Jij snapt het niet. Deze raket kun je niet zomaar vervangen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
Dan koop je toch de nepperts bij de Laidl
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Deze raket kun je niet zomaar vervangen!
Neppertsquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
Dan koop je toch de nepperts bij de Laidl
We kunnen anders wel een petitie starten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef richolio het volgende:
Ik ben hier toch wel een beetje verdrietig van eerlijk gezegd
Populairste en goedkoopste. Nu komt er vast een iets fancier, simpel waterijsje, met een hogere prijs.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:32 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een luxeproblemen daar bij Unilver, als je het populairste ijsje van Nederland schrapt vanwege 'budgettaire overwegingen'.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:37 schreef Gloorbek het volgende:
Als ze nu gewoon nieuwe ijsjes maken met alleen de gele smaak van de raketijsjes hoor je mij niet klagen.
DOEN ZE DAT NIET, BOMMEN OP OLA!!!!11! (hoi AIVD)
[ afbeelding ]
sowieso, Perenijsje!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef habitue het volgende:
[..]
NeppertsDan nog eerder perenijsjes!
beide dus blijkbaarquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:37 schreef Spanky78 het volgende:
Kan niet anders dan een grap zijn. Of een afdeling heeeeel.slechte marketeers.
Is mij nooit opgevallenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:42 schreef APK het volgende:
Of was ik vroeger veel kleiner en leken ze veel groter?
nietes... kan ik me nier herinneren hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger zat er ook een laagje chocola over de punt van de raket.
Het is godverdomme 24 maart!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:41 schreef IkWilbert het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)ijven-gewoon-te-koop
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... het is een grapje? Had ik nog niet gezien![]()
nah... gelukkig maar
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger zat er ook een laagje chocola over de punt van de raket.
Dat was een imitatie-raket (Apollo) van een ander merk (Caraco):quote:
ah........... nooit gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Dat was een imitatie-raket (Apollo) van een ander merk (Caraco):
[ afbeelding ]
Geweldig, die caraco banana! Jeugdsentiment. Toen was ik nog echt heul klein.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Dat was een imitatie-raket (Apollo) van een ander merk (Caraco):
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:58 schreef emmyemmy het volgende:
Zal wel een domme 1 april stunt zijn om de verkoop omhoog te krijgen.
dat liedje herken ik nog welquote:Op zondag 27 maart 2016 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
1,2, 3 je proeft het zo
Het is ijs van caraco
Mexicaantje oranje hoed
Caraco ijs, geweldig goed
Geweldig lekker
Ik heb gisteren een pak sinas ijsjes gekocht i.p.v. raketjes, maar ik geloof dat die ook van OLA zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 22:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Die stunt van OLA heeft wel een averechts effect zo.
Split is van OLA ja.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb gisteren een pak sinas ijsjes gekocht i.p.v. raketjes, maar ik geloof dat die ook van OLA zijn
toch?
Split ijsjes bedoel ik![]()
ah... iedereen is zo weg van Ben & Jerry's maar ik heb liever Hertog ijs eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Split is van OLA ja.
In de oude Caraco-ijsfabriek wordt nu trouwens Ben & Jerry's gemaakt, en dat is (net zoals OLA) van Unilever.
Hertog was beter toen het nog niet van unilever wasquote:Op zondag 27 maart 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... iedereen is zo weg van Ben & Jerry's maar ik heb liever Hertog ijs eigenlijk![]()
die met koffie is lekker
ow... dat weet ik niet Piet, ik weet ook niet sinds wanneer het van Unilever is ...quote:Op zondag 27 maart 2016 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hertog was beter toen het nog niet van unilever was
Ik zat het net toevallig te lezen op Wikipedia: sinds 1996. Ze hebben het vooral overgenomen vanwege het sterke merk: de ijsfabriek zelf werd gewoon gesloten. Vervolgens werd het in die oude Caraco-ijsfabriek gemaakt, nu komt het uit Engeland.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
ow... dat weet ik niet Piet, ik weet ook niet sinds wanneer het van Unilever is ...
ah.... ik heb het pas later ontdekt geloof ik, dus hoe het ijs daarvoor was weet ik dan niet eensquote:Op zondag 27 maart 2016 23:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zat het net toevallig te lezen op Wikipedia: sinds 1996. Ze hebben het vooral overgenomen vanwege het sterke merk: de ijsfabriek zelf werd gewoon gesloten. Vervolgens werd het in die oude Caraco-ijsfabriek gemaakt, nu komt het uit Engeland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |