Wel zelfde intellectuele niveauquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
Zullen we nu weer normaal doen?
Voel me net een vlakar
ja jeetje manquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zelfde intellectuele niveau
Wat moet ik opsteken? een beetje racisme?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Wellicht steek je er iets van op.
Nuquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer camshow gepland staan?
Maar die slavernij is zo ver weg, als we konden tijdreizen waren we eerder in de gouden eeuw dan in bangladeshquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar even serieus, mensen die zich druk maken over slavernij in het verleden met een mobiele telefoon van welk merk dan ook, een laptop, of hippe schoentjes ... zo dom
zo hypocriet, flikker toch op
beter maak je je druk over het lijden nu, dan over wat er eeuwen geleden heeft plaatsgevonden, maar ja, dat is lastig en moeilijk
Jij plukt alleen dood en verderf.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
of het boeit je geen fuck en je plukt gewoon de vruchten, zoals ik... ook goed
Dat kunnen we allemaal zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij plukt de haren van zijn hoofd...
niet zo leuk dit hequote:Op woensdag 23 maart 2016 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij plukt de haren van zijn hoofd...
Omdat ik rascistisch zou zijn? Komaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat moet ik opsteken? een beetje racisme?
Gvdquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie alleen zwart beeld, ga eens wat verder achteruit
Wat moet jij nou weerquote:
quote:
Hierquote:
Goede investering goudquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen![]()
Heb ook goud, zilver en brons gekocht.
jij zou het echt goed kunnen vinden met mijn vrouw.... heel het huis staat hier vol met knutselspulquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen![]()
Heb ook goud, zilver en brons gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |