SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn he.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nu terwijl de mini's aan het rugby'en zijn nog even lekker een stuk lopen ter afsluiting van de dag.
Ja, mijn leidinggevende gaat mijn papers voor de boardmeetings schrijven, ik hoef dan zelf alleen die meeting van 2 hr bij te wonen over 3wk. Zo relaxed!quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:38 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Fijn he.
En goed om het echt even loa te laten, je werk. Klinkt alsof dat echt even tijd is. Neemt iemand de boel even van je over?
Ik liet na het eten ook even de boel de boel en liep even 3km. Klein rondje, maar wel even mijn hoofd leeg
Wat een heerlijk vooruitzicht dat je echt even niets hoeftquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, mijn leidinggevende gaat mijn papers voor de boardmeetings schrijven, ik hoef dan zelf alleen die meeting van 2 hr bij te wonen over 3wk. Zo relaxed!
Veel knoflook oohohh yesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, ik had vijf tenen knoflook in de soep gedaanGelukkig is het goede vrijdag en is er geen kip op kantoor
Als die klacht serieus genomen werd had je nu geen paaseitjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis en rond Oud en Nieuw had er iemand geklaagd dat er oliebollen te koop waren vlak voor de deur, want ongezond, obesitas blahdieblah. Misschien moet ik klagen over de schalen met chocolade overal
quote:
Op zulke dagen verbrand ik op werk meer dus kan er ook wel een oliebol in volgens m'n lijstje. Vandaag ook alleen maar cito's op het lab. Net zoals met Pinksteren, Hemelvaart, 8 oktober, kerst en o&nquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis en rond Oud en Nieuw had er iemand geklaagd dat er oliebollen te koop waren vlak voor de deur, want ongezond, obesitas blahdieblah. Misschien moet ik klagen over de schalen met chocolade overal
Ja, het is altijd wel bijzonder typisch hoe druk het kan zijn met feestdagen! Vooral de tweede dag (tweede Paasdag, tweede Kerstdag etc).quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
Op zulke dagen verbrand ik op werk meer dus kan er ook wel een oliebol in volgens m'n lijstje. Vandaag ook alleen maar cito's op het lab. Net zoals met Pinksteren, Hemelvaart, 8 oktober, kerst en o&n
Same here, maar dan een gepland zondig moment met mijn frikandel.verder ook geen paaseitjes in huis, dus hopelijk blijft de score op 0quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga echt als een trein. Ik heb dit jaar nog geen paasei gegeten en ook geen enkele behoefte aan.
Op dit moment werkt het echt goed voor me om mijn "snoep/geniet/guilty pleasure" momenten te plannen tijdens het avondeten en de rest van de dag dus keurig binnen de lijntjes te blijven.
En semi-overheid ook niet..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hier in Nederland wel hoor. Alleen ambtenaren niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |