abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160956281
Ultrakort-kort weer. Zweten in mijn T-shirt dus. Zonder tubes gelopen, want de onderbenen moesten ontwit worden. :P
pi_160957001
Fijn dat ik vandaag geen tijd heb om te lopen. Zal waarschijnlijk maandag (in de regen) worden.
pi_160957379
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:41 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Lekker!

Ik mag morgen weer. Zal wel een loopje in de stromende regen zijn mijn geluk kennende..
Morgen mag ik ook weer, en eigenlijk maakt het me geen reet uit of het regent of niet.
In de regen lopen is minstens net zo lekker.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:12:30 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160957416
Morgen en maandag weer *O* En vanmorgen ook weer heerlijk kunnen trainen :9
F means you're fucked
pi_160957508
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:12 schreef YUR het volgende:
Morgen en maandag weer *O* En vanmorgen ook weer heerlijk kunnen trainen :9
Het werd ook wel tijd :P
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:44:43 #106
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160957908
Voor de liefhebber: WK Halve Marathon in Cardiff is nu live op BBC1. Vrouwen zijn 10 minuten onderweg, mannen starten later.
F means you're fucked
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:45:48 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160957929
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Het werd ook wel tijd :P
Ja!
F means you're fucked
pi_160958392
Groetjes vanaf Tenerife!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160958539
Het aftellen naar Hamburg is ook goed begonnen, nog 3 weken.
Tis allemaal wel een stukje relaxter dit keer. Het begint al een beetje te wennen, een marathon :o
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:15:22 #110
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_160959501
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Groetjes vanaf Tenerife!
Nice! Veel trainingsplezier!
Life is what you make it.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:23:54 #111
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_160959682
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:56 schreef DeLuna het volgende:
Nieuwe schoenen gehaald bij de Lopers Company. Had 25 euro korting vanwege de Zwolse Halve Marathon. Ging vrij snel, heb gewoon de Saucony Ride 8 aangemeten gekregen, had hiervoor de Ride 7. Zitten goed O+
Fijn! Al op gelopen?

Ik was gisteren in het voorportaal van de hel dat Bataviastad heet en heb daar een paar Asics gel Kayano 20 meegenomen. Vandaag al op gelopen en ze zijn goedgekeurd. :)
Nu heb ik weer 3 paar schoenen om tussen te rouleren, want ik heb mijn Brooks voortijdig met pensioen gestuurd omdat ik die ervan verdenk dat ze de oorzaak zijn van mijn hielspoor. Gelukkig gaat het daar weer beter mee.
Life is what you make it.
pi_160959999
Na een periode van minder lopen, en een langdurige griep een paar weken terug, heb ik de weg omhoog ook weer gevonden. Heerlijk rondje Terschelling gelopen, 31km. Hier en daar op de dijk wel behoorlijk tegenwind, maar dat was in de eerste helft, en was dus niet erg.

Nu wel zware benen. Maar dat mag :)
pi_160960303
Net terug van de laatste 20km training voor de HM in Berlijn volgend weekend. Speciaal vandaag gekozen vanwege het 'warmere' weer (16 gr hier) en volle zon, om te zien hoe dat voor mij zou gaan. Ik heb nog niet eerder bij dit soort weer gelopen en mijn god wat vond ik het zwaar, ondanks dat er toch een windje stond. Mijn lichaam produceert zoveel warmte en dan met die zon erbij kost het me veel meer energie. Vorige week liep ik bij 12 graden de 20km nog in 2.06 nu deed ik er 2.14 over. Ik was er al bang voor, maar het blijft toch een beetje een teleurstelling.

Enige positieve is dat ik nu wel zeker weet dat ik de HM ga uitlopen, mijn tijd zal wel bepaald worden door wat het weer daar zal zijn. Ergens hoop ik dan ook wel beetje op regen ofzo, of iig bewolkt :P Het is mijn eerste HM en ik weet dat ik dan vooral moet genieten, maar je hebt toch in je hoofd een bepaalde tijd die je graag zou willen lopen.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:05:42 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_160960334
Wat ben je streng voor jezelf O+ Ik vond dat je het supergoed deed O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Sport zaterdag 26 maart 2016 @ 17:07:03 #115
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160960363
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:23 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Fijn! Al op gelopen?

Ik was gisteren in het voorportaal van de hel dat Bataviastad heet en heb daar een paar Asics gel Kayano 20 meegenomen. Vandaag al op gelopen en ze zijn goedgekeurd. :)
Nu heb ik weer 3 paar schoenen om tussen te rouleren, want ik heb mijn Brooks voortijdig met pensioen gestuurd omdat ik die ervan verdenk dat ze de oorzaak zijn van mijn hielspoor. Gelukkig gaat het daar weer beter mee.
Nee ik denk dinsdag pas, morgen 16km maar dat vind ik wat te ver voor een nieuw paar schoenen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160960544
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:05 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ben je streng voor jezelf O+ Ik vond dat je het supergoed deed O+
Ja zo ben ik opgevoed :P
Jij ook trouwens.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:19:05 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_160960561
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:03 schreef hoe-die-nie het volgende:
Net terug van de laatste 20km training voor de HM in Berlijn volgend weekend. Speciaal vandaag gekozen vanwege het 'warmere' weer (16 gr hier) en volle zon, om te zien hoe dat voor mij zou gaan. Ik heb nog niet eerder bij dit soort weer gelopen en mijn god wat vond ik het zwaar, ondanks dat er toch een windje stond. Mijn lichaam produceert zoveel warmte en dan met die zon erbij kost het me veel meer energie. Vorige week liep ik bij 12 graden de 20km nog in 2.06 nu deed ik er 2.14 over. Ik was er al bang voor, maar het blijft toch een beetje een teleurstelling.

Enige positieve is dat ik nu wel zeker weet dat ik de HM ga uitlopen, mijn tijd zal wel bepaald worden door wat het weer daar zal zijn. Ergens hoop ik dan ook wel beetje op regen ofzo, of iig bewolkt :P Het is mijn eerste HM en ik weet dat ik dan vooral moet genieten, maar je hebt toch in je hoofd een bepaalde tijd die je graag zou willen lopen.
Whow! 2 keer achter elkaar 20 km lopen zo kort voor een hm! Niet ideaal als je fit aan de start wil staan.
Maar inderdaad, uitlopen moet wel lukken, een leuke tijd ook wel lijkt me. Je hebt jezelf aardig snel klaargestoomd voor de hm vanaf nul :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:19:54 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_160960574
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Groetjes vanaf Tenerife!
Haaaj Elteetje :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_160960595
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:03 schreef hoe-die-nie het volgende:

Hardlopend sightseeing in Berlijn O+
Tijd is toch niet zo belangrijk, dat komt nog wel. Je bent echt snel van niks naar een HM gegaan. Ik weet uit ervaring dat er nog veel tijd te winnen valt in zo'n situatie. Gewoon inschrijven voor de HM in Eindhoven, daar loop je zo minstens 10 min tot een kwartier zeker sneller.
pi_160960723
Had me vandaag vergist in de starttijd van de 10km cross. Stond 5 minuten voor de start op de parkeerplaats en toen moest ik nog mijn startnummer halen, opdoen en naar de start lopen. Niet ideaal.. Had dus ook veel te kort van tevoren nog gegeten.

Nog wel derde geworden, maar het voelde vanaf de eerste kilometer slecht.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_160960752
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Whow! 2 keer achter elkaar 20 km lopen zo kort voor een hm! Niet ideaal als je fit aan de start wil staan.
Maar inderdaad, uitlopen moet wel lukken, een leuke tijd ook wel lijkt me. Je hebt jezelf aardig snel klaargestoomd voor de hm vanaf nul :)
Ja is ook zo, ik wilde voor mijn zelfvertrouwen minstens 2x 20km gelopen hebben voor de HM en ik was pas deze maand aan die afstand toe. Ik heb heel veel gehad aan de ervaring van Sem en goede advies van een sport fysio en zo sta je 6 maanden later aan de start van een HM :)
pi_160960843
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Hardlopend sightseeing in Berlijn O+
Tijd is toch niet zo belangrijk, dat komt nog wel. Je bent echt snel van niks naar een HM gegaan. Ik weet uit ervaring dat er nog veel tijd te winnen valt in zo'n situatie. Gewoon inschrijven voor de HM in Eindhoven, daar loop je zo minstens 10 min tot een kwartier zeker sneller.
Yup, Eindhoven is mijn stadje en die moet ik gewoon doen. Dan zijn we weer een half jaar verder en zal ik ook beter zijn. Ik ben sinds kort begonnen met baan-training en het plan is om ook mee te gaan lopen met de HM-training zodat ik van hun ook meer kan leren.
pi_160961139
https://www.runnersweb.nl(...)pers-boven-de-40.htm
:')

Wat een bullshit artikel, waarom geldt dit voor 40+?
Iedereen is gebaat bij voldoende drinken en slapen en een beetje krachttraining. Ook als je nog geen 40 bent kun je ervaring genoeg hebben om je niet druk te maken over het gedoe voor een wedstrijdje...
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:26:46 #124
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_160961818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:54 schreef Guard het volgende:
https://www.runnersweb.nl(...)pers-boven-de-40.htm
:')

Wat een bullshit artikel, waarom geldt dit voor 40+?
Iedereen is gebaat bij voldoende drinken en slapen en een beetje krachttraining. Ook als je nog geen 40 bent kun je ervaring genoeg hebben om je niet druk te maken over het gedoe voor een wedstrijdje...
de artikelen moeten toch blijven komen,
Maar echt bullshit vind ik het niet, de tips zijn inderdaad goed voor iedere leeftijdcstagorie maar als je ouder wordt zijn er gewoon zaken wat moeizamer gaat of meer aandacht nodig heeft.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:53:22 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160962320
Net besloten dat ik volgende week zaterdag de Caubergtrail maar eens ga gebruiken als fijne training ^O^
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')