Dit lijkt me wel terecht. Wereldnieuws natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, rip enzo.
Maar een extra nieuwsuitzending en pushberichten?
Ja dat zei ik ook al. Uniek. Of het nou debiel was of niet. Het was gewoon uniek en nu wordt het cult.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Hexagon het volgende:
Naast voetbal is natuurlijk ook Cruijffiaans taalgebruik een van de dingen die niet vergeten gaat worden
cnn ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel terecht. Wereldnieuws natuurlijk
Vergeet de live blog niet van de NOS. niet de N.O.S maar zoals Johan dat alleen kon uitspreken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, rip enzo.
Maar een extra nieuwsuitzending en pushberichten?
Rintje Ritsma met Johan Cruijff vergelijkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hè, als Rintje Ritsma overlijdt komt er ook geen extra nieuwsuitzending.
Alsof iemand in zuid Amerika weet wie Rintje Ritsma isquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hè, als Rintje Ritsma overlijdt komt er ook geen extra nieuwsuitzending.
Plus wat hij allemaal niet voor sport in het algemeen deed met de courts, cruijff school etc etc. Ultieme held en opperbaasquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Uniek. Of het nou debiel was of niet. Het was gewoon uniek en nu wordt het cult.
Noshquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vergeet de live blog niet van de NOS. niet de N.O.S maar zoals Johan dat alleen kon uitspreken.
Oh?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak er een topic over, kan het hier over Johan gaan.
Cremeren misschien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal hij begraven worden in Spanje of NEderland?
50/50quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal hij begraven worden in Spanje of NEderland?
Nog maar een extra minuut stilte dan. 2 rouwbanden om.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:55 schreef iBenny het volgende:
Morgen moet het NL's elftal tegen Frankrijk... Daar zal dan ook wel flink wat aandacht naartoe gaan
doe normaal..quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef FANN het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)d-door-de-volkskrant
of toch niet?
Achja rintje heeft meer tournooien gewonnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Rintje Ritsma met Johan Cruijff vergelijken
Een praalgrafquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, die krijgt een graf, kan niet anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |