ah... iedereen is zo weg van Ben & Jerry's maar ik heb liever Hertog ijs eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Split is van OLA ja.
In de oude Caraco-ijsfabriek wordt nu trouwens Ben & Jerry's gemaakt, en dat is (net zoals OLA) van Unilever.
Hertog was beter toen het nog niet van unilever wasquote:Op zondag 27 maart 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... iedereen is zo weg van Ben & Jerry's maar ik heb liever Hertog ijs eigenlijk![]()
die met koffie is lekker
ow... dat weet ik niet Piet, ik weet ook niet sinds wanneer het van Unilever is ...quote:Op zondag 27 maart 2016 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hertog was beter toen het nog niet van unilever was
Ik zat het net toevallig te lezen op Wikipedia: sinds 1996. Ze hebben het vooral overgenomen vanwege het sterke merk: de ijsfabriek zelf werd gewoon gesloten. Vervolgens werd het in die oude Caraco-ijsfabriek gemaakt, nu komt het uit Engeland.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
ow... dat weet ik niet Piet, ik weet ook niet sinds wanneer het van Unilever is ...
ah.... ik heb het pas later ontdekt geloof ik, dus hoe het ijs daarvoor was weet ik dan niet eensquote:Op zondag 27 maart 2016 23:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zat het net toevallig te lezen op Wikipedia: sinds 1996. Ze hebben het vooral overgenomen vanwege het sterke merk: de ijsfabriek zelf werd gewoon gesloten. Vervolgens werd het in die oude Caraco-ijsfabriek gemaakt, nu komt het uit Engeland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |