Maar altijd Ajacied gebleven.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je een pan uitliggen of de hele dakstoel eruit?
Die man is gewoon betaald voor zijn diensten hoor, en toen die elders meer kon krijgen heeft het vaderland hem niet weerhouden om te gaan.
Daar kan ik niet ja of nee op antwoorden weet ik dus niet!quote:
Beetje een rare uitspraak dit, als je Ajax verlaat en tekent vervolgens een contract bij Barcelona, dan ben je dus geen Ajacied meer, toen hij even een jaartje voor Feyenoord ging spelen, was hij ook gaan Ajacied meer.quote:
Zeker mooi van 2 clubs en het publiek ervan uit 010.quote:
Daar liggen ze nog steeds wakker van in A'dam.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje een rare uitspraak dit, als je Ajax verlaat en tekent vervolgens een contract bij Barcelona, dan ben je dus geen Ajacied meer, toen hij even een jaartje voor Feyenoord ging spelen, was hij ook gaan Ajacied meer.
Vergeet Piet Keizer niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:53 schreef golfer het volgende:
Er is maar 1 Mister Ajax, dat is Sjaak Swart, maar er is ook maar 1 Johan Cruijff die zoveel betekend heeft voor Ajax en het Nederlandse voetbal, ondanks al zijn uitstapjes.
Dat is een andere klasse en geniale voetballer geweest en altijd mijn eigen favoriet, maar toch net iets minder dan Cruijff.quote:
In Tilburg hadden we Budje Brocken, geen idee wat daarvan terecht gekomen is?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een andere klasse en geniale voetballer geweest en altijd mijn eigen favoriet, maar toch net iets minder dan Cruijff.
Bij de teams samenstellen was ik liever Keizer dan Cruijff of Swart.
En ik was ook soms Bennie Muller, maar dat kwam omdat we in zijn sigarenzaak altijd onze sigaretjes kochten.
144pquote:
Johan was onnavolgbaar, soms obstinaat en kon z'n kont tegen de krib gooien als het hem niet zinde.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje een rare uitspraak dit, als je Ajax verlaat en tekent vervolgens een contract bij Barcelona, dan ben je dus geen Ajacied meer, toen hij even een jaartje voor Feyenoord ging spelen, was hij ook gaan Ajacied meer.
Betondorp issie nooit vergeten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johan was onnavolgbaar, soms obstinaat en kon z'n kont tegen de krib gooien als het hem niet zinde.
Dat deed hij o.a. met bovenstaande 2 acties, maar hij kwam altijd weer op het nest terug...
Was dat het begin van de punt naar achteren?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:25 schreef RedFever007 het volgende:
legendarische TV
Valt mij nu pas op, de "jaja" van Barend op 0:39Hij begreep er geen snars van
En lieten ze hem dat nest ook weer in?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johan was onnavolgbaar, soms obstinaat en kon z'n kont tegen de krib gooien als het hem niet zinde.
Dat deed hij o.a. met bovenstaande 2 acties, maar hij kwam altijd weer op het nest terug...
Als je z'n fan kaartjes hebt gehad, dan ken je de rest van het verhaal ongetwijfeld ook wel...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
En lieten ze hem dat nest ook weer in?
Kennelijk wel zo te lezen?
Bij mij kwam men er dan niet meer in al was men nog zo goed!
Neemt niet weg dat ik respect voor hem had, toen hij bij Ajax en het Nederlands elftal speelde,
Toen deze naar Spanje vertrok heb ik al zijn fan kaartjes die ik had verbrand, of weg gegooid.
ja idd.. de arogantie spuit er nu langs alle zijgaten uit..quote:
Hij had 3 liefdes die man. Zijn vrouw, Ajax en Barcelona. Ajacied is hij altijd gebleven. Want het maakte hem niet uit welk shirt hij aan had, zijn hart klopte Ajax. Niet voor niets was hij bijna tot aan zijn dood bekommerd om de club waar het allemaal begon.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij ziet het niet, dus je begrijpt het niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja idd.. de arogantie spuit er nu langs alle zijgaten uit..
die verheerlijking vind ik nu een beetje schrijnend worden.
vooral die henk spaan die zegt geen traan te laten om God maar wel om Johan Cruijf
ik steek mijn vinger in mijn keel en kots over hen die zich zo overdreven uitlaten en proberen nog mooiere woorden te vinden dan iemand die hem ook gekend heeft
blèèèehhh wat vind ik dit toch altijd kansloos
Doe gewoon eens normaal ofzo
Over zijn voetbalcarriëre die lang en breed gestopt was, hadden mensen het ook nog over. Waar ook ter wereld. Een compleet volk heeft hij weer zelfrespect gegeven. De manier waarin hij taal heeft verrijkt met uitdrukkingen, heeft zelfs een eigen woord.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:27 schreef john2406 het volgende:
Een paar dagen of weken en er kraait geen haan meer naar denk ik?
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, voor mij had heel het voetbal afgedaan toen deze vertrok meer of minder kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over zijn voetbalcarriëre die lang en breed gestopt was, hadden mensen het ook nog over. Waar ook ter wereld. Een compleet volk heeft hij weer zelfrespect gegeven. De manier waarin hij taal heeft verrijkt met uitdrukkingen, heeft zelfs een eigen woord.
De oude meesters spreken nog tot ons via de musea, deze oude meester zal tot ons blijven spreken zo lang voetbal en sport bestaat.
In zekere zin is hij in wezen onsterfelijk.
Je voelde je verraden omdat je grote voetbal liefde vertrok? Een zelfde soort reactie als je er achter komt dat je grote liefde vreemd gaat? Boos, verdrietig, verraden en in eens niets meer met haar te maken willen hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, voor mij had heel het voetbal afgedaan toen deze vertrok meer of minder kan ik er niet van maken.
Zal ik het noemen wat ik tegen mij vader zei toen?
Juist ik wist dat het hele spel van die man afhing!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je voelde je verraden omdat je grote voetbal liefde vertrok? Een zelfde soort reactie als je er achter komt dat je grote liefde vreemd gaat? Boos, verdrietig, verraden en in eens niets meer met haar te maken willen hebben.
Gek eigenlijk, veel mannen worden nooit verliefd op een andere man. Maar kunnen wel verliefd worden en in verre staat van vervoering raken op het getoonde spel van een voetballer. Zo ook met die kleine van Barca nu.
ik denk eerder dat jij degene bent die het niet snaptquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij ziet het niet, dus je begrijpt het niet.
Kijk eens hoe de wereld reageert vandaag. NL is een juweel verloren, een zo groot persoon die dit verdient heeft.
Een doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg mentaliteit past niet.
Dat dus. Jepquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:57 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Maar mijn kritiek richt zich enkel op de verheerlijking en mensen die zichzelf willen profileren door nog "betere" en nog "mooiere" en nog "specialere" woorden te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |