Een typisch geval van omhooggevallen managertjequote:
Boeit geen flikker, want Hymn is een fucking bazenplaatquote:Op dinsdag 5 april 2016 07:49 schreef Ferdo het volgende:
Uiterst onvindbaar inderdaad. Daar moest de dokter echt weer diep voor gaan, mensûh!!!
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Je hebt een of andere uitleg over een liedje van Tamme impala gemist op 3fmquote:
Dit vind ik wel een beetje een overrated cover ja, hoewel ik dat gospelkoortje wel tof vindquote:
koortje is OK, zanger is k*t.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje een overrated cover ja, hoewel ik dat gospelkoortje wel tof vind
Na 1 toon herken je het alquote:
meh er is nog 1 ander nummer met een soortgelijk intro, vijf tonen maximaal.quote:
schiet mij maar lek, ik weet het niet.quote:
echt, verdomme, waarom is het nou net vandaag....quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, ik weet het niet.
oja dit lag bij jou nogal gevoelig, sorryquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, verdomme, waarom is het nou net vandaag....
geeft niet man. ik zou normaal gesproken hetzelfde hebben gepost.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja dit lag bij jou nogal gevoelig, sorry
Ik hoorde vorig uur al dat er een Dr. Pop aan kwam met een filosofische boodschap en ik dacht 'het zal toch niet' en ik werd al kwaad en daarna werd ik kwaad op het feit dat ik hier kwaad om word en vicueuze cirkel en alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |