Maar niet echt uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt uiteraard. Maar het is inmiddels april en ook op plekken onder de 1000 meter vriest het. In Zamora is het bijvoorbeeld toch meer dan vijf graden beneden gemiddeld.
Ik ben benieuwd of dit dan een tijdelijke 'flashflood' is, of dat daadwerkelijk de grond weer helemaal is verzadigd op dat niveau. (of 1aprilgrap fotoshop)quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:08 schreef Dven het volgende:
Even geplukt van weerwoord. De ergste droogte in delen van Californië duidelijk voorbij
[ afbeelding ]
Onzekerheid groeit flinkquote:
Eensquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje eindelijk eens lekker warm weer in het weekend.
Toen was het redelijk ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week zeker niet naar buiten gekeken.
Oke dat is wel heel slechtquote:Op vrijdag 1 april 2016 06:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier nog geen windstoot gehad die 16.1 gehaald heeft![]()
![]()
Idem hier, en was nog harde ijs ookquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:34 schreef MaLo het volgende:
Ik moest mijn autoruiten krabben. Geen 1 april grap
mooiquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:54 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, even een korte update vanuit zonnig San Francisco;
Ja, de zon schijnt hier non stop sinds we er zijn (2,5 dagen)
Ja de zon is fucking sterk en we hebben allebij een rood hoofd nu.
Nee het is niet heel warm, wind is soms zelfs ronduit fris, waardoor je de sterkte van de zon onderschat.
Morgen gaan we de rental car ophalen en naar Los Angeles rijden waar de temps wel dik boven de twintig graden zullen zijn.
Verder ga ik niet allemaal zeggen hoe mooi en gaaf en awesome het hier is want daar hebben jullie toch weinig aan.
... Ok, èèn fotootje dan
[ afbeelding ]
mooi daar!quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:54 schreef dick_laurent het volgende:
Nee het is niet heel warm, wind is soms zelfs ronduit fris, waardoor je de sterkte van de zon onderschat.
Morgen gaan we de rental car ophalen en naar Los Angeles rijden waar de temps wel dik boven de twintig graden zullen zijn.
Verder ga ik niet allemaal zeggen hoe mooi en gaaf en awesome het hier is want daar hebben jullie toch weinig aan.
... Ok, èèn fotootje dan
[ afbeelding ]
Ja, gisteren was prachtig. Voor vandaag valt het toch tegen... Veel bewolking in Noord Nederland een ook een matige temperatuurquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weekend genot met prachtig weer
Hier valt ook nog weinig te beleven. Ook bewolkt nog.quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:56 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, gisteren was prachtig. Voor vandaag valt het toch tegen... Veel bewolking in Noord Nederland een ook een matige temperatuur
het is 2 april hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:37 schreef Djeez het volgende:
Ik ben toch weer in een 1-aprilgrap gestonken. Dagenlang werd er mooi weer voorspeld. Het is nu echter grauw en vies, waterkoud weer
Dat bleek al uit de verwachting.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:37 schreef Djeez het volgende:
Ik ben toch weer in een 1-aprilgrap gestonken. Dagenlang werd er mooi weer voorspeld. Het is nu echter grauw en vies, waterkoud weer
Nee, want gisteren hadden ze nog goed weer voorspeld. Alleen die van RTL 4 klopte. Daar voorspelden ze veel regen voor vandaag. En dat ligt het dichtst bij de waarheidquote:
Ow, laaghangend. Zal vanzelf wel verdampen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:16 schreef INViCTuS het volgende:
Alsof ze ons moeten hebben...ziet er wel verdacht uit met zo'n uitstulping naar boven
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:54 schreef dick_laurent het volgende:
... Ok, èèn fotootje dan
[ afbeelding ]
Ja, flauwe kut-1-aprilgrap. KNMI, Buienradar, iedereen deed mee om deze wrange grap te verkondigen. Sterf!quote:
Ik doe er niet aan meequote:Op zaterdag 2 april 2016 11:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, flauwe kut-1-aprilgrap. KNMI, Buienradar, iedereen deed mee om deze wrange grap te verkondigen. Sterf!
Het is al zo sinds minimaal vanochtend half 9.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, laaghangend. Zal vanzelf wel verdampen.
Ehmmm... Ik heb slecht nieuws. Die dikke plak uit Frankrijk komt op ons afquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is al zo sinds minimaal vanochtend half 9.
Het zou mij benieuwen.
Hier breekt nog niks door, en tegen de tijd dat dat zou kunnen gebeuren hier, komt de dikkere bewolking (met misschien wel regen) hierquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehmmm... Ik heb slecht nieuws. Die dikke plak uit Frankrijk komt op ons af
De zon begint langzaam door te breken hier, dus hopelijk is het nog heel even mooi weer vandaag
Ook boven Alkmaar doet het zonnetje z'n best!quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:55 schreef computergirl het volgende:
Te Amsterdam lijkt de zon nu ook te gaan doorbreken
Ik zie em nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:55 schreef computergirl het volgende:
Te Amsterdam lijkt de zon nu ook te gaan doorbreken
Hier ook.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt verschrikkelijk benauwd geworden binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier ook.Buiten valt het reuze mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had het ook over binnen uiteraard.
morgen wordt warmer.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:51 schreef tralalala het volgende:
Morgen wordt zeker ook een tegenvaller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |