Doe eens normaal, mongool van een user.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok chill
En nu ga je dingen en mensen opblazen ?
Hahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he echt zin om hem pijn te doen. Ik ga de keuken schoonmaken en gamen.
weet je wat een gaaf gevoel is, je eigen tong inslikken, moet je echt een keer proberenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:10 schreef Toto69 het volgende:
Tardis is ook een kloon van WCH. Net als HarveySpecter.
De essentie van jouw zijn is zo matig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha
Schoonmaken is vrouwen werk![]()
Hommo
Ok zal ik even oefenenquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet je wat een gaaf gevoel is, je eigen tong inslikken, moet je echt een keer proberen
krijg de tievus met je apenbekquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Ik krijg altijd zo'n warm positieve gevoel hier. Mijn aura is paarsgepunt.
Ha Pharkusquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Heb je ook zoveel zin?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Wat vind jij van kaas?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Van een stukje brood uit de vondu.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vooral van een stok afknabbelen, ongefien lekker
Slechte ruil volgens mijn vrouw.quote:
Help Pharkus, goede vriend!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk hem slijmen bij het blauw, de flikker
die belofte kennen we van jequote:Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
Ik ga nooit meer KLB-SC posten als je weghaalt ok?
Hahahahahah!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ahahahaha alsof pharkus kan omgaan met debieltjes
TRquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ahahahaha alsof pharkus kan omgaan met debieltjes
Klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik begreep dat rozevla sex met me wil... dat is wel puike materie
Was je moeder maar niet bevallenquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Als het je niet bevalt, log dan uit. En datzelfde geldt voor meerdere users hier.
Beterquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, maar jij moet wel geven want ik heb een kleintje
Jouw kale kop beviel me welquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey die ken ik ergens van
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:22 schreef HPLC het volgende:
Ik zit al de hele tijd dom te grinniken achter mijn laptopJullie schuld
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je uitslag van Cito-toets al binnen?
Ja, das Braddies grootste fanquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:25 schreef pinman het volgende:
[..]
Er is toch ook een user op FOK! met de naam 'Rectum'?
jij bent nog ouderquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je even normaal doen tegen hplc?
echt he... beste user hier en dan zo doen...quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je even normaal doen tegen hplc?
die toto begint echt af te glijden hequote:Op woensdag 23 maart 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... beste user hier en dan zo doen...
Fappen terwijl je op FOK! zitquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:26 schreef Rozevla het volgende:
op 1 scherm fok
op 1 scherm redtube
BAM !!!
badtriptotoquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die toto begint echt af te glijden he
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:26 schreef pinman het volgende:
[..]
Fappen terwijl je op FOK! zit
Ik heb maar een scherm![]()
mooi zo, krijgt ie eindelijk fatsoenlijk te etenquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_er_lekker_in.html
deadprez ligt in het ziekenhuis
Later als je 16 bent dan zal je begrijpen wat ik bedoelquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef pinman het volgende:
[..]
Skrillex![]()
Ouwe zak. Skrillex niet waarderen
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_er_lekker_in.html
deadprez ligt in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Later als je 16 bent dan zal je begrijpen wat ik bedoel
Ik ben al 16 geweestquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Later als je 16 bent dan zal je begrijpen wat ik bedoel
Beter gooien we hem het land uitquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en nog geen smaak.. jezus
ZEG JE NU TEGEN MIJ DAT IK GEEN GOEDE MUZIEKSMAAK HEB? ZEG DAT NOOIT TEGEN MIJ!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en nog geen smaak.. jezus
Die zien we pas in 2030 weerquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga dit luisteren en kom pas terug als je het waardeert
kom dan ook niet met die infantiele kutmuziek manquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:33 schreef pinman het volgende:
[..]
ZEG JE NU TEGEN MIJ DAT IK GEEN GOEDE MUZIEKSMAAK HEB? ZEG DAT NOOIT TEGEN MIJ!
Is dit ook kutmuziek?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom dan ook niet met die infantiele kutmuziek man
mijn god lou reed kotst in zijn eigen graf door deze wanstaltigheidquote:
rechtbankquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Haha die opa denkt dat iemand een neuk geeft over zijn muzieksmaak. Opa trok zich af op Marilyn Manson toen hij 23 was en heeft geen recht van spreken.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Haha die opa denkt dat iemand een neuk geeft over zijn muzieksmaak. Opa trok zich af op Marilyn Manson toen hij 23 was en heeft geen recht van spreken.
Telefoon, hoerending.quote:
Zo jij bent zeker de leukste thuis xDquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je kan echt niet omgaan met zo'n ding... te oud
En in 2001 25quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en ik was manson adept van 95 tot 2001 ofzo... 1995 was ik 19
neuk geven overquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
hoe was dat om 19 te zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vond het altijd iets voor 13-jarige emotionele meisjes maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wanneer heb je weer camshow gepland staan?quote:
Ik heb wel een betere muzieksmaak dan al die andere mensen van mijn leeftijd die Ronnie Flex en muziek uit de top 40 luisterenquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn god lou reed kotst in zijn eigen graf door deze wanstaltigheid
Rot op naar Youtube en ga daar lijstjes posten kutkindquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:42 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik heb wel een betere muzieksmaak dan al die andere mensen van mijn leeftijd die Ronnie Flex en muziek uit de top 40 luisteren
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rot op naar Youtube en ga daar lijstjes posten kutkind
BLIJF DAAR DANquote:
Pfff ik heb mijn best gedaanquote:
Je moeder vond het anders prima Hans!!!!!quote:
wow, heeft dat even gewerkt zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil je nog even attenderen op de OP
Een dingetje wat vroeger stoer was, Niels loopt nu eenmaal achter.quote:
sssst, ze heeft McGrath afgebeld, dus ander onderwerpquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder vond het anders prima Hans!!!!!
Nog steeds een guilty pleasurequote:Op woensdag 23 maart 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik vind je grappen storend.quote:
Je moet niet in de tijd blijven hangen man, slavernij was ook een traditie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
KLB-SC-jargon. Ik ben nogal van de tradities.
Beter stoort je internet, mongoolquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind je grappen storend.
[..]
Je moet niet in de tijd blijven hangen man, slavernij was ook een traditie.
eh bedankt denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind mongool een slecht scheldwoord, ben beter van je gewend.
Waarom niet? En nee, slavernij was gewoon handel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je moet niet in de tijd blijven hangen man, slavernij was ook een traditie.
Zit je slavernij goed te praten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom niet? En nee, slavernij was gewoon handel.
Hopelijk kan jouw touw het houden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en zijn hartslag
een uurtje ofzo
kleine spatie heeft die ventquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk stopt Etsu zijn spatie in jouw oor
Geen idee, kan me niks boeien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
Verzint Grunberg ook complotten in zijn columns? Die enkele keren dat ik een stukje van hem las in de Volkskrant was er het telkens zo'n zeikstukje waarin ongetwijfeld vele subtiele steekjes verstopt zaten.
Zeker niet. Ik vind het foute handel, maar nederlandse slavernij was niks meer of minder dan handel. De slaven waren al slaaf toen men ze kocht. Slaaf gemaakt door hun eigen landheren. Daarom ben ik ook tegen het gejank van nazaten over goedmaakgeld. Ik ben voorts niet verantwoordelijk voor de akties van mijn voorouders. Ik zal er waarschijnlijk van eten, al lijkt me dat niet, maar hunnie zelf ook. Slaven kregen namelijk de achternaam van hun eigenaars en jaren erna, nu bijvoorbeeld, ook westerse rechten. Vraag je maar 'ns af of een bosjesneger beter af is dan een swa hier in Nederland.quote:
Dit maakt natuurlijk alles goed!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Slaven kregen namelijk de achternaam van hun eigenaars en jaren erna, nu bijvoorbeeld, ook westerse rechten. Vraag je maar 'ns af of een bosjesneger beter af is dan een swa hier in Nederland.
Ik had ooit zo'n neger in de klas, helemaal over slavernij dit en datquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik vind het foute handel, maar nederlandse slavernij was niks meer of minder dan handel. De slaven waren al slaaf toen men ze kocht. Slaaf gemaakt door hun eigen landheren. Daarom ben ik ook tegen het gejank van nazaten over goedmaakgeld. Ik ben voorts niet verantwoordelijk voor de akties van mijn voorouders. Ik zal er waarschijnlijk van eten, al lijkt me dat niet, maar hunnie zelf ook. Slaven kregen namelijk de achternaam van hun eigenaars en jaren erna, nu bijvoorbeeld, ook westerse rechten. Vraag je maar 'ns af of een bosjesneger beter af is dan een swa hier in Nederland.
Ja het helpt wel als je tegenstander flink wat afvalt! Ben jij toen aangekomen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n neger in de klas, helemaal over slavernij dit en dat
met nike schoenen
dus ik vraag of gele slaven niet zo erg waren dan
nou ja... hij wilde me doodmaken na die discussie
mongooltje viel ook af in jaar 1.. gelukkig, want ik had het afgelegd tegen hem
doe ikquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
haha ja
ik typ ook elke zin
in een nieuwe regel
dan lijkt het net alsof ik een verhaal typ
hahaha wat een mongool
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe ik
speciaal voor
jou
kan je tussen
de regels
nadenken
Jij bent toch ook iets van 25?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:05 schreef McGrath het volgende:
stelletje ouwe lullen, doe gewoon normaal
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bijna raak is gewoon mis, net als bij jouw conceptie... jammer genoeg was die raak
Doe gewoon normaal jonge zakquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, sukkel, ik krijg net schaamhaar.
Jij wil alles wat we de donkere medemens en de Molukkers aangedaan hebben gewoon vergeten? ze moeten niet zeuren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En hunnie?
[..]
Valt er iets goed te maken dan?
Had gehoopt dat je stikte in een wortelquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
En een hele waardeloze klote%(@&*#$avond voor WCH
dank je, was ik net aan toequote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
En een hele waardeloze klote%(@&*#$avond voor WCH
Niet vergeten, maar nazaten hoeven van mij niet te verwachten dat ik krom voor ze ga liggen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij wil alles wat we de donkere medemens en de Molukkers aangedaan hebben gewoon vergeten? ze moeten niet zeuren?
TRquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je stikte in een wortel
ik wel, helemaal terecht, heb er 1 bijgedaan voor het effectquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR
Dat snap je uiteraard wel
nou zegquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR
Dat snap je uiteraard wel
Nee, je gaat gewoon dwars liggen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet vergeten, maar nazaten hoeven van mij niet te verwachten dat ik krom voor ze ga liggen.
Haquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
haha ja
ik typ ook elke zin
in een nieuwe regel
dan lijkt het net alsof ik een verhaal typ
hahaha wat een mongool
Wel zelfde intellectuele niveauquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
Zullen we nu weer normaal doen?
Voel me net een vlakar
ja jeetje manquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zelfde intellectuele niveau
Wat moet ik opsteken? een beetje racisme?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Wellicht steek je er iets van op.
Nuquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer camshow gepland staan?
Maar die slavernij is zo ver weg, als we konden tijdreizen waren we eerder in de gouden eeuw dan in bangladeshquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar even serieus, mensen die zich druk maken over slavernij in het verleden met een mobiele telefoon van welk merk dan ook, een laptop, of hippe schoentjes ... zo dom
zo hypocriet, flikker toch op
beter maak je je druk over het lijden nu, dan over wat er eeuwen geleden heeft plaatsgevonden, maar ja, dat is lastig en moeilijk
Jij plukt alleen dood en verderf.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
of het boeit je geen fuck en je plukt gewoon de vruchten, zoals ik... ook goed
Dat kunnen we allemaal zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij plukt de haren van zijn hoofd...
niet zo leuk dit hequote:Op woensdag 23 maart 2016 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij plukt de haren van zijn hoofd...
Omdat ik rascistisch zou zijn? Komaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat moet ik opsteken? een beetje racisme?
Gvdquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie alleen zwart beeld, ga eens wat verder achteruit
Wat moet jij nou weerquote:
quote:
Hierquote:
Goede investering goudquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen![]()
Heb ook goud, zilver en brons gekocht.
jij zou het echt goed kunnen vinden met mijn vrouw.... heel het huis staat hier vol met knutselspulquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen![]()
Heb ook goud, zilver en brons gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |