Dat is al vaker gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:53 schreef TUFKAL het volgende:
3FM was genoeg geweest in de TT trouwens.
Leer eens Nederlands.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:17 schreef VarkensHart het volgende:
3fm is echt een kanker zender maar sneue djs die elkaar napraten
Die heb ik vandaag juist afgezet. De hele dag depri muziek, werd er helemaal gek van.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het enige correcte en tevens juiste antwoord.
alleen op zaterdagmiddag.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het enige correcte en tevens juiste antwoord.
klopt, je verliet laatst jankend het huis. Je kon het allemaal niet bolwerken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:01 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik zal je moeder vragen voor een paar bijlessen. Grieks is ze ook goed in
quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
klopt, je verliet laatst jankend het huis. Je kon het allemaal niet bolwerken.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
je eigen druk maken om een radiostation![]()
Alleen Robert Jensen tilde het medium naar een hoger niveau met zijn Bassie en Rene Froger typetjes:
pinguinradio dusquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso radio luisteren
- overbetaalde radio-divatjes die zichzelf helemaal geweldig en uitermate grappig vinden
- ieder kwartier irritante, langdurige en schreeuwerige reclame's
- muziek die x% versneld afgespeeld wordt
- kansloos semi-grappig geouwehoer rondom de actualiteiten
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:52 schreef 1marcelfilms het volgende:
ik wil zenders met 80's tot 2000's muziek en dat zonder nieuws elk half uur. reklame kan ik mee leven maar als de van die mensen opbellen dan zet ik m altijd maar af![]()
![]()
![]()
quote:
dit is wel nice.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
- muziek die x% versneld afgespeeld wordt
Die zou gewoon in de ether moeten, iig op Dab+.quote:
ge mot gewon in brabant komen wonnen kul! Altijd stubru in de luxewagen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:33 schreef female81 het volgende:
[..]
Die zou gewoon in de ether moeten, iig op Dab+.
Op de kabel is er iig nog de verplichting om de publieke zenders van de buurlanden door te geven; mag wat bij betreft bij Dab+ ook ingevoerd worden. Al weet ik niet of er genoeg ruimte voor is.
Ik wóón in Brabant, maar net in het deel waar Studio Brussel op de fm-band amper door komt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:42 schreef zovty het volgende:
[..]
ge mot gewon in brabant komen wonnen kul! Altijd stubru in de luxewagen!
Over DAB+ heb ik geen idee, ik ken voor zover ik weet niemand met zo'n radio.
Ik heb het omgekeerde. Ik val in de leeftijdscategorie die Radio 2 hoort te luisteren, maar dat vind ik een zaaddodende middle of the road-zender met veel te veel veilige muziek. Als ik de radio aan heb, is dat dus liever op 3FM dan Radio 2.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:07 schreef Chai het volgende:
Radio is handig in de auto, dan hoor je tussen muziek door ook nog af en toe het nieuws en verkeersinformatie. Op radio 1 of 2 zijn nog weleens leuke items met mensen die iets te vertellen hebben, maar gelul van dj's zit ik echt niet op te wachten.
Luister zelf meestal radio 2 in de auto terwijl ik qua leeftijd wel echt in de categorie van 3FM zou moeten vallen. Heb sws het idee dat veel voormalig 3FM luisteraars nu naar radio 2 luisteren.
Voor mij is radio ook niet om nieuwe muziek te luisteren of iets dergelijks, maar gewoon als achtergrond.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde. Ik val in de leeftijdscategorie die Radio 2 hoort te luisteren, maar dat vind ik een zaaddodende middle of the road-zender met veel te veel veilige muziek. Als ik de radio aan heb, is dat dus liever op 3FM dan Radio 2.
Dus als je wekelijks zo'n 4 nieuwe platen aan de playlist toevoegt, is dat "heel veel nieuwe muziek laten horen"... - Ik denk er toch wat anders over.quote:"Je kunt aan onze playlist zien hoeveel nieuwe liedjes we draaien. Daar hebben we ook een verdeelsleutel voor. We hebben met elkaar bedacht dat we minimaal een bepaald aantal nieuwe plaatjes draaien. Je kunt meten dat wij heel veel nieuwe muziek laten horen."
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dus als je wekelijks zo'n 4 nieuwe platen aan de playlist toevoegt
3FM zou de ambitie moeten hebben om meer te zijn dan muziekbehang. Er zijn al genoeg van dat soort zaaddodende, brave, middle of the road-zenders, zoals Q Music, Sky Radio, Veronica en in belangrijke mate ook Radio 2. Je zult er zelden of nooit iets onbekends horen; iets waar je als luisteraar verrast door bent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
Voor mij is radio ook niet om nieuwe muziek te luisteren of iets dergelijks, maar gewoon als achtergrond.
Als je echt nog opgegroeid bent met radio is dat wsl alweer heel anders.
Zie http://www.3fm.nl/playlists voor uitleg over de onderdelen waaruit de playlist bestaat.quote:
Klopt, het is telkens het zelfde ultrapositieve hypende riedeltje wat ze afsteken. Het zou het zo veel geloofwaaridger maken als je een dj een keer hoorde zeggen: He, eigenlijk best een stomvervelend nummer zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:41 schreef female81 het volgende:
Toen de dj's nog zelf hun muziek uit mochten zoeken, en ook nog niet zo nadrukkelijk positief hoefden te doen, prikkelde het iig meer.
Maar als je me eind jaren 90 had gezegd dat ik ooit heimwee zou krijgen naar Henk Westbroek als 3fm-dj, met z'n cynische toon, had ik je uitgelachen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef elplato het volgende:
Eens met ts, het speelt al wel langer bij 3fm maar is wellicht nog erger geworden door :
- dj's die er vooral ter meerdere eer en glorie van zichzelf zitten, maar qua muzikale feeling ernstig te kort schieten. Types als Frank hartje bv, ook al doet hij nog zo z'n best. Maar eerder waren er natuurlijk ook al een Claudia "ik vind mezelf de leukste persoon die ik ken" of een Paul "hakkuh en gamen is tof" Rabbering.
- proberen overal een hype van te maken, puur om de zender te branden en zij degene die zorgden voor de doorbraak. Faalt altijd jammerlijk. Dit zijn dan telkens bandjes waarvan de hype eigenlijk al lang over is gewaaid bij de mensen die echt bezig zijn nieuwe muziek te zoeken .
-Uit angst om niet te scoren bij het publiek durven ze juist niet af te wijken van de gebaande paden. Niet zo'n ramp maar wel sneu als je jezelf neerzet als brenger van nieuwe muziek. Having your cake, and eating it too.
- elk concert van bandjes of festival die je hebt gehypt aankondigen met : 3fm presents bla bla. Daar moet toch niemand meer intrappen..
- elke plaat is geen liedje meer maar een "track". Interessantdoenerij door oninteressante dj's.
In het algemeen is de zender gewoon teveel met de eigen populariteit en naamsbekendheid bezig tov de passie voor muziek. Daar zijn al genoeg andere zenders voor.
Dit.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:03 schreef Nikmans het volgende:
3FM is zo veilig en zoutloos dat zelfs mijn pa erbij in slaap valt.
Zeg maar een beetje zoals de muzieksmaak van de gemiddelde NederlanderDoe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Dat is dus precies wat ze nu wél doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mij interesseert het nooit wat voor muziek ze draaien: zolang ze maar niet te veel van die Nederrap draaien
Want ik vind de discussies op de radio wel leuk, en de interactie met luisteraars. Toen ik met mijn rijbewijs had, hoorde ik altijd de file van de dag.
Studio Brusselquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:15 schreef tja77 het volgende:
Welk radiostation dat in de ether landelijk is te ontvangen is dan wel vernieuwend?
Want tov 538/Qmusic is 3fm nog best vernieuwend
Ik vermoed dat je bij Kx nog het meest verrast wordt. Dat zit op Dab, dat is ook 'de ether'.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:15 schreef tja77 het volgende:
Welk radiostation dat in de ether landelijk is te ontvangen is dan wel vernieuwend?
Want tov 538/Qmusic is 3fm nog best vernieuwend
Lijkt allemaal niet zo prettig te gaan. Als KX Radio een soort opleidingszender van 3FM wordt, schiet het zijn oorspronkelijke doel voorbij, lijkt me...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:30 schreef Eightyone het volgende:
*klein kickje, nieuw topic is niet nodig*
Om over KX Radio door te gaan: Dat gaat binnenkort weg in de oude vorm.
https://www.internetradio(...)-stopt-bij-kx-radio/
Ik hoop dat de nieuwe versie enigszins beluisterbaar blijft. Het was een kanaal wat nog weleens op ging als ik makkelijke (doch niet geestdodende), algemene popradio wilde horen. Het was wat verrassender dan grote broer 3FM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |