Daar moet het binnen 48 uurquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:23 schreef Coelho het volgende:
Da's rap...twitter:ADnl twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 13:18:16Johan Cruijff wordt vanmiddag in zeer kleine en besloten kring gecremeerd in Barcelona https://t.co/wNjENJ4W4M reageer retweet
Complotquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:28 schreef Hallojo het volgende:
Dan moet hij wel opschieten met opstaan uit de dood
Ik herken dat wel. Uiteraard was Johan voetbal. Maar bijvoorbeeld het AD had vanochtend de eerste 14 pagina's Cruijff van het nieuwskatern aan hem gewijd en ook nog eens 19 van de sportkrant. Dat was 5x zo veel als aan de aanslag in Brussel. Ik hoef niet te weten hoe de buurman van de vader van JC, die groenteboer was in Betondorp, terugdenkt aan de kleine Jopie. It's just too much.quote:
Op de derde dag...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:28 schreef Hallojo het volgende:
Dan moet hij wel opschieten met opstaan uit de dood
Dan zal daar de onvrede niet vandaan komenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het eerbetoon aan hem op Studio Sport was wel heel mooi gedaan. Aan het einde zaten 6 volwassen mannen op TV met waterige ogen hun laatste gedachte te delen. Ze hielden het bijna niet toen Kees Jansma de woorden van Rinus Michels aanhaalde 'We zullen je nooit, nooit vergeten'.
En niks cheesie, niks overtreffend, niks profilerends. Nee, gemeend. Omdat ze hem allemaal persoonlijk gekend of met hem gewerkt hadden. Soms van jongs af aan.
Voor de één is een column over iemand al te veel, voor de ander is een 26-delige reeks over slechts die ene centrale persoon niet genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Uiteraard was Johan voetbal. Maar bijvoorbeeld het AD had vanochtend de eerste 14 pagina's Cruijff van het nieuwskatern aan hem gewijd en ook nog eens 19 van de sportkrant. Dat was 5x zo veel als aan de aanslag in Brussel. Ik hoef niet te weten hoe de buurman van de vader van JC, die groenteboer was in Betondorp, terugdenkt aan de kleine Jopie. It's just too much.
Geen probleem hoor. Ik kon zeker van hem genieten en ga ook niet lopen bashen in dit topic. Maar als er in een topic over terrorisme genuanceerd mag worden dat er meer mensen per jaar aan verkeersongevallen dood gaan, dan mag ik toch ook best in het JC topic de opmerking maken dat IK de omvang van de herdenking wat meer in perspectief had willen zienquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de één is een column over iemand al te veel, voor de ander is een 26-delige reeks over slechts die ene centrale persoon niet genoeg.
So be it...
En hier gaat het over Johan.
Andere onderwerpen hebben hun eigen plek op dit forum...
Dat mag, ik vraag me (in beide gevallen trouwens) alleen hardop af wat het toevoegt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Ik kon zeker van hem genieten en ga ook niet lopen bashen in dit topic. Maar als er in een topic over terrorisme genuanceerd mag worden dat er meer mensen per jaar aan verkeersongevallen dood gaan, dan mag ik toch ook best in het JC topic de opmerking maken dat IK de omvang van de herdenking wat meer in perspectief had willen zien
Omdat dat zijn wens was?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hij wordt wel echt snel gecremeerd.... waarom geen graf?
Ja dat denk ik ook, maar zo snel allemaal en een graf zou iedereen kunnen bezoeken, maar respect voor zijn beslissing of van zijn familie.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat dat zijn wens was?
En omdat de familie misschien wil voorkomen dat een graf een soort bedevaartsplaats gaat worden?
Dat moet iedereen zelf weten ! Mijn man is ook gecremeerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hij wordt wel echt snel gecremeerd.... waarom geen graf?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat dat zijn wens was?
En omdat de familie misschien wil voorkomen dat een graf een soort bedevaartsplaats gaat worden?
gaat weer lekker hierquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar zo snel allemaal en een graf zou iedereen kunnen bezoeken, maar respect voor zijn beslissing of van zijn familie.
Dat ja. Zal zijn wens zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat moet iedereen zelf weten ! Mijn man is ook gecremeerd.
Ja dat denk ik ook Karina. Alhoewel vandaag daar slecht weer was/ is.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:50 schreef Karina het volgende:
Dat ja. Zal zijn wens zijn geweest.
Vond het ook best snel al na 1 dag maar in Spanje is dat redelijk gebruikelijk vanwege het warmere klimaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |