Ik denk dat hij zich gewoon laat begraven in Barcelona.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Waar zou hij begraven worden? Barcelona? Of kan dat niet?
Denk het ook.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich gewoon laat begraven in Barcelona.
Deze moet je even uitleggenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja. Hij was een hele goede voetballer (een van de beste zelfs) maar verder was het echt niet bovengemiddeld.
Dit is toch een forum en geen condoleanceregister?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het persoonlijke gebash is wel weer genoeg geweest, even opgeschoond.
Nare sfeer hangt hier.
Veel mensen irriteren zich aan je manier van posten, dan is het beter om even in te grijpen omdat het al een hele pagina op de persoonlijke toer gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is toch een forum en geen condoleanceregister?
Komt nu wel heel dichtbijquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:56 schreef -Deluzion- het volgende:
R.I.P, ik dacht toevallig gisteren nog aan hem. Kan het nauwelijks geloven
twitter:paulpogba twitterde op donderdag 24-03-2016 om 15:44:37Rest in peace legend Johan Cruijff🙏🏿 https://t.co/cUL3HG6Jsu reageer retweet
quote:‘Ik slaap prima. Omdat ik alleen nog dingen doe die ik leuk vind. Tegen mijn spelers zei ik vaak dat ik lachende gezichten op het veld wilde zien. Topsport is een serieuze bezigheid, maar er moet wel wat te lachen zijn. Zo heb ik altijd in het leven gestaan. Weet je wat het is? In je laatste jas zitten geen zakken. Als je in je kist ligt, heb je niks meer aan status of geld. Dus geniet van de dingen die je doet. En probeer anderen te laten meegenieten.’
twitter:delpieroale twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:50:20Grazie Genio / Thank you genius#Cruyff https://t.co/tN967Vph4p reageer retweet
Dat zal wel bij meerdere beroemdheden gebeuren wanneer ze ziek zijn. Ze leggen dan alvast wat dingen klaar voor het geval dat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:55 schreef Evertjan het volgende:
Wat ik dus apart vond vandaag dat de NOS dus blijkbaar al allemaal interviews klaar had staan over Cruijff zijn dood. Niet van een paar maanden maar dus echt al van 2012 enzo
Dit ja. Net zoals de kranten, dat ligt allemaal al klaar, niet alleen als iemand al ziek is. Voor leden van het koningshuis zal bijv. ook al een 'programma' klaar liggen, wat af en toe wordt bijgewerkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel bij meerdere beroemdheden gebeuren wanneer ze ziek zijn. Ze leggen dan alvast wat dingen klaar voor het geval dat.
Blijft een beetje apartquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel bij meerdere beroemdheden gebeuren wanneer ze ziek zijn. Ze leggen dan alvast wat dingen klaar voor het geval dat.
Alle grote media (kranten, nieuwszenders, etc.) bereiden de dood van grote namen voor, zeker als het bekend wordt dat ze ziek zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:55 schreef Evertjan het volgende:
Wat ik dus apart vond vandaag dat de NOS dus blijkbaar al allemaal interviews klaar had staan over Cruijff zijn dood. Niet van een paar maanden maar dus echt al van 2012 enzo
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
The Guardian zet Rob Rensenbrink op de cover
Foutje, bedankt.
Mijn tranen zijn op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Nu op Pauw, maar dat zal iedereen al wel weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn tranen zijn op.
Zo raar, een man die mijn hele leven in mijn leven is geweest.
Net zoals Youp het verwoordde bij DWDD.Johan is gewoon een ongekend icoon, totaal niet Nederlands zoals hij een held is. Normaal worden zulke mensen naar beneden gepraat want iedereen moet maar gewoon normaal doen en we doen niet aan helden in Nederland. Toch was hij het, zonder dat hij het wilde ook al realiseerde hij het wel, Cruijff was een Nederlandse held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
En zo is het!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |