Gijsgodquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Gijs Staverman is vandaag 50 jaar geworden. Speciale verjaardag uitzending 😀
Spatiegebruik, dame!quote:
quote:
Wee papa girl rappers? Nog eens in de wacht gestaan bij Ekdom terwijl dat nummer liep. Toen had ik iets van: waarom vond ik dit vroeger tof?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:36 schreef Sersjee het volgende:
Toen dit uitkwam vond ik het he-le-maal te gek.
Misschien omdat het 1988 was en we toen in een íets andere levensfase zaten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wee papa girl rappers? Nog eens in de wacht gestaan bij Ekdom terwijl dat nummer liep. Toen had ik iets van: waarom vond ik dit vroeger tof?
daarom verbaast het mij dat Stenders het draait. Was natuurlijk wel uit z'n hoogtijdagen op de radio dat dan wel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien omdat het 1988 was en we toen in een íets andere levensfase zaten?
Nee joh, die moesten nog komenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom verbaast het mij dat Stenders het draait. Was natuurlijk wel uit z'n hoogtijdagen op de radio dat dan wel.
Dat hebben ze altijd al hoor. Dan luister jij niet lang naar Radio 2.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:40 schreef Sersjee het volgende:
En dan ook nog Stone Temple Pilots... Het gaat echt de goede kant op met radio 2.
Weet ik, maar het ging mij vooral om de combi Ramones-STP in 20 minuten tijd op dit vroege tijdstip. Dat was "vroeger" zelfs bij 3 redelijk ondenkbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hebben ze altijd al hoor. Dan luister jij niet lang naar Radio 2.
Op KX ook al Freakandel Speciaal deze weektwitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 10:56:07'Don't Lose Your Steam' van @GregoryPorter is de nieuwe #NPORadio2 Top Song! Stomend heet: https://t.co/vlUoCo7Eex https://t.co/f1ppAGelSf reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |