Over heel de wereld kunnen ze het, maar afluisterland nr1 is niet in staat tot echte controle hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar het is prima te controleren.
Grenscontroles zorgen ervoor dat er geen illegale immigranten meer binnenkomen. Die blijven dan hangen in Duitsland en België, zodat ook deze landen geprikkeld worden om te controleren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef Toefjes het volgende:
Terroristen sturen die niet in de systemen staan, en de grenscontroles zijn omzeild.
Zo is het maar net Jan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Grenscontroles zorgen ervoor dat er geen illegale immigranten meer binnenkomen. Die blijven dan hangen in Duitsland en België, zodat ook deze landen geprikkeld worden om te controleren.
Je hebt het over een paar miljard euro kosten per jaar voor potentieel een handvol potentiële (!!) dooien. We moeten dit risico incalculeren vind ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. De islam Europa uit, dat gaat levens redden (en de leefbaarheid).
Het is ook een beetje bizar om grenzen te sluiten puur voor dat handjevol terroristen per 10 jaar die in Nederland wat willen doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef Toefjes het volgende:
Terroristen sturen die niet in de systemen staan, en de grenscontroles zijn omzeild.
dit vind ik altijd zo bizar om te zien. Niemand geeft een fuck. Soms zie je zelfs direct dat ze een spelletje aan het spelen zijn. Als ik dat op werk probeer..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef Sylv3se het volgende:
Niemand volgt het debat, iedereen is met z'n telefoon bezig![]()
Ons probleem, onze schuld dan hè.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:54 schreef Childofthe90s het volgende:
Serieus Klaver, en dan nu al die Syriërs binnenlaten en dan straks roepen dat hun kinderen die aanslagen plegen hier geboren zijn.
Handvol? Leg dat de nabestaanden van Parijs en Brussel maar uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt het over een paar miljard euro kosten per jaar voor potentieel een handvol potentiële (!!) dooien. We moeten dit risico incalculeren vind ik.
Hooguit maak je van de grenscontroles een extra terroristisch doelwit als ze er niet doorheen komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is ook een beetje bizar om grenzen te sluiten puur voor dat handjevol terroristen per 10 jaar die in Nederland wat willen doen.
Een beter motief is illegale migratie en criminaliteit.
Dat komt bij Klaver niet opquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Aanslagplegers hebben volgens Klaver de Franse nationaliteit... als we de grenzen altijd gesloten zouden hebben gehouden, dan zouden de ouders van deze terroristen nooit naar Europa zijn gekomen.
Toen de asielzoekers massaal binnenstormden riep die ook al trots 'dit worden onze buren en landgenoten' .quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat komt bij Klaver niet op![]()
Hij lijkt er wel trots op dat al die terroristen nu ook onze paspoorten hebben.
Dat lijkt me sowieso een niet-kloppende uitspraak.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
Dus terrorisme is home grown en heeft niets met islam te maken, bedoelt-ie dat?
Precies!!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:54 schreef Childofthe90s het volgende:
Serieus Klaver, en dan nu al die Syriërs binnenlaten en dan straks roepen dat hun kinderen die aanslagen plegen hier geboren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |