Pim ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ach 14 jaar naar dato zou ik ook verder willen met mijn leven. #freevolkert
Dan doe je dat toch lekker zelf?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:47 schreef tong80 het volgende:
De volkswoede is inmiddels geluwd, of verdwenen. Maar ik zou het een keertje niet erg vinden als het heft alsnog in eigen handen wordt genomen.
Lekker is een beetje overdreven. Kan verder niet tegen bloed en ben van geboorte uit een lafaard.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker zelf?
Je mag het wel megalomaan noemen.quote:
Dat dus. Hij is gestraft, klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ach 14 jaar naar dato zou ik ook verder willen met mijn leven.
Hij is vrijgelaten onder bepaalde voorwaarden. Op dit moment zit hij nog steeds, buiten de gevangenis, het laatste deel van zijn straf uit.quote:
Wat begrijp je niet aan de procedures die HIJZELF aanspant ?quote:
Je hebt natuurlijk niet echt een onderhandelingspositie over de voorwaarden van je invrijheidsstelling als je in de gevangenis zit. Dus dat akkoord gaan is maar relatief, en logischerwijs zijn het OM en de reclassering gebonden aan regels met betrekking tot de voorwaarden die ze mogen stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Juridisch zal het allemaal wel kunnen wat hij doet maar ik blijf het vreemd vinden dat hij akkoord gaat met voorwaarden voor vervroegde vrijlating en na diens vrijlating alles in het werk stelt om die voorwaarden ongedaan te maken. Geeft toch een vieze smaak en is een schoffering richting nabestaanden en Nederland in het algemeen.
Weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:52 schreef tong80 het volgende:
Wat begrijp je niet aan de procedures die HIJZELF aanspant ?
Wat heb ik je aangedaan ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk.
Maar ik begrijp nog minder van de tendens om spaties voor leestekens te zetten.
Is dit een oproep iemand te vermoorden ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:47 schreef tong80 het volgende:
De volkswoede is inmiddels geluwd, of verdwenen. Maar ik zou het een keertje niet erg vinden als het heft alsnog in eigen handen wordt genomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |