaan 3 wekenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:16 schreef sibella2 het volgende:
Veel plezier motorbloempje! Hoelang ga je?
Hoezee!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel goed voor je vriendquote:
Nou dat vroeg ik me dus af. In het verleden was onderzoek plegen nog echt iets waar je moeite voor moest doen. Tegenwoordig zoek je je info op op internet, er zijn allerhande manieren om andermans onderzoeken gratis in te zien, en als je die data leuk anders interpreteert lijkt het net of je zelf iets ontdekt hebt. Devalueert dat het vak onderzoeker?quote:
Hier is het altijd de dag voor de feestdagen. Want anders is het wachten op de uitslag 1 dag langer, en vooral belangrijk: kan de patiënt voor de feestdagen nog naar huis?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, het is altijd wel bijzonder typisch hoe druk het kan zijn met feestdagen! Vooral de tweede dag (tweede Paasdag, tweede Kerstdag etc).
Ik heb paaseitjes gehad. AlweerEn eigenlijk wil ik ze echt niet, maar mijn wilskracht werkt niet zo goed mee vandaag.
(moet ook ongesteld worden)
Hangt er helemaal van af wat voor soort onderzoeker je bent me dunktquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Ofwel: ben je minder goed in je vak als je good practice als leidraad neemt?
Daar zit wel wat in ja. Goed, nu weer ontopic, ik was gewoon verbaasd over de enorme hoeveelheid gekopieerde shit die ik tegenkwam.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hangt er helemaal van af wat voor soort onderzoeker je bent me dunkt
Nicequote:
Nee, het devalueert niks want de state of the art is nu ook veel verder gevorderd. Informatie oplepelen die direct op google beschikbaar is daar neemt niemand genoegen mee. Een regressie-analyse maken is nu één druk op de knop waar dat vroeger een maand handwerk was, maar daarom verwacht men nu ook dat je alle mogelijke robustheidsanalyses hebt gedaan en tientallen regressies en checks in plaats van één.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik me dus af. In het verleden was onderzoek plegen nog echt iets waar je moeite voor moest doen. Tegenwoordig zoek je je info op op internet, er zijn allerhande manieren om andermans onderzoeken gratis in te zien, en als je die data leuk anders interpreteert lijkt het net of je zelf iets ontdekt hebt. Devalueert dat het vak onderzoeker?
Als je beleid wil maken op de veranderingen in je organisatie dan google je op de uitkomsten die je kreeg uit de online-team-tests die je je collega;s hebt laten invullen en hopla, de nieuwe beleidsstructuur is geboren. Ben je dan een minder goede bestuurder?
Ofwel: ben je minder goed in je vak als je good practice als leidraad neemt?
Dankjewel! Alles is nu gepakt, zo vroeg slapen. Spannendquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even kijken of ik nog wel in de Dieetclub aan het lezen was, maar ja dus.
Moblo, goede reis en alvast heel veel plezier gewenst! En het is daar tenminste lekker warm
Jij ook veel plezier!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij mij is ook alles gepakt! Fijne paas allemaal en hopelijk spreek ik jullie over anderhalve week weer en dan zijn we allemaal nog lichter en fitter en gespierder
Jeetje, doen die ook aan tuchtzittingen! Dat klinkt streng zegquote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:19 schreef MutedFaith het volgende:
Goeie reizen!
Mijn slaap wordt kort. Rij nu naar huis nadat ik getuige was bij een tuchtzitting van t ijshockey. Over een uur pas thuis en om 6 uur weer op om naar 'n toernooi te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door sibella2 op 26-03-2016 09:11:14 ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Afhaalchinees eten helpt hier altijd fantastisch.
Ik word vaak ziek van afhaalchineesquote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Afhaalchinees eten helpt hier altijd fantastisch.
Wasda? Krijg je dat zonder recept?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:23 schreef Vanyel het volgende:
En als niks helpt, lactulose. Dan ga je wel.
Laatste 3 keer werd kotsen. Niet cool. Ik heb er een causaal verband van gemaaktquote:
ik zou een andere leverancier zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:25 schreef Artoo het volgende:
[..]
Laatste 3 keer werd kotsen. Niet cool. Ik heb er een causaal verband van gemaakt
Dat heb ik ook ja. De avond van het eten ga ik over mn nek en de ochtend er na aan de race.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:25 schreef Artoo het volgende:
[..]
Laatste 3 keer werd kotsen. Niet cool. Ik heb er een causaal verband van gemaakt
Het was van 2 verschillende leveranciers. Ik verdraag het blijkbaar gewoon niet goed...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou een andere leverancier zoeken
De gewone tips als 'meer vezels, water, beweging' zijn meer voor de lange termijn en helpen niet acuutquote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:20 schreef Artoo het volgende:
Extra sterke koffie inderdaad... Pruimen misschien, maar dat werkt misschien niet snel genoeg nu?
Famous last internetwordsquote:
oy!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De gewone tips als 'meer vezels, water, beweging' zijn meer voor de lange termijn en helpen niet acuutAl heb ik ontdekt dat 'meer vet' ook goed werkt. Vroeger deed ik nog van die jaren '80 vetarme diëten (de consensus was toen dat je zo moest afvallen) en at ik wel een shitload aan groente en fruit en dronk heel veel water + bewoog meer dan ooit en dan had ik dus al-tijd obstipatie. Gewoon te weinig vet.
[..]
Famous last internetwords
Wie wat bewaard heeft wat huhquote:
quote:
Leuke jurk! Leuke maat! En eh strapless, hoe is dat? Ik zie dat nooit zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier, mo!
Ik kocht net een zomerjurk in maat 38
Had eerst de 40 aan maar die week teveel bij mijn bamboozles(elke andere jurk is daar altijd te klein) maar de maat 38 zat nagenoeg perfect. En ik moest door het model noodgedwongen een angst overwinnen: die van de strapless bh
[ afbeelding ]
ja, ik ook. Wel wat zenuwachtig gelach echter.....quote:
Pun intended?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke jurk! Leuke maat! En eh strapless, hoe is dat? Ik zie dat nooit zitten
Wow beauty & slankiequote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het valt me niet tegen, Isa! Ondanks dat mijn borsten echt elke vorm van stevigheid missen tegenwoordig
Hier, nog een uiterst charmante van mij in de jurk
[ afbeelding ]
Een beetje, zo flauwquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:06 schreef Isabeau het volgende:
(alleen te begrijpen als je ook op mijn fitbitdashboard zit). Echt serieus
Ik kreeg van de bedrijfarts de tip van de app van vgz, die geeft dagelijks mindfulness oefeningetjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje, zo flauw
Staat goed, SQ!
En BE, de OP geeft mediteren als suggestie. Gewoon doen! Dagje op de bank zitten is goed voor jeOf lekker drie dagen in bed blijven
(alleen te begrijpen als je ook op mijn fitbitdashboard zit
). Echt serieus
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben in een pokkestemming... En ik vermoed dat het met mijn verjaardag volgende week te maken heeft. Ik dacht 10 jaar geleden dat ik 30 worden erg vond.
Ohjee... ik vond 30 ook echt verschrikkelijk.. maar 40 zie ik minder tegenop.. nu nog..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben in een pokkestemming... En ik vermoed dat het met mijn verjaardag volgende week te maken heeft. Ik dacht 10 jaar geleden dat ik 30 worden erg vond
quote:Op zondag 27 maart 2016 08:58 schreef MutedFaith het volgende:
Vanacht om half 2:
'Denk je eraan dat de klok een uur vooruit moet?'
'Vooruit? We kunnen toch een uur langer slapen?'
' Eh, nee.'
'Oh, dan had ik misschien al in bed moeten gaan liggen. Aangezien ik weer om 7 uur op moet'.
Dus. 5 in plaats van de geplande 7 uur geslapen. En nu weer op de ijsbaan voor toernooi dag 2.
Ik heb net mijn sportkleren aan gedaan en ga sportenquote:
Afvallen is 80% voeding, just sayingquote:Op zondag 27 maart 2016 08:10 schreef Susie het volgende:
Woensdag voor het eerst naar de sportschool en dus gaat het beginnen voor mij, de afvalrace
In eerste instantie beginnen met Milon Cirkel. In 35 minuten diverse apparaten 2 keer afwerken ieder een minuut (soort cross trainer zit er ook tussen, die 4 minuten). Klinkt lafjes, maar een collega is afgelopen week begonnen en is zeer tevreden erover (omdat ik het erover had, dus zonder zelf te zijn begonnen, iemand al enthousiast gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2016 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]VOORjaar = VOORuit. En nu nooit meer vergeten
![]()
Hoi SusieWat ga je doen in de sportschool?
Sportschool is morgen ook dichtquote:Op zondag 27 maart 2016 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net mijn sportkleren aan gedaan en ga sporten
Ja, ik ga morgen spinnen. Dusquote:
Lekker he?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:39 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik ben aan het lunchen, meest awesome salade everEn gewoon van wat er in de koelkast te vinden was
Incl. de geroosterde boekweit die jij aanraadde (Lonaa dus).
Snijbiet, spinazie, babyboerenkool (dat zat samen in 1 zakje van de AH hoorquote:Op zondag 27 maart 2016 15:41 schreef Lonaa het volgende:
Lekker he?Crunchy en nootachtig.
Wat zit er nog meer in je salade?
Ik word ook gewoon een beetje zat van mezelf. Wel zeuren, niks veranderen. Ik voel me niet lekker, ben niet blij. En ik weet dat dat veranderd als ik goed voor mezelf zorg en resultaat zie. Waarom doe ik dat dan niet?! Mja.
Heeeeeel vroeger zat ik bij een sportschool en vond ik niks leukquote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen spinnen. Dus
Susie, ik had daar nog nooit van gehoord, dat Milon Cirkel! Héél vroeger zat ik bij een sportschool die deed ook zoiets vergelijkbaars in groepsvorm. Ik heb 1x mee gedaan, maar vond het verder niet leuk (dat was mijn stepaerobicperiode). En op zich is volleybaltraining ook best intensief, toch? Dus dan krijg je straks helemaal genoeg beweging.
Kan je in MFP ook zien welke voedingsmiddelen je heel vaak eet? In Cronometer vind ik het er bij mij best eenzijdig uitzienBovenaan staat water, kwark, groene thee, bananen, tomaten, walnoten, olijfolie
quote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik maakte een beslissing. Ik wil weer lief zijn voor mezelf en goed voor mezelf zorgen.
Straks nog kaasfondue'en, morgen nog luxe brunchen en dan dinsdag ga ik gewoon weer 1600 tot 1800 kcal per dag eten aan goede dingen, lekker sporten en beter in vorm raken. Einde.
Ja, ik ook, maar soms vind ik dat ook heel moeilijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik geloof in de lief zijn voor jezelf methode
Ik ken hetquote:Op zondag 27 maart 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar soms vind ik dat ook heel moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Jij bent niet alleen!quote:Op zondag 27 maart 2016 16:26 schreef Lonaa het volgende:
Das inderdaad wat ik nu ga proberen te doen.En lief zijn is niet 'alles eten waar ik zin in heb'
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Eén tentamen af, van het andere nog een conclusie schrijven. Nu ga ik naar buiten, want daar ben ik sinds vrijdag niet meer geweest geloof ik. Wandelen in het zonnetje!
*strooit wat (made)liefjes rond voor iedereen die ze nodig heeft*
[ afbeelding ]Vanmorgen totaalruptuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Jaaa, daar geloof ik ook inquote:Op zondag 27 maart 2016 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik geloof ook in fake it till you make it daarin. Je hoeft het niet te voelen om de handelingen die horen bij lief zijn voor jezelf uit te voeren. Je kunt ook andersom beginnen. Gewoon lief handelen en het gevoel er achteraan laten hobbelen.
quote:
Dat is exact wat er nu voor me ligt als etenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijstje:
D: lamsbout, krieltjes en boontjes
Redelijk lief voor mezelf dus![]()
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is exact wat er nu voor me ligt als eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |