Pim ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ach 14 jaar naar dato zou ik ook verder willen met mijn leven. #freevolkert
Dan doe je dat toch lekker zelf?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:47 schreef tong80 het volgende:
De volkswoede is inmiddels geluwd, of verdwenen. Maar ik zou het een keertje niet erg vinden als het heft alsnog in eigen handen wordt genomen.
Lekker is een beetje overdreven. Kan verder niet tegen bloed en ben van geboorte uit een lafaard.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker zelf?
Je mag het wel megalomaan noemen.quote:
Dat dus. Hij is gestraft, klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ach 14 jaar naar dato zou ik ook verder willen met mijn leven.
Hij is vrijgelaten onder bepaalde voorwaarden. Op dit moment zit hij nog steeds, buiten de gevangenis, het laatste deel van zijn straf uit.quote:
Wat begrijp je niet aan de procedures die HIJZELF aanspant ?quote:
Je hebt natuurlijk niet echt een onderhandelingspositie over de voorwaarden van je invrijheidsstelling als je in de gevangenis zit. Dus dat akkoord gaan is maar relatief, en logischerwijs zijn het OM en de reclassering gebonden aan regels met betrekking tot de voorwaarden die ze mogen stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Juridisch zal het allemaal wel kunnen wat hij doet maar ik blijf het vreemd vinden dat hij akkoord gaat met voorwaarden voor vervroegde vrijlating en na diens vrijlating alles in het werk stelt om die voorwaarden ongedaan te maken. Geeft toch een vieze smaak en is een schoffering richting nabestaanden en Nederland in het algemeen.
Weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:52 schreef tong80 het volgende:
Wat begrijp je niet aan de procedures die HIJZELF aanspant ?
Wat heb ik je aangedaan ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk.
Maar ik begrijp nog minder van de tendens om spaties voor leestekens te zetten.
Is dit een oproep iemand te vermoorden ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:47 schreef tong80 het volgende:
De volkswoede is inmiddels geluwd, of verdwenen. Maar ik zou het een keertje niet erg vinden als het heft alsnog in eigen handen wordt genomen.
helderquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Jacobs
Wat zal daar nu in staan, wat zal dat kosten en heeft dat enig nut?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:47 schreef tong80 het volgende:
driemaandelijkse verplichte evaluatie bij de Reclassering
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 24-03-2016 om 11:21:30Vd Graaf heeft zich goed voorbereid. Fileert nu pleitnota van advocaat Staat. #Volkert reageer retweet
Met dit soort lachwekkend lage straffen heb je als samenleving weinig keus meer lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:47 schreef tong80 het volgende:
De volkswoede is inmiddels geluwd, of verdwenen. Maar ik zou het een keertje niet erg vinden als het heft alsnog in eigen handen wordt genomen
Wat wil je met D66 rechters...quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:11 schreef eight het volgende:
[..]
Met dit soort lachwekkend lage straffen heb je als samenleving weinig keus meer lijkt me.
Ik vraag me al jaren af waar die LPFrechters nou eigenlijk blijven.quote:
niet uit onze straat hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:58 schreef possetje het volgende:
Het volk moet nog een beetje ontpimmen! De glans van wie hij op het podium was , versus een plaatselijke nicht uit je straat die "je" niet bij je thuis uitnodigt!
Hier en op facebook pagina's.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af waar die LPFrechters nou eigenlijk blijven.
Dat denk ik ook niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:15 schreef JubaUrbicus het volgende:
maar dat willen de meeste mensen niet.
De meeste mensen in Nederland zijn tegen de doodstraf, dan mogen diezelfde mensen ook niet klagen als Volkert na een eerlijk proces zijn straf heeft uitgezeten!quote:
Kun je de gedachtegang toelichten die je ertoe heeft gebracht die twee concepten (mening over doodstraf en mening over de straf van Volkert) als gerelateerd te zien?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:20 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
De meeste mensen in Nederland zijn tegen de doodstraf, dan mogen diezelfde mensen ook niet klagen als Volkert na een eerlijk proces zijn straf heeft uitgezeten!
Is dit een verkapte oproep tot geweld of gewoon een verwensing?quote:ik zou het een keertje niet erg vinden als het heft alsnog in eigen handen wordt genomen.
Hier is niks verkapst aan hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dit een verkapte oproep tot geweld of gewoon een verwensing?
Zijn dit soort reacties niet banbaar? Ik bedoel, we hebben het hier over een politieke moord.quote:
Hoezo is dat vreemd? :Lijkt me niet meer dan logisch, als hij niet akkoord was gegaan hadden ze hem niet vrijgelaten, en nu heeft hij niets te verliezen wanneer hij probeert onder de voorwaarden uit te komen. Raar zeg, dat iemand zijn eigen belangen nastreeft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Juridisch zal het allemaal wel kunnen wat hij doet maar ik blijf het vreemd vinden dat hij akkoord gaat met voorwaarden voor vervroegde vrijlating en na diens vrijlating alles in het werk stelt om die voorwaarden ongedaan te maken. Geeft toch een vieze smaak en is een schoffering richting nabestaanden en Nederland in het algemeen.
Je kunt toch ook tegen de doodstraf zijn en vinden dat hij levenslang had moeten krijgen, net als bijvoorbeeld Mohammed Bouyeri?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:20 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
De meeste mensen in Nederland zijn tegen de doodstraf, dan mogen diezelfde mensen ook niet klagen als Volkert na een eerlijk proces zijn straf heeft uitgezeten!
Nogmaals juridisch is de mogelijkheid er maar het voelt niet goed. Het ergste is natuurlijk nog dat hij helemaal geen berouw heeft getoond.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 03:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? :Lijkt me niet meer dan logisch, als hij niet akkoord was gegaan hadden ze hem niet vrijgelaten, en nu heeft hij niets te verliezen wanneer hij probeert onder de voorwaarden uit te komen. Raar zeg, dat iemand zijn eigen belangen nastreeft.
Voldoende reden denk ik om hem onder psychisch toezicht te houden. De man spoort duidelijk niet in zijn bovenkamer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nogmaals juridisch is de mogelijkheid er maar het voelt niet goed. Het ergste is natuurlijk nog dat hij helemaal geen berouw heeft getoond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |