Dit.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:03 schreef Nikmans het volgende:
3FM is zo veilig en zoutloos dat zelfs mijn pa erbij in slaap valt.
Zeg maar een beetje zoals de muzieksmaak van de gemiddelde NederlanderDoe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Dat is dus precies wat ze nu wél doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mij interesseert het nooit wat voor muziek ze draaien: zolang ze maar niet te veel van die Nederrap draaien
Want ik vind de discussies op de radio wel leuk, en de interactie met luisteraars. Toen ik met mijn rijbewijs had, hoorde ik altijd de file van de dag.
Studio Brusselquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:15 schreef tja77 het volgende:
Welk radiostation dat in de ether landelijk is te ontvangen is dan wel vernieuwend?
Want tov 538/Qmusic is 3fm nog best vernieuwend
Ik vermoed dat je bij Kx nog het meest verrast wordt. Dat zit op Dab, dat is ook 'de ether'.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:15 schreef tja77 het volgende:
Welk radiostation dat in de ether landelijk is te ontvangen is dan wel vernieuwend?
Want tov 538/Qmusic is 3fm nog best vernieuwend
Lijkt allemaal niet zo prettig te gaan. Als KX Radio een soort opleidingszender van 3FM wordt, schiet het zijn oorspronkelijke doel voorbij, lijkt me...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:30 schreef Eightyone het volgende:
*klein kickje, nieuw topic is niet nodig*
Om over KX Radio door te gaan: Dat gaat binnenkort weg in de oude vorm.
https://www.internetradio(...)-stopt-bij-kx-radio/
Ik hoop dat de nieuwe versie enigszins beluisterbaar blijft. Het was een kanaal wat nog weleens op ging als ik makkelijke (doch niet geestdodende), algemene popradio wilde horen. Het was wat verrassender dan grote broer 3FM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |