Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bijna raak is gewoon mis, net als bij jouw conceptie... jammer genoeg was die raak
Doe gewoon normaal jonge zakquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, sukkel, ik krijg net schaamhaar.
Jij wil alles wat we de donkere medemens en de Molukkers aangedaan hebben gewoon vergeten? ze moeten niet zeuren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En hunnie?
[..]
Valt er iets goed te maken dan?
Had gehoopt dat je stikte in een wortelquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
En een hele waardeloze klote%(@&*#$avond voor WCH
dank je, was ik net aan toequote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
En een hele waardeloze klote%(@&*#$avond voor WCH
Niet vergeten, maar nazaten hoeven van mij niet te verwachten dat ik krom voor ze ga liggen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij wil alles wat we de donkere medemens en de Molukkers aangedaan hebben gewoon vergeten? ze moeten niet zeuren?
TRquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je stikte in een wortel
ik wel, helemaal terecht, heb er 1 bijgedaan voor het effectquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR
Dat snap je uiteraard wel
nou zegquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR
Dat snap je uiteraard wel
Nee, je gaat gewoon dwars liggen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet vergeten, maar nazaten hoeven van mij niet te verwachten dat ik krom voor ze ga liggen.
Haquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
haha ja
ik typ ook elke zin
in een nieuwe regel
dan lijkt het net alsof ik een verhaal typ
hahaha wat een mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |