Dat je het recht hebt betekent nog niet dat je er ook gebruik van moet maken. Daarnaast is het geen slechte aanname dat dit al is gebeurd voor de kadestralen metingen van 1981 waardoor ze toen al uitkwamen op kaarten uit de tijd van Napoleon.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee jij komt niet nader tot mij omdat jij niet wilt begrijpen dat het kadaster het RECHT heeft om een compleet histories onderzoek te starten.
Heeft hij ook een 2e hands dameskappers-auto?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:16 schreef Gia het volgende:
Tja, tussen ons en de buurman zit 4 meter. 2 meter van ons en 2 meter van hem.
Hij zou daar graag een oprit willen hebben, omdat die van hem nu aan de achterzijde gelegen is.
Maar dan zou hij minimaal een meter van ons moeten krijgen/kopen. En dat doen we niet.
Je hebt gewoonweg niet het recht om je auto naast je woning te kunnen parkeren. Simpelzat.
Geen idee. Zie die auto nooitquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heeft hij ook een 2e hands dameskappers-auto?
En dan het wetboek verkeerd lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Beetje dom te dreigen en beschuldigen van stelen, hij had ook meteen kunnen vragen of hij 40 centimeter mocht kopen
Nee geen typefout hij snapte niet dat als je iets STELT dat je dat moet bewijzenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:38 schreef Gia het volgende:
Mijnheer vermoed, denk ik, een typefout en leest: wie steelt, bewijst.
Misschien kende hij het hele woord 'stelt' niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee geen typefout hij snapte niet dat als je iets STELT dat je dat moet bewijzen
Maar hilariscch
Het eerste wat ik dacht toen ik die vent zag was: dat MOET een Fok!er zijn, kan niet anders!quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die verweerder is zeker een FOK!ker. Dat kapsel man! Niemand die hem een tondeuze geeft voor z'n verjaardag????
WIE WAS DAT??!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik die vent zag was: dat MOET een Fok!er zijn, kan niet anders!
Man man man.twitter:RechterFrank twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:43:28Kennis gemaakt met 130 enthousiaste ARAG juristen. Wij kijken allemaal uit naar een perfecte samenwerking. Kijken a.s maandag 21.30 u SBS6 reageer retweet
Zeven miljard, niks mis meequote:Midden in Utrecht ligt het volkstuinencomplex De Pioniers. Al 20 jaar heeft kunstenaar Duco Crop daar naar volle tevredenheid een tuin met een tuinhuisje. Maar het onderhoud wordt hem teveel en hij wil de hele boel verkopen. De taxatiecommissie van De Pioniers wordt er op afgestuurd en taxeren alles op 2050 euro. Onbegrijpelijk, vindt Duco, zijn prachtige stulp met intieme tuin is een paradijs en volgens hem wel zeven miljard waard.
Waarschijnlijk weer zo'n fantastische hippie die constant stoned isquote:
Net als die linkse hippie met die boomquote:Op maandag 28 maart 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zo'n fantastische hippie die constant stoned is
Was ook mijn eerste gedachte jaquote:Op maandag 28 maart 2016 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net als die linkse hippie met die boom
Haha geweldigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:09 schreef Anoonumos het volgende:
PISLINK
zijn facebook ook en alles .. raarrr
quote:
Hij lijkt wel een typetje van Michiel Romeijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:09 schreef Anoonumos het volgende:
PISLINK
zijn facebook ook en alles .. raarrr
Wattequote:Mijn droom;
Al jaren droom ik er van een klein kindje aan mijn hand te hebben en
die door een kerk/moskee in Oostenrijk te leiden en
dan te kunnen zeggen;
Dit is een Roll over Beethoven-kirche.
Een briefing voor Tchaykovski-stadt.
Zoals ik het aan een klei kind kan geven.
Verder zie facebook.
Was getekend:quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een typetje van Michiel Romeijn.
Tegen het huisje ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar mag wel een likje verf tegenaan worden gesmeerd.
Beter gewoon plat tegen de grond.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar mag wel een likje verf tegenaan worden gesmeerd.
Gewoon een soort van provo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:27 schreef Anoonumos het volgende:
Hij lijkt meer aandachtsgeil dan zwakzinnig
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Wat doet Arthur Spooner daar aan tafel?
Gooi jezelf wegquote:
Precies, ziet er beter uit dan griekenland dit, dat heeft alleen maar ruines.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Buiten alle proporties, maar 7 miljard is redelijk.
Yupquote:
Tis een hitchhiker denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Tagliano het volgende:
Wat doet die handdoek om zijn nek eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |