Mooi leven als je denkt dat dit alles meteen onbetrouwbaar is door de politieke signatuur van het kanaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Maar jeweetzelf op het eerste gezicht leek het betrouwbaar door de PhD van die gast en zo.
PhD van nu is de LTS van vroeger.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. Je hebt ook malloten die een PhD weten te halen.
Bij ozon vind ik een verbod nog niet ver genoeg gaan; beter is het daar om het basiselement van ozon uit te roeien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dat filmpje van GS zei de ex-GreenPeace man dat GreenPeace tegenwoordig chloor in zijn geheel wilde verbieden. Dat leek me al heel sterk.
Blijkbaar ging het dus om chloor in drinkwater, daar valt wel genoeg over te vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dat filmpje van GS zei de ex-GreenPeace man dat GreenPeace tegenwoordig chloor in zijn geheel wilde verbieden. Dat leek me al heel sterk.
Jaja.quote:PragerU is an online video resource promoting knowledge and clarity on life's biggest and most interesting topics. We gather some of the world's best thinkers and distill their best ideas into free, 5-minute videos on things ranging from history and economics to science and happiness. Enjoy.
Wat is dit voor een aparte drogreden. Alsof ze daar ook niet tegen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef Rezania het volgende:
Wel typisch dat ze daar over zeiken maar niet over de chemische industrie in arme landen die van alles en nog wat in het milieu dumpt.
Het ene is de aandacht niet waard, het andere besteden ze niet genoeg aandacht aan. Terecht dat die vent wegging.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is dit voor een aparte drogreden. Alsof ze daar ook niet tegen zijn.
Dit kanaal komt overigens uit de VS waar Dennis Prager een stuk meer bekendheid heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ik vind het wel heel kwalijk hoe zo'n kanaal zich weet te presenteren. Uit hun beschrijving haal je niet direct op dat het een propagandakanaal is en veel filmpjes hebben titels die 'neutraal' klinken.
[..]
Jaja.
Het is een *gratis* Youtube kanaal. Niemand maakt gratis en voor niets filmpjes van 5 minuten. Mensen willen er of centen mee verdienen of hun eigen dubieuze wereldbeeld mee verspreiden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ik vind het wel heel kwalijk hoe zo'n kanaal zich weet te presenteren. Uit hun beschrijving haal je niet direct op dat het een propagandakanaal is en veel filmpjes hebben titels die 'neutraal' klinken.
[..]
Jaja.
Oh jee. Ook nog uit een Orthodox-Joodse familie. Dat verklaart wel de Israël-obsessie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit kanaal komt overigens uit de VS waar Dennis Prager een stuk meer bekendheid heeft.
Als je in Nederland een Ashfin-kanaal zou hebben, zou je ook weten wat voor stukjes je daar tegenkomt.
Die is briljant ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals de Hamburger University jouw lievelingsschool is.
Voortaan alle politieke kanalen achter een filter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is een *gratis* Youtube kanaal. Niemand maakt gratis en voor niets filmpjes van 5 minuten. Mensen willen er of centen mee verdienen of hun eigen dubieuze wereldbeeld mee verspreiden.
Onjuist, zie het officiële kanaal van de Staat Israël.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is een *gratis* Youtube kanaal. Niemand maakt gratis en voor niets filmpjes van 5 minuten. Mensen willen er of centen mee verdienen of hun eigen dubieuze wereldbeeld mee verspreiden.
Ja, daar heb je gelijk in man. (Cool trouwens dat je sterretjes gebruikt om nadruk te geven aan woorden, in plaats van de tekst bold te maken. Zo *hoort* het naar mijn mening.)quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/GoldmanSachsquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Onjuist, zie het officiële kanaal van de Staat Israël.
quote:Prager opined in 2006 that Keith Ellison, the first Muslim elected to Congress, should not take his Congressional oath using a Qur'an because "American civilization" has been based on the Bible and its values, and because an oath on another religious text would be unprecedented.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Prager
Zijn er ook wel eens dagen waarop jij niet vol verbazing bent over echt van alles en nog wat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:55 schreef robin007bond het volgende:
Holyyyy shiit. Hoe kun je erger de pik van de bezettende klasse zuigen dan dit?
Het fortuin van de Rockefellers verdedigen. Man, man, man. "Want er werd ook gedoneerd aan kerken hoor!"
Holy shit
Dat is een subkanaal, dit is het opperkanaal: https://www.youtube.com/user/Israelquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/GoldmanSachs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |