Zoals je kunt zien is dat ook niet de gewenste plek, waar mogen we dan terecht als we daar ook niet kunnen posten? Dan is deel 1 van het datingstappenplan eerder de gewenste plek om te posten.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:48 schreef Copycat het volgende:
Dat is er: Het moeite met contact maken-topic.
Leef je uit.
Koop een dagboek en ga daar in schrijven en laat Fok! Volledig met rust.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Creëer dan op zijn minst een plekje waar we wel ons ei kwijt kunnen.
en zelfs dat is een constructief topic waar verder offtopic geraaskal ook wordt verwijderd, hou je aan de regels en luister naar de mods... meer hoef je niet te doenquote:Op donderdag 7 april 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is dat ook niet de gewenste plek, waar mogen we dan terecht als we daar ook niet kunnen posten? Dan is deel 1 van het datingstappenplan eerder de gewenste plek om te posten.
R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ook ouderen welkom. #4
Doe er wat mee zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:34 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat constructief het toverwoord van 2016 wordt.
Uiteraard. Aangepast.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:19 schreef misterxvany het volgende:
R&P / Normaal voelen
Dit topic zou eigenlijk beter 'Normaal voelen' kunnen heten, daar de nadruk ligt op normaal.
Mag TT gewijzigd worden?
Thx.
Wat is er nou weer uitlokkerij aan? Als ik echt wilde uitlokken, had ik wel op al zijn posts gereageerd.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:10 schreef Copycat het volgende:
Niet datzelfde riedeltje weer gaan lopen uitlokken.
Het is weer even klaar met het eeuwige navelstaren van Deezertje en het voeren ervan in dat topic. Andere users worden er weer door overschreeuwd. Met helemaal niks. Daarom.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:13 schreef Etsu het volgende:
Wat is er nou weer uitlokkerij aan? Als ik echt wilde uitlokken, had ik wel op al zijn posts gereageerd.
Ik ga alleen in op zijn post in het behorende topic, wat wil je anders doen met Koningsdag?
Oh, dan mogen jullie wel beter je best doen om dat gevoer en die discussies m.b.t. D. te voorkomen. Hij zegt zelfs:quote:Op donderdag 14 april 2016 08:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is weer even klaar met het eeuwige navelstaren van Deezertje en het voeren ervan in dat topic. Andere users worden er weer door overschreeuwd. Met helemaal niks. Daarom.
Het schijnt dat hij precies weet hoe het moet op de grote dag, dus ik vraag netjes wat hij van plan is.quote:Je hoeft ook niet te ijsberen.. gewoon beetje vrolijk kijken en meedoen doet al wonderen.. maar dan blijf je immers alleen op de dag 'der verbroedering'. Over precies twee weken!
Inhoudelijk? Serieus? Lees alleen al FB en ook je eigen reacties erin terug. Ik ga die langspeelplaat inderdaad niet weer opzetten.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:26 schreef Etsu het volgende:
Zo kinderachtig weer. Echt inhoudelijk op in gaan is lastig hè?
Nee, dan ga je inderdaad maar anderen van dingen beschuldigen.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Serieus? Lees alleen al FB en ook je eigen reacties erin terug. Ik ga die langspeelplaat inderdaad niet weer opzetten.
Prima.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:34 schreef Copycat het volgende:
Excuus dan dat ik je van uitlokken beschuldig. Maar als je oprecht benieuwd bent naar antwoord op die vraag, dm hem dan. Is iedereen blij. Het topic blijft verder verschoond van uitgekauwde cirkelredeneringen die anderen de lol om te delen ontnemen en jij weet wat je wil weten.
R&P / Introverte stille mensenquote:Op zondag 17 april 2016 16:44 schreef Copycat het volgende:
Heb je een linkje, want weet even niet aan welke post je refereert.
Mwoah, die vind ik niet echt edit-waardig.quote:Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef Reliekrover het volgende:
R&P / Introverte stille mensen
post 86
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |