Ik meende dat ik dat wel eens eerder heb gezien, bij iets groots op tv ook. Echt leuk en je maakt het daarmee ook toegankelijk, denk ikquote:Op maandag 28 maart 2016 18:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaaf! En wel tof dat ze het WK met een evenement voor recreanten combineren zo, geeft het toch wel wat speciaals. Zouden ze op een WK atletiek ook eens moeten doen met de marathon ofzo.
Nice!!quote:Op maandag 28 maart 2016 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, da's leuk, zo'n loopje om de hoek. Veel clubgenoten, gezelligheid en snoeihard lopen.
Merk dat, nu ik die korte afstanden meer loop, ik steeds beter weet hoe je een 5 moet lopen.
4.31
4.25 (loeihard wind mee)
4.31
4.31
4.36 (kapot en loeihard wind tegen)
[ afbeelding ]
5equote:Op maandag 28 maart 2016 15:09 schreef thelaudprince het volgende:
5e geworden vandaag bij de Paas Kustloop, stond een klein beetje windhet zand was wel beestachtig zwaar !
Gefeliciteerd Mossel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nice!!Gefeliciteerd met je pr!
[..]
5e![]()
Vanmiddag heb ik de 5km Klap tot Klaploop. We zouden met bussen naar de start worden gebracht maar toen we van de finish naar de start wilden was de laatste bus al wegShit dachten we, en nu? Even gekeken hoe laat het was en het was nog een half uurtje voor de start. Er zat niks anders op dan de 4-5 km naar de start te rennen. Eenmaal in het startvak hadden we nog 5 min over en hadden een lange warming-up er op zitten
Les voor de volgende keer, eerder aanwezig!!
Doordat we snel naar de start moesten rennen baalde ik erg, want ik wilde een pr lopen en een goede uitslag. Maar in het startvak had ik die doelen al bijgesteld. Achteraf was dat niet nodig want ik ben 5e van de 208 deelnemers geworden met een officiële tijd van 19:09 waardoor ik een minuut van mijn pr heb gelopen![]()
Ik merk nu dat het iets meer trainen erg veel effect heeft en dat voelt fijn.
Volgens Strava:
1e km - 3:44
2e km - 3:42
3e km - 3:54
4e km - 4:03
5e km - 3:58
https://www.strava.com/activities/528886604/overviewNetjes man !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lange warming up heeft mij bij korte afstanden als dit ook al goede resultaten opgeleverd, zou het volgende keer weer doen als ik jou was...(ok, misschien niet meer dan 3,5 km dan)
Dankjequote:
Bedankt!quote:Op maandag 28 maart 2016 20:35 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Netjes man !!!![]()
![]()
Lange warming up heeft mij bij korte afstanden als dit ook al goede resultaten opgeleverd, zou het volgende keer weer doen als ik jou was...(ok, misschien niet meer dan 3,5 km dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
waarom is het mij niet gegund om teensockken aan te schaffen.....Het is een teken, denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
ik denk het ook, ik heb nog 1 laatste kans en dat is via andere, Australische, leden van het internetquote:
En anders moet je wachten tot in NL. Blister-a-gogo!quote:Op maandag 28 maart 2016 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk het ook, ik heb nog 1 laatste kans en dat is via andere, Australische, leden van het internet
Thanks. Runkeeper ziet er wel fijn uit. Endomondo heb ook gedownload, maar dat lijkt veel gedoe met inloggen enzo. Runkeeper heb ik even met een rondje wandelen geprobeerd en dat werkt wel aardig. Ik had al 8km hardgelopen eerder op de dag en heb nog geen hoesje, vandaar alleen een wandeling. Volgende week eens echt meten wat ik nu loop.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Runkeeper, Strava, Endomondo, etc. je moet even uitvinden wat voor jou het fijnste werkt..
twee weken voor een miler nog experimenteren met sokken lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 28 maart 2016 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En anders moet je wachten tot in NL. Blister-a-gogo!
Je moet ze ook niet meteen aandoen! Maar in ieder geval alvast in huis hebbenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
twee weken voor een miler nog experimenteren met sokken lijkt me niet verstandig
Ik heb eigenlijk nooit last van blaren, tot ongeveer het 15-20 uur punt
Mocht je wat je bijhoudt willen delen op verschillende apps dan kan ik tapiriik.com aanraden. Dan kan je met een druk op de knop alle resultaten kopiëren. Of automatisch voor een jaar voor een paar dollar.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:29 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Thanks. Runkeeper ziet er wel fijn uit. Endomondo heb ook gedownload, maar dat lijkt veel gedoe met inloggen enzo. Runkeeper heb ik even met een rondje wandelen geprobeerd en dat werkt wel aardig. Ik had al 8km hardgelopen eerder op de dag en heb nog geen hoesje, vandaar alleen een wandeling. Volgende week eens echt meten wat ik nu loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor deze fotos geldt, hoe meer je train beter je er in wordt!quote:Op maandag 28 maart 2016 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Devv en Kolonelbroodje!
Hier weer de traditionele ik-ga-kapot-foto.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:09 schreef CaLeX het volgende:
Klein Zwitserland Trail;
Ondanks dat er redelijk wat duinen in de buurt wonen ben ik niet echt een klimmer, jemig wat heb ik me hierin vergistDalen gaat me dan weer wel goed af, daar haal ik iedereen weer bij die me omhoog voorbij loopt.
Volgende maand bijna de dubbele afstand (waarbij ik voor de tijdslimiet ook nog wat sneller moet gaan lopen), dat wordt wat extra oefenen op de muur van Poot.
Verder wel super geregeld de KZT. Duidelijke route; liep maar 1 keer verkeerd omdat ik blind achter mijn voorganger aan ging, maar dankzij het publiek kostte me dat maar 3 meter. Overal blije mensen, zowel tussen de lopers als de vrijwilligers. Best leuk dat trailenHee, waar heb jij die foto nou vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
https://picasaweb.google.(...)2016?feat=directlink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |