Dat heeft van Oostveen al min of meer bevestigd eerder vanmiddagquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er tijdens dit interlandweek nog stil zal worden gestaan bij alle wedstrijden, ik mag hopen van wel.
Dat alleen Nederland of de rest ook? Nederland snap ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft van Oostveen al min of meer bevestigd eerder vanmiddag
Die heeft het alleen over Nederland gehad, maar heel specifiek was hij er nog niet overquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat alleen Nederland of de rest ook? Nederland snap ik.
Uit boosheid op het toenmalige bestuur van Ajax.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
Al vraag ik mij af waarom hij voor Feyenoord is gaan spelen.
En dan kampioen worden en de beker winnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit boosheid op het toenmalige bestuur van Ajax.
Dat wist je toch welquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan kampioen worden en de beker winnendan heb je ze goed
Dit meen je nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede stats.
Al vraag ik mij af waarom hij voor Feyenoord is gaan spelen.
Mooie oplossingquote:De oefeninterland vrijdag van het Nederlands elftal tegen Frankrijk wordt in de veertiende minuut stilgelegd. In de Amsterdam Arena zal dan een minuut stilte worden gehouden voor Johan Cruijff. Voorafgaand aan de wedstrijd wordt ook al een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de terreuraanslagen in België.
Waar lees je dat?quote:
Hijs is straks te gast bij DWDD en Humberto Tan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Frits Barend presenteert het programma op NPO2, genoooooot
Ik kijk lekker naar Kees vanavondquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Hijs is straks te gast bij DWDD en Humberto Tan.![]()
GENOT
Nee Tom Egberts presenteert het programma vanavond.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Frits Barend presenteert het programma op NPO2, genoooooot
Dan informeert de nieuwslezer mij verkeerd, zou kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Tom Egberts presenteert het programma vanavond.
Het zal wel weer de 15e minuut worden.quote:
Uiteraard, zo gaat het altijdquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zal wel weer de 15e minuut worden.
Dat zei die man.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:47 schreef Tagliano het volgende:
Dan informeert de nieuwslezer mij verkeerd, zou kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |